CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 november 2011

Net echt .... en Picasa webalbum test

Dat was lachen. vandaag

Zo had ik de tompouce op tafel gezet.
op een schaaltje, gewoon voor de sier.
Was het al weer vergeten.
Mijn zoon kwam rond  half 6 thuis
Ik was in de keuken met het avondeten bezig en 
het licht was nog niet aan, dus het was donker in de kamer.
Dacht mijn zoon even lekker hapje te pakken.
Een beetje gebelgd zegt hij.
Het moet echt niet gekker worden hoor, 
ga je nu ook al taartjes breien. ? 
Hahaha .

Zeg ik weer terug
Ik heb toch ook al een worst gemaakt, die had je toch gezien.
Ja stom...zegt hij terug... Ik had het kunnen weten. 





Vandaag ben ik bezig geweest met Picasa Webalbums.
Ik denk niet of iedereen daar bekend mee is.
Zelf gebruik ik het al een paar jaar.
ik haal er altijd heel veel leuke  patroontjes vandaan.

Nu heb ik er zelf ook een album aangemaakt en  daar wat vilten patroontjes geupload.
Nu wil er bv meer dingen op gaan zetten
Alleen ik weet niet of het voor iedereen werkt.
misschien dat je het programma op je pc nodig heb
om patroontjes te kunnen downloaden.
Dat weet ik dus niet zeker.

Daarom zou ik willen vragen of jullie dit willen testen 


18 reacties:

Johanna

Ha, ha, die zoon toch. Picasa is mij wel bekend al gebruik ik het niet erg vaak. Haal er wel eens patronen weg om te breien.

Angélique

Hahahaha, meteen afgestraft voor het snoepen dus!
Is natuurlijk wel een compliment voor jou!
Ik kan dat album wel openen, maar ik gebruik zelf ook Picasa, dus aan mij heb je niet zo veel.
Overigens wel schattige engeltjes!

Pink Princess

Hoi hoi. LEUK is je tompoes en zo vond je zoon dus ook hihihi. Die van mij is ook net echt, zo grappig staat het ook op tafel op een kleine *etagere* . Snel klaar ook toch??

En voor mij werkt je picassa album prima, kan het openen en de foto's aanklikken en dan komen de patroontjes ook in zicht...dus...prima wat mIJ betreft :)

Pink Princess

En ja IK heb ook Picassa, misschien komt het daardoor idd

Anoniem

leuk je tompoes, prachtig

Happy in red

WHAAAAAAAAA, ik vind 'em gaaaaaf!!!
Esther.

Moos

Heb net dus voor het eerst op Picasa Web Album gezeten .... ik was er niet mee bekend *bloos*
Met andere worden je album doet het perfect meid! Leuk engeltje!!!!!!

Geen groter compliment voor je tompoes dan dat hij bijna verorberd wordt toch hihihihihihi
Hij is echt gaaf!!!!

Willy

Volgens mij kan iedereen het zien. Ik heb zelf ook Picasa, maar albums gebruik ik niet.
Dat viel je zoon wel tegen natuurlijk. Het ziet er ook bijna echt uit.
Groetjes

Elizabeth

Even op de link geklikt; en ja hoor.. ik zag 3 foto's..!
Wat een goeie mop van de tompouce... ze lijken ook zo echt. Ik wil nog eens een etagère maken van oude bordjes/kopjes en dan vol leggen met gehaakte taartjes. Ken je de site van Normalyn? http://www.normalynn.info/freepatterns.html hier vind je heel veel gratis patroontjes en zo leuk!
Trouwens ook een heerlijk herkenbare reactie van je zoon... mijn jongens snappen d'r ook niks van; dat je zoiets nou leuk kunt vinden...

Groetjes, Elizabeth

Anoniem

dat was een goede mop, lol.
Je picasa fotomap was goed te zien, ik zelf gebruik het niet, maar vind het wel een idee om alle foto's e.d. te plaatsen.
groetjes Judith

Jacqueline

Leuk hé.. die tompouche! En.. ik heb net die picasa-album geopend.. zo.. wat een patronen kan je daar op vinden!!
Groetjes Jacqueline

Anoniem

hoi hoi , nee het picassa gebeuren ken ik niet, zal eens gaan kijken als ik wat tijd hebt , want het zal ongetwijfeld weer tijd roven ;o)
je tompoes is goed geslaagd zo te horen haha.
fijn weekend

Tineke

Leuk is je tompouche, wat een grap dat je zoon hem wilde opeten.

Jacomijn

Hij is leuk geworden !!

Unknown

Haha, leuk die reactie van je zoon.
Je hebt idd Picasa op je computer nodig, maar volgens mij staat het op de meeste computers standaard op. Anders kun je het gratis downloaden. Ik kijk ook regelmatig rond voor patronen. Ik heb er mijn meeste Hardanger patronen ook vandaan.

by Ieke

Whahahahahahha, dit vind ik echt een hele goede! Wat zal je zoon gebaalt hebben dat je geen 'echte' tompouces had klaar staan voor hem...

Je hebt inderdaad Picasa nodig. Ik gebruik het wel, maar goede vriendjes ben ik er niet mee. Ik download eigenlijk standaard alles naar m'n harde schijf. Heel slim, want als die crasht ben ik alles, maar dan ook alles kwijt.

caroline

yeeeh !
bij mij lukt het !
wat ben ik blij
zal nu niet meer moeten zagen dat ik het niet kan openen !
groetjes caroline

Karin

Ik heb zelf ook Picasa en heb je vogeltjes gelijk gedownload...bedankt.

Groetjes

Een reactie posten