CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 oktober 2011

Dank je wel!!!!





Wat een lieve, leuke en hartverwarmende  reacties heb ik gekregen voor de meebreideken. Ik wordt er echt helemaal verlegen van. Ze zijn zo leuk om ze te lezen. Dus ik wil jullie allemaal graag bedanken daarvoor. 
Dus bij deze. 



Want wat is bloggen toch vreselijk leuk. Ergens halverwege mei ben ik hiermee begonnen en ik ben er zo aan gewend geraakt om elke dag een verslagje te doen. Het geeft me in alle opzichten een goed gevoel.
Leuke reacties, leuke contacten, leuke creatieve mensen. En volgend jaar een Bloggerdag die door Elizabeth Van  Busy Bessy Creatief wordt georganiseerd. Ook dat vind ik vreselijk leuk allemaal.


Het bloggen geeft ook meer stimulans om iets tot een einde te brengen, om door te gaan met een project waar ik anders misschien wel afgehaakt was. Bij andere bloggers doe ik inspiratie op, soms iets teveel, maar dat mag de pret niet drukken. en het is een leuk naslagwerk van de dingen die je doet. 
Nadeel is soms dat er iets  teveel tijd in gaat zitten. ;-) 


Vandaag tel ik ook 97 volgers, Niet te geloven hoor, dat had ik nooit verwacht. 
Daar ben ik ook wel een beetje trots op. En daar mag ik best wel wat voor terug doen.
Dus aan het einde van de week komt er ook Give-away
Het hoeven er niet perse 100 te zijn toch. ;-)  Nogmaals bedank en tot blogs.! 





8 reacties:

Elizabeth

Ha Petra, weet je wel wat voor een gezellige blogvriendin je voor ons bent? Ik geloof dat ik best hier in het meervoud mag spreken. We genieten van je spontane blogberichten, je fijne reacties, je creatieve ideeën, je warme menselijke insteek!
Ik geniet er ook van en kijk zo uit naar de blogdag, het voelt goed. De sfeer is geweldig onder de club bloggers.
Leuk dat je een give away gaat doen. Niet voor de "heb", maar ik vind het altijd zo gezellig om te zien wat mensen dan verzinnen.

Groetjes, elizabeth

Willy

Hej Peetje,ik ken je nog maar net, maar voel me hier al helemaal thuis. Ik ben 3 jaar geleden al googelend op een weblog terecht gekomen en er zelf weer door aan het handwerken geraakt, een maand later had ik zelf een blog. Ik heb het de laatste zes weken ook gemist, ik kon wel reageren, maar zelf reacties krijgen is ook leuk. Er zijn ook al veel leuke ontmoetingen uit voortgekomen, zelfs in Zweden.
Fijne week, groetjes

Angélique

Insgelijks, Petra! Ik sluit me ook volledig bij Elizabeth aan. Ik had al gezien dat je zoveel volgers hebt en terecht heb je die. Allemaal mensen die geïnspireerd willen raken en dat lukt prima hier :-)
Ook ik kijk er naar uit om jou, maar ook alle anderen te ontmoeten op de bloggerdag van Elizabeth.
Bij deze wil ik juist jou bedanken voor het bloggen, voor zowel je leuke berichten als je lieve reacties, je creativiteit en het jezelf zijn!

Unknown

Ik wilde nooit aan een blog beginnen voor mezelf. Maar nu ik het een poosje doe, merk ik ook hoe leuk het is. Ook het volgend van anderen is altijd leuk. Jij hebt altijd wel iets te vertellen. Je deken is trouwens prachtig.

Linda

Nou,Petra ik sluit me bij de woorden van Elizabeth aan, ik vind je blog altijd gezellig om te lezen en heb ook reuze zin om jou en de anderen te ontmoeten op de blogger-dag.En een Give-away is altijd leuk en super dat je al zoveel volgers hebt.Raar,trouwens dat jij mijn laatste 3 blogjes hebt gemist ze hebben gewoon op dashboard gestaan,hoor!Fijne week,gr.Linda

Jonneke

Het wordt misschien een beetje saai, maar ik sluit me ook helemaal aan bij de woorden van Elizabeth! Ik vind het supergezellig om jouw blog te lezen en de bloggerdag lijkt me ook geweldig!
Groetjes, Jonneke

by Ieke

Elizabeth heeft helemaal gelijk! Ik sluit me aan bij haar lieve woorden!

Ik herken het wel hoor, dat gevoel dat je beschrijft. Zeker het stukje afmaken van je werk... Hoe herkenbaar... Nou, ik heb een heleboel afgemaakt... Pfff, ik ga d'r haast van naast m'n schoenen lopen...

Mirjam

Hallo Petra,
Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik ben pas half juli begonnen met mijn blog, ook omdat ik bij toeval op een blog van iemand terecht kwam. Heel veel gezien eerst en toen mijn eigen blog begonnen, en in krap 3 maanden tijd heb ik al 58 volgers. Daar had ik ook nooit op gerekend. En wat ben ik er blij mee. Het is zo leuk om alles van anderen, zoals bij jou, te lezen en de reacties die ik krijg zijn altijd zo ontzettend leuk en lief... Ik wil niet anders meer...
Ik heb jouw blogje gelijk in mijn lijst gezet, dus als je wat nieuws er op zet, zie ik het gelijk. Je zult dus wel vaker van me horen.
En heel erg leuk al die fantastische projektjes van je....
Ik wens je voor nu een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Een reactie posten