CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 oktober 2011

Dinsdagdingen

De dagen vliegen soms voorbij.

Ik heb vanmorgen eerst van 7 tot 12 uur gewerkt, Uit mijn werk gelijk door naar Alphen. Het wekelijkse bezoekje aan mijn ouders. Nog even terug naar de Crea-Flex. om een  haaknaald te ruilen die ik achteraf dus al had. Teruggekomen met een leuk mozaiek pakketje voor mijn Hobbyloze dochter ;-)


Om een waxinelichtjeshouder mee te beplakken (ik hoop dat ze het leuk vind)
Eenmaal thuisgekomen, de Give-away's ingepakt. Hopelijk dat alles in het juiste doosje zit. (hihi)
En nu staan er 3 dozen op het fornuis klaar om weggebracht te worden naar het postkantoor.


Alleen het regent. :-)  Heb ik weer. Maar wil het vandaag wel wegbrengen.
Het is inmiddels alweer 4 uur geweest. Eerst maar een kopje thee, even  een blogje doen. Een vierkantje tussendoor haken. En dan weer de deur uit. Als ik thuiskom kan ik aan het eten beginnen en dan is de dinsdag alweer voorbij.  Zo vliegen de dagen voorbij. Maar ze zijn wel productief, dat weer wel, want  ik ben al ver over de helft met mijn granny's. Ze zijn ook zo leuk om te maken. Ik kan niet wachten om de plaid in elkaar te zetten.  Vanavond op de bank haak ik er vast nog een paar. Alleen al de stapeltjes zijn een genot om naar te kijken. (hihi) ik ga maar gauw naar het postkantoor. Tot Morgen.






ps:  een kleine rectificatie  mijn dochter is niet hobbyloos zegt ze, ze heeft sinds kort Postcrossing ;-)

11 reacties:

Angélique

Jee, jij gaat echt als een speer! Het ziet er wel heel erg gaaf uit; zulke mooie warme kleuren!
De post raakt nog eens overbelast hihi! Je maakt er iig 3 mensen heel erg blij mee, dat weet ik zeker.

MrsYarnart

what a busy day you had! and those blocks, they look really pretty :)

Jennifer

ik ben niet HOBBYLOOS

Linda

Ha,ha leuk je dochter die duidelijk niet hobbyloos is was hopelijk toch blij met het pakketje!!!

Jacomijn

Haha, duimen omhoog voor je dochter !!! :o) !!!

Elizabeth

Oeps, ik heb gewoon wat berichtjes gemist..
Wat ga je d'r hard van door, Petra. Maar het is waar dat je soms zomaar wat weg kunt haken en dat het dan opeens lekker vordert..

Groetjes, Elizabeth

Betsy

Het leuke van granny's is dat je steeds weer iets af hebt. Je pakt het ook snel even op.
Ik heb zelf het vilt op het moment weer te pakken:heerlijk om mee te werken :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Marjo

Dat is het leuke van granny's haken....en oppassen hè met Hobbyloos te zeggen van je dochter ....ik kan het met een gerust hart zeggen van mijn dochter ...die geeft dat grif toe dat ze hobbyloos is , die heeft nog nooit een haaknaald aangeraakt .....

Marjo

Regina

Wow! Je bent al een heel eind met je granny's, Petra! Ziet er super uit!!!!

En wat is Postcrossing? (Of is dat een hele domme vraag? ;))

Juud

wow wat leuk zeg. ben erg benieuwd hoe het kleed gaat worden

Jacqueline

Mooie warme kleurtjes! Dat wordt zeker een plaid voor op de bank, jij er onder - lekker hakend/breiend!

Een reactie posten