CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 oktober 2011

Give -Away

Ik blog nu alweer 5 maanden, En jeetje wat vliegt de tijd voorbij en wat heb ik al veel berichtjes geplaatst.
en reacties gekregen. Ik vind het ook harstikke leuk om te doen, Mijn blog is een soort creatief dagboek geworden in mijn dagelijkse leven, want zo zie ik het wel een beetje.
Maar de contacten en de inspiratie die er bij komen. zijn In éen woord geweldig. Had dit werkelijk nooit verwacht En dan bijna 100 volgers..nou ja 99 dan ..Ik mis er nog eentje.. Nee eigenlijk 2 want ik zit er zelf ook bij hahaha.
Dus ik tel mezelf niet mee. Maar het maakt ook niet uit.. Ik had deze week de give-away gepland.
En het zijn er onverwachts drie geworden.  i.v.m wat dubbele boekjes.


Give-Away 1  

Voor de Amigurumi fans
met 3 bollen scheepjes Opal
waar je een leuk sjaaltje van kan maken.

Give-Away 2

Deze engelse boekjes zijn eigenlijk dubbel
Ik heb ze vervangen in het Nederlands
Want ik ben niet zo goed in Engelse breitermen.


Give-Away 3

Hier horen ook 3 bolletje bij hoor, maar eentje ligt er nog bij mijn ouders thuis. Die is uit de tas gerold. ;-)

Als je mee wilt doen,  laat dan een reactie achter en zet er dan bij welke je het liefste wilt. Want misschien heb je een boekje al,  verder hoeft er niets. Linkjes op de blog vermelden of volger worden het is natuurlijk altijd  leuk maar het hoeft niet perse.

Over... wat zal ik doen... 1 week 
lijkt me wel voldoende. 
meedoen t/m 21 Oktober.
In het weekend van 22/23 Oktober 
zal ik dan de winnaars bekendmaken. 

Dan geef ik mezelf een keer een weekendje vrijaf van de blog. :-))) Ik heb toch een druk werkweekend dus ik zal me echt niet vervelen haha.. ;-)  en die haakpen he... die wil granny's haken.  
Prettig weekend alvast en tot maandag. (als ik me tot zo lang in kan houden) 


63 reacties:

Edith

Proficiat met je (bijna) 100 volgers ... ik heb mezelf net ook als volger aangemeld, misschien ben ik wel de 100ste.

Ik volg je al een poosje en vind je blog hartstikke leuk en inspirerend. Ga zo door.

Tegelijk wil ik ook graag meedoen aan de Give-away. Setje 3 past het beste in mijn straatje ;-))

Veel plezier met bloggen. Ik blijf je volgen.

groet, Edith

Ans

Wat een leuke give-away, setje 2 zou ik heel leuk vinden. En ik kom graag bij je langs als er weer wat leuks te lezen is. Ga zo door!!!!!! Groetjes, Ans

Linda

Gefeliciteerd,hoor Petra, je heb ook gewoon een leuk blog om te volgen.En natuurlijk doe ik graag mee aan je give-away,setje 3 lijkt mij het leuks want het boekje van set 1 heb ik zelf al,fijn weekend eh werkweekend maar dat kan ook leuk zijn toch,gr Linda.

Linda

O,ja vergeet nog te zeggen Patrick mijn zoon heeft de knop volgers erop gezet,hoor dus als je wilt kun je je aanmelden,alvast bedankt.

Wendy

Wat een leuke give-away! Ik wil heel graag meedoen voor setje 1.

Ik heb overigens zelf ook een give-away op mijn blog....

Groetjes Wendy

Unknown

Het is altijd een plezier om jouw blog te lezen,je hebt zulke leuke dingen er op staan. Ik zie trouwens dat je inmiddels 101 volgers hebt.
Ik zou setje nr. 1 wel heel leuk vinden.

Mirjam

Hallo Petra,
Wat ontzettend leuk, een give-away. Ik heb een linkje op mijn blog gezet, volger ben ik al en ik zou graag meedoen voor setje #2. Die vind ik echt het leukste...
Ik wens jou een heel fijn weekend en tot maandag, of eerder als je je toch niet kunt inhouden...
Lieve groetjes,
Mirjam

Anoniem

wat leuk ik doe mee en ga voor setje 3, ik blijf het altijd heel spannend vinden of het me ooit eens lukken zal wat te winnen, je blog is een hele leuke met veel tips en ideetjes ga maar lekker zo door ik lees graag bij je ;o)
fijn weekend

Sandra's Handmade

Ik doe graag mee voor setje 2. Je hebt trouwens een ontzettend leuk blog en ik vind je berichtjes altijd leuk om te lezen.

groetjes Sandra

Angélique

Hihi, je bent eigenlijk al te laat zie ik: 101 volgers! Dat klinkt nóg magischer... En je verdient het! Geloof mij maar, er komen er nog heel veel bij!
Ik zou heel graag give-away 2 willen winnen, lijkt me zo'n gaaf boek! boekje 1 heb ik zelf, daar is het hele haakvirus mee begonnen. De wolletjes van 2 zijn ook zo mooi :-)
En nu ga ik een link op mijn blog plaatsen. Fijn weekend!

Marjo

Petra,

Ik tel voor 2 ...dus je hebt 100 volgers nu...en ik doe heel graag mee ...en ik zet een link op min blog .....

Marjo

Marjo

Volger was ik al ....ik vind ze alle 3 leuk, dus ik heb geen voorkeur...en heb een linkje geplaatst...

liefs
Marjo

Sandra

Het is altijd leuk toeven hier, proficiat met je 100+ volgers, setje 2 vind ik het leukste, dus zou ik graag willen meedingen voor deze.
Grtz

Diana

Ik ben meer een lezer dan reageren. Maar ik vind pakket 2 erg leuk, daarom doe ik mee.

Johanna

Via via kom ik bij jou op de blog en wat een leuke give-aways. Ik zou graag mee doen voor de eerste. Ik ga je volgen en proberen een link te plaatsen.

Elizabeth

Leuk hè.., al die volgers. Je zult zien dat het er nog veel meer worden!
Ik vind dat je een superleuke give away bedacht hebt, luxe hoor om te kiezen uit drie dingen. Ik doe ook graag mee en ga voor optie 3.

Groetjes, Elizabeth

Tineke Machiela

leuke give away:) vind ze alle 3 heel erg leuk:)
goed weekend en ik wil graag een kansje wagen om te winnen :))

Marleen

leuke blog en ook ik wil wel een kansje wagen... welke van de 3 is om het even, het lijken alle 3 even leuke pakketjes!

Anoniem

Ik doe ook heel graag mee, ik volg je blog met veel plezier!

Ik kan echt niet kiezen, vind alle pakketjes even leuk!

Groetjes,
Renske
www.hipenhaak.blogspot.com

Unknown

Gefeliciteerd!!

Ik wil ook wel graag meedoen. Ik wil dan wel meedoen voor pakketje 2.

Liefs Chantal

Betsy

Hoi Petra, wat een ontzettend leuke give away: je zit nu al over de 100 volgers! echt geweldig, maar je hebt ook zo'n leuk, gezellig blog. Ik geniet altijd van je berichtjes.
Ik doe graag mee voor pakketje 2, want dat boekje ken ik nog niet.

Anje

Eerst maar eens.....heerlijk dat je zoveel plezier aan het bloggen beleeft. Dan wat een leuk idee om je "overboekjes" aan mede bloggers te schenken...
Maar bovenal je hebt een enig blog en ik kom graag af en toe even buurten dat is al cadeau genoeg,ik doe dus niet mee met de Giveaway....
Fijne blogvrijedagen, liefs Anje.

Birgitte aka Bietje

Volgens mij ben ik al lang volger van je. En als ik zo veel geluk heb dat ik win. Dan graag de tweede, die met de blauwgroene garen. Ik houd van die kleur. En in ben ook niet zo bang van een patroon in een andere taal.
Leuk dat je een give-away doet. Dank je wel.

Saskia

waw!! zoveel volgers ... ik blijf er van dromen!!!
ik zou graag meedoen voor setje 3 :o)
ik zet een linkje op mijn give-away pagina!

Marieke

Dag, wat ene leuke blog heb je! Ik doe graag mee aan je give away, setje 1 heeft mijn voorkeur :). Ik ga je volgen hoor!

Thea

Hoi Petra,

Toen ik je blog laatst vond dacht ik dat je al veel langer in blogland was, dus niet. Ik ben je gaan volgen omdat ik zelf ook graag mag haken, breien enz. naast mijn kaartenhobby. Je schrijft altijd zulke gezellige berichtjes en je werk is zeer inspirerend. Ga vooral zo door.
Ik doe graag mee met je candy en kies dan voor set 1 vanwege de wol, prachtige kleuren.
Ik wens je een fijn (werk)weekend en die haaknaald zit vast al in je tas.

Groetjes Thea

Paulijn

Leuke give away!
Ik zou graag mee willen doen voor nummer 2.
Nog heel veel succes met je blog!
Groetjes Paula

Regina

Hallo Petra, je bent inmiddels echt al wel de 100 gepasseerd hoor!!! En terecht, ik lees al een tijd met veel plezier je blog!! Ik hoop dat jij er net zoveel plezier aan beleeft :-)

Ik zou graag meedoen voor pakketje nummer twee. Vooral ook vanwege het boekje! Ik ben een beginnende haken (afgelopen april ben ik ermee begonnen) en erna ben ik ook nog begonnen met breien. Ik heb inmiddels een amigurumi teddybeertje gehaakt (zie hier) en een kol (zie hier) maar ik zou ook heel erg graag een keer een deken haken en/of breien en daar lijkt het boekje van de tweede give-away me uitermate geschikt voor!

Bedankt dat je je 100 volgers op deze manier met ons wil volgen, leuke give-away!!

Corine

Via Marjo's Cosy Corner kom ik op je blog terecht en ja :) ik doe graag mee met je giveaway! Pakketje 3 lijkt me enorm leuk ;)..

Tuurlijk word ik wel volger, want als ik zo kijk en lees heb je gewoon een superleuk blog, dus dan is het niet gek met die volgers ;)..-die sjaal met pompoenen bijvoorbeeld...helemaal geweldig!-

Een linkje plaats ik ook..

Fijn weekend
Groetjes Corine

Anoniem

Gefeliciteerd met zoveel volgers, je hebt ook zoveel te vertellen en een passie voor leuke dingen maken en de patroontjes die je met ons deelt. Ik doe graag mee en ik kies voor voor pakketje drie met vogels en vlinders en de leuke kleurtjes wol. Veel plezier met het lezen van alle berichtjes.

Pink Princess

He wat leuk ja.....je bent al een eindje over de 100 zie ik hihi. JA ik ben ook al een volgster en doe graag mee. Setje 2 OF 3 vind ik allebei mooi :)

Groetjes van Marian

Moon

Hallo Peetje, en zo kom ik weer op jouw blog en val nog met mijn meus in de boter ook, een Give Away! Leuk, ik doe graag mee, voorkeur voor de eerste, helemaal mijn kleurtjes. Leuk dat je volger op mijn blog http://www.desierkip.blogspot.com/ geworden bent, ik heb nog een lange weg te gaan naar de 100. Ik word natuurlijk ook volger bij jou, ga eens kijken wat je allemaal in die 5 maanden geblogd hebt. Ik vraag me stiekem ook af hoe je die leuke knopen onderaan je bericht krijgt en naast de blogtitel... Ik moet nog het e.e.a. ontdekken op blogspot, geloof ik. Fijn weekend en succes met je Give Away, maar dat komt wel goed zo te zien.

Groetjes, Simone

Monique van den Berg

Wow Petra al 108 volgers in zo een korte tijd. Gefeliciteerd. Ik moet zeggen je hebt een super leuke blog en kom graag langs.
Natuurlijk wil ik een gokje wagen en doe mee aan je give away. Ik ga voor nr. 2
Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

Geniet van de zonnige dag.
Monique

Sitske

wow superleuk!
ik doe graag mee voor give away 3.
lijkt me echt een leuk boekje.

lieve groeten, sitske
ps. je vind op mijn blog ook een linkje

Vlijtige Handjes

Hoi Petra,

Hartelijk Gefeliciteerd met bloggen en met je volgers. Het doet je goed! Het is ook altijd gezellig om je blog te lezen met zoveel tips en je drukke leventje. Ik wil graag meedoen aan give away 3 het garen is zo mooi van kleur.
Veel plezier groetjes Anita

Marieke

gefeliciteerd met je 100 volgens, en wat een leuke give-away!! Ik doe heel graag mee voor nummer 2.

Mama Muis

Wat een leuke give away, welke maakt mij niet uit, allemaal even leuk. Succes verder met je blog, ik ga je volgen!

Willy

Hallo Peetje, en creatief ben je, ik zie dat ik al weer een berichtje gemist heb waar je de sjaal laat zien. Leuk en heerlijk warm, die pomponnetjes om je nek.
Leuke give aways, ik doe graag mee. Ik ga voor nr 2 een nieuw haakboekje komt wel van pas. De oude ligt behoorlijk uit elkaar en van het groene garen zie ik wel een mooie sjaal.
Fijn weekend, groetjes

ps Ik heb ook een give away, niets creatiefs, maar meer jeugdsentiment.

lucie

O wat leuk! ik wil ook wel meedoen.
Ik ga voor nummer 3.

Esther

Hoi Peetje wat leuk dat je een berichtje bij mij achter gelaten hebt, wat een leuk blog heb jij, ik ga hè vlogen en ik wil ook wel een gokje wagen dan ga ik voor 1 fijn weekend verder, groetjes Esther.

Moos

Volger nummer 111 in de vorm van Moos is ook binnen!!!!
Wat heerlijk toch dat je blog zo'n succes is en ook voor zoveel plezier en inspiratie bij anderen zorgt.

Mijn hartje maakt een sprongetje bij setje #3. Daar ga ik dus voor hihihihihihi!
Ik ga meteen even een linkje naar je blog en give away plaatsen.

Liefs Moos

Nadiake

ooh leuke Give-away ! , ik doe graag mee voor nr 2! ;-)

Evelief

Hey hoi!!! Wat een leuke give-away! Ik ben van de partij!!!!!! Het maakt mij niet uit welke, ze zijn alle drie geweldig!
En ik ga je volgen!!
Lfs Evelien.

flo

Zo hé al zoveel volgers als je nog maar 5 maanden blogt! Proficiat! Mijn eerste volger kreeg ik pas na iets minder dan een jaar!
Ik doe graag met jouw super leuke give away!En ik zal ook een linkje op mijn blog zetten.

Liefs flo

flo

P.S. ik doe graag mee voor give away 3

Aankleedpopje

Wat een leuke blog heb je! Fijn dat ik je gevonden heb. Ik ga je volgen. En ik zal je mooie give-aways vermelden in mijn volgende blogpost.
Dus als je mijn blog in de gaten houdt, zie je het vanzelf voorbijkomen. aankleedpopje.blogspot.com
Mocht ik winnen, dan zou ik graag nr. 1 of nr. 3 willen. Succes met je blog en tot een volgende keer.
Groetjes, Ria.

GewoonWendy

Ook ik wil graag een kansje wagen, voor pakketje 3.
Ik ben volger, en plaats een linkje op mijn blog

Zaanse Zolder

Wat een leuke give-away, natuurlijk doe ik graag mee voor pakketje nr. 3 of nr. 2. (boekje van nr. 1 heb ik namelijk al).
En ik zie dat je inmiddels al veel meer volgers heb, ik kom er ook bij.
Ik zal ook een link op m'n blog zetten.

MrsYarnart

what a generous give-away, thank you. to tell you the truth it is a very hard job to choose a present, i really like all the yarns and the books are all very useful, too :)

Happy in red

Ooooh, leuk!! Mag ik nog meedoen? Ik vind 1 of 2 echt te gek.
Groetjes, Esther.

Happy in red

En ik ben je volger geworden hoor! Dacht dat ik dat al was eigenlijk... naja!! Bij deze dus!!

Roos

Hoi Petra, wat een fijne giveaway is dit, echt heel leuk!
Als ik dan toch mag kiezen ga ik voor het tweede setje, omdat ik het eerste boekje al heb vandaar.
Nu maar in spanning afwachten of ik 1 van de gelukkige ben.....groetjes Roos x

Hippehaakwerkjes&zo

Wat een leuke give away en we mogen ook nog kiezen. Zelf kies ik graag voor setje nr 3. Dit boekje staat nog op mijn verlanglijstje...en wie weet komt sinterklaas dit jaar wel veel eerder...spannend.

Groetjes Jacqueline

Hannie

Hoi! Inmiddels al ruim over de 100 volgers.. gaaf hoor! Ik ben net begonnen en zit op 5. Een lange weg te gaan dus. Ik vind je give-away erg leuk en met name pakketje drie. Ik heb een dochter met een vogeltjestic dus die gaat vast goed van pas komen!

Groetjes,

Hannie

P.s. ik heb een linkje geplaatst hoor.. hoeft niet maar wel leuk!

anja

Ik zou heel graag meedoen voor give away 1.
Mijn dochter is helemaal weg van Amiguri enz haken, en van de bolletjes zou ik een heel leuke sjaal voor haar kunnen breien.
Hopelijk win ik!
Anja

JoJo

Volger nummer 120 ben ik net geworden zit je dus al dik over de honderd heen. ik doe graag mee en als ik dan toch mag kiezen kies ik pakket nr 2.

MiM

Hoi Petra, wat een superleuke blog en super Give Away! Zo kom je nog eens op een leuke blog terecht! Ik ga je volgen en zet een linkje op mijn blog. Als ik mag kiezen ga ik voor pakketje 3, maar de anderen vind ik ook superleuk! Liefs MiM

by Ieke

Hee Peet, die 100 volgers heb je inmiddels al gehaald, dat weet ik zeker!

Leuke give-away... Boekje 1 heb ik al, boekje 2 is niet zo mijn ding, maar boekje 3 wel... En die kleurtjes wol die er bij zitten, toch wel mijn ding, zo te zien... Heb de andere 2 boekjes uit deze serie ook, dus mijn serie zou er helemaal compleet van worden...

Moet ik natuurlijk wel eerst 'winnen'.

Andina

Hoihoi, zie ik ineens nog je give away, ik doe nog graag mee hoor, echt leuk! Ik ga voor nr. 2....Ik zal ook even een linkje op m'n blog plaatsen.

groetjes,
Andina

Marjolein

Wat een mooie give away heb je zeg! Wel lastig kiezen, maar het wordt pakketje 1.
Ik zag ook dat je met drops delight een mooie deken aan het haken bent, ik heb die wol nog liggen voor sokken en ben heel benieuwd naar hoe dat wordt. Maar een deken lijkt me helemaal gaaf daarvan.
Ik ga je (en je deken ;-) ) dus zeker volgen!
Ik zal ook een linkje op mijn blog zetten hoor.

Groet!

Debby

Leuk! Ik ga je volgen!

Petrouchka

He wat jammer , net te laat (ben verliefd op vlinders en bloemetjesboekje)...door pc crash kon ik dagen lang niets en gisteren was zoonlief jarig ...
Ik wens iedereen heel veel succes ...

OCTOPOES

Net je blog ontdekt en stevig onder de indruk van wat je allemaal uit je breipennen tovert! Het tijdschrift 'Molly Makes' is bij ons in België verkrijgbaar bij de IMS (International Magazine Store). Daar verkopen ze een hele rits buitenlandse bladen. Eergisteren ging ik er vragen achter de 'Jansen'(nietrijkwelsmaak). Helaas is die dan weer niet verkrijgbaar, terwijl het gewoon een leuk! Nederlands tijdschrift is.
Omdat het nog vroeg is probeer ik toch nog mee te doen met de Give away. En wel graag voor mijn dochter die graag knuffeltjes wil leren haken (1ste pakketje).

Een reactie posten