CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

6 oktober 2011

Bijna Hoera!!

Weinig tijd, want morgen is mijn dochter jarig, dan wordt ze 24 Jaar ! En we willen  strakkies nog een Monchou taart maken, Als hij goed is gelukt zet ik er een foto van op de blog.


Om het gezellig te maken,  heb ik vandaag een bos bloemen voor mezelf en de visite gekocht.

En dat breiwerkje wat erbij ligt.. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....
Had het graag af willen hebben vandaag, maar heb er  ff geen zin meer in.
Ik heb niet gauw dat ik er genoeg van heb, Het begon al  helemaal verkeerd.
Kwestie van patroonlezen hoor, Maar ik had het patroon helemaal verkeerd begrepen.

Hier het eerste stuk, had ik tot 2 keer fout gedaan, maar weer uitgehaald, en weer opnieuw begonnen.
mailtje naar Elizabeth want ik snapte er niets van. Ik kon echt niet zien  wat ik verkeerd deed.
Toen nog eens volgens het telpatroon gedaan en ineens viel het kwartje. Dan zou je denken je hebt het door.


Goet en vout


Maar elke keer ging ik weer in de fout. Omslagen verkeerd, telkens moest ik stukjes uithalen.
En had er zelf al geen goed gevoel over, maar vond het blok te breed worden.  was ik toch al ruim over de helft. Dus maar weer  uithalen. En nu zit er weer een fout in, een steek teveel dus waarschijnlijk een omslag te veel Het zijn maar 2 pennetjes hoor,  maar soms kan een werkje zo moeizaam gaan.
Heb hem zo onderhand al 3 keer gemaakt. ;-)  Maar niet getreurd, morgen weer verder.



Hier worden we vrolijker van  ;-) 

Groetjes Petra

8 reacties:

MrsYarnart

I wish a very happy birthday to your daughter :)
funny, that you still have sunflowers, here they are all already dry.

Angélique

Oké, standaard jouw blog dus controleren op vernieuwingen, want ik wil niet achter lopen :p

Je bent wel een doorzetter! Ondanks dat je het nu niet af wilt maken, heb je het niet definitief in een hoek gegooid. Complimenten!
Alvast gefeliciteerd met je dochter en natuurlijk felicitaties VOOR je dochter! Fijne dag morgen, voor jullie allemaal!
Mooie zonnebloemen trouwens!

Elizabeth

O o, ik heb je wel een lastig blokje bezorgd..., en je blaadjes vielen niet vanzelf..
Maar leuk dat je doorgezet hebt, het komt gewoon goed. En een klein foutje, ach .. het is toch handwerk?
Alvast een fijne dag morgen toegewenst met je grote dochter, 24 lentes.. wat een heerlijke leeftijd toch..

Groetjes, Elizabeth

Facts and Fairytales

ooohhhh dat is zoooo frustrerend maar ook heel bevredigend als het uiteindelijk wel lukt :-)

groetjes
Brigitta

by Ieke

Gefeliciteerd met je grote dochter!

Prachtige zonnebloemen en dat breiwerkje, ach... dat komt vast nog wel een keer goed.

Fijne dag vandaag, hopelijk brengt de visite de zon in huis, want van het weer buiten moeten we het niet hebben...

Linda

Van harte met je dochter en ik herken je frustratie maar je moet maar zo denken als ie straks af is ben je dubbel zo trots.Fijne dag.Gr Linda

Jacomijn

Inderdaad, Petra, deze is niet bij mij doorgekomen !!
In ieder geval van harte gefeliciteerd met je dochter !!
En dat breipatroontje is, ondanks frustatie verwekkend, wel heel mooi !! :o)

Michelle

Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter :) Zonnebloemen zijn altijd mooi, vooral met dit donkere,regenachtige weer.

Liefs Michelle

Een reactie posten