CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 oktober 2011

Nieuwe Anna Burda (november 2011)

Hij lag er weer in de winkel. De nieuwe Anna Burda. met allemaal leuke nieuwe ideetjes voor de kerst.
Geniet maar even mee. Wat is dat een leuk blad geworden vergeleken met vroeger.
Als ik de tijd toch eens had om dit alles te maken. ;-)


Leuke gebreide advent-potjes.


Heel apart, gebreide hoesjes voor een vaas.

Haken in rood en wit



Borduren in rood wit
Lieftallige hartjes.


En iets wat op de achterkant van het blad stond
Mocht mijn Herfst Granny af zijn
en ik aan een winter-project zou willen beginnen
Deze deken vind ik helemaal geweldig

Maar dat is gelukkig volgende maand ;-)
Hopelijk vergeet ik hem  hihi.
laat ik nu maar verstandig blijven 
en in mijn achterhoofd in gedachten houden,
 dat ik al met een gebreide deken bezig ben.

Maar hij is wel leuk he? 


Dan de Herfst-Granny update

4 per dag is heel goed te doen.
Ik doe een  kwartiertje over één blokje.
Het zijn ook maar 5 toertjes.
de 4 toer bv zijn losse boogjes. 
en het scheelt enorm dat je niet wisselt van kleur.
want dat doet de wol zelf al.

De stand staat op 33

Dat is al 1/4 deel  van de plaid :-)))


en het is al een leuk stapeltje geworden.



17 reacties:

Angélique

Zo, jij gaat hard met je deken! Gaaf! Het zijn zulke mooie kleuren...
Maar die andere deken is idd ook erg mooi.
Wat een leuke dingen staan er in de Anna! (hm, ik ben bijna jarig...) Zo gaaf dat ik een Anna gewonnen heb bij Marjo, ik ben heel benieuwd!

Jacomijn

Die deken had ik niet gezien in de Anna Burda. Die is inderdaad wel erg mooi, ja !!!!
Leuk die zelf-van-kleur-wisselende wol !! Ben heel benieuwd naar het eindresultaat !

Mirjam

Hallo Petra,
Ik ga hem ook kopen!! Wat leuk!! Maar eerst moet ik nog alle lopende projecten afmaken hoor. Mijn zussen en schoonzus en een vriendin van me zijn ook meestal wel met een handwerkje bezig. We houden al bijna 25 jaar eens per maand een 'handwerkavond', of zoals we dat van mijn dochters moeten noemen; een 'crea-avond', staat minder tuttig vinden ze... haha. Zij zouden ook veel inspiratie opdoen uit dat tijdschrift. Ik ga hem halen en de volgende crea-avond neem ik 'm mee, ben benieuwd naar hun reacties...
Die deken is inderdaad fantastisch, ik weet zeker dat ik dat niet zou kunnen hoor, maar toch wel heel erg mooi...
Vijftien minuten over zo´n granny?? Nou, dan moet ik nog heeeeeel veel oefenen hoor... Wordt heel mooi, die plaid. En wat zal-ie lekker warm zijn. Hou je ons op de hoogte van al je vorderingen? Ik geniet hier zo van.....!!
Ik wens je nog een heel fijne avond,
Groetjes,
Mirjam

Vlijtige Handjes

Hmmmm wat een mooi stapeltje. Morgen ga ik eens even bladeren bij de tijdschriften.
groetjes Anita

Betsy

Oh wat heerlijk om even mee te kijken! Er staan inderdaad wel heel leuke dingen in. Die deken is echt prachtig. Maar die van jou wordt ook heel mooi en je hebt al een aardig stapeltje klaar. Wat ziet dat er toch altijd mooi uit he? Je zou alleen daarom al gaan haken met die granny's ;)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Andina

Nou, je hebt er een volger bij hoor. Leuke dingen maak je!

Groetjes,
Andina

Elizabeth

33-21 = 12 vierkantjes op een dag..., gunst als je in dat rappe tempo doorgaat, dan kun je zo aan de kerstdeken beginnen! Die is leuk hè.., echt een beetje combi van deken en kerstballen breien.
Zaterdag heb ik de Anna ook in handen gehad. Maar ik had een sterk moment en heb hem toch terug gezet. Maar hij is superleuk, ben ik helemaal met je eens!

Groetjes, Elizabeth

Monique van den Berg

Stapeltjes, daar weet ik alles van. Die van jouw groeit aardig.

Inderdaad een prachtige deken op de achterkant van Anna.

Groetjes, Monique

Happy in red

Yay!! (Ik doe even een cheerlead voor mbt de vierkantjes!!)
Groetjes, Esther.

MrsYarnart

your blanket is sure going to be beautiful. i like the colours a lot!

Johanna

Wow wat leuk die deken in de Anna. Het is inderdaad een leuk blad.

Pink Princess

Oh ja, wat ziet die Anna er weer leuk uit. Ja vroeger vond ik het ook niet veel aan maar de laatste tijd.....koop ik het ook wel eens een keertje. DEZE (ja en de volgende dus ook hihi) wil ik wel heel graag hebben, van de week maar even kijken of het uitkan :)

Wat heb je al veel granny's. Vroeger haakte ik die ook veel, nu eigenlijk nooit meer. Misschien ook maar eens weer proberen....zoveel ideeen, zo weinig tijd :D

Groetjes....

by Ieke

Ooh, ben ik even een paar daagjes weg, ben jij al weer een heel eind op weg met een vierkantjes deken. Heb ik weer wat gemist. Ga snel je berichten terug lezen om te zien wat je van plan bent...

Die deken op de achterkant is prachtig!

Linda

Wat een heerlijke kleuren zijn die granny's en ideaal die wol kun je zo doorhaken. Die deken op het blad is prachtig maar ik val voor de gehaakte sneeuwpoppen, die zijn superleuk........

Jacqueline

Leuk, om even mee te kijken in dat blad, er staan leuke dingen in!

Willy

Soortgelijke vazen met een gebreid jasje zag ik al eerder, vind ze erg leuk. Wel heel verleidelijk zo'n mooi blad. Vier grannies is dus echt wel te doen, mooie stapel al.
Groetjes

Mirjam

Hoi Petra,
Daar ben ik nog even. Zou je me kunnen vertellen waar je dat blad hebt gekocht? Ik ben al bij de Bruna geweest en bij Plantage, maar daar hadden ze er zelfs nog nooit van gehoord...?
Ik wil het blad toch wel erg graag ook aanschaffen, vanwege al die mooie dingen die erin staan...
Groetjes,
Mirjam

Een reactie posten