CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 oktober 2011

nog steeds blogproblemen.



Mijn berichten komen wisselend door en soms gelijk, soms heel laat en soms ook helemaal niet. vanmorgen was nog mijn bericht van gisteren nog niet gepubliceerd in de volglijst. Wordt er soms wel eens een beetje moe van. Nu heb ik het via feedburner iets geprobeerd.. geen idee of het allemaal goed gegaan is. maar die tip kreeg ik van Kobus van het helpforum. Dus bij deze nog maar een test. Voor degene die het patroon van het uiltje willen hebben (zie onderstaand bericht)


Edit ( bij thuiskomst zie ik mijn bericht er weer bij staan) 

Natuurlijk zijn we nog steeds blij met blogger.
:-))))


vandaar dit berichtje toch maar even opgevrolijkt.
met de laatste aanwinst 
De kerstbal van ROZE
Speciaal voor mijn dochter omdat ze die andere
absoluut niet vind kunnen in een kerstboom.
Mijn vader haar daarin helemaal gelijk geeft :-) 

Ze komen ook niet in de kerstboom.
Heb er al een ander plekje voor. 

Fijne avond
Petra

15 reacties:

Elizabeth

Ja, dit berichtje komt wel weer door. Het is flink balen met die blogger...

Groetjes, Elizabeth

Hetty

Hoi Petra.
Ik heb er geen problemen mee.
Groetjes Hetty.

Vlijtige Handjes

Hoi Petra,

Ik heb geen echte problemen. Zie wel eens later berichten maar voor mezelf geen problemen. Ik gebruik google Chrome misschien iets om te proberen.
Groetjes Anita

Linda

Hoi Petra, ik heb idd. jou laatste 2 berichtjes gemist, ik heb net zelf ook een berichtje gepost ben benieuwd wanneer dat er dan weer op komt, en het is zon mooi berichtje geworden al zeg ik het zelf...ik was er zelf verrast over. gr.Linda

Angélique

Nou Petra, die van gisteren is idd niet doorgekomen, ik gluur maar standaard bij je van tijd tot tijd, omdat ik niets wil missen haha. Dit bericht staat weer wel keurig in de lijst. Erg vervelend allemaal met dat blogger. Maar zonder is ook niet echt een optie, wil het ook niet meer missen.

Elizabeth

Ik heb ook maar weer even zitten gluren..., en tot mijn verbazing zie ik daar nieuwe foto's...
Leuk joh, met dat roze...
Maar waarom vindt je dochter de andere ballen niet geschikt voor in de kerstboom?

Groetjes, Elizabeth

Hallo Peetje

Die roze bal heb ik gemaakt om mijn dochter te plagen, want volgens haar horen in een kerstboom geen gebreide ballen. vorige week op haar verjaardag werd ze dus bijgestaan door haar opa. (2 handen op 1 buik) en ze waren het samen helemaal eens, gebreide Kerstballen, dat is geen potje in de kerstboom. hahaha
Daar win ik het echt niet van. ;-)
Dus die roze bal gaat er natuurlijk ook niet in.
Maar denk dat ze ze stiekem ook wel grappig vind hoor.
Nee, Ik hang ze tussen de keuken en de kamer aan zo'n groene kersttakslinger. Daar hangen ze mooi in het zicht. Dan mag zij de boom versieren met de "echte" ballen ;-)
Ik vind het allemaal prima.

Angélique

Mijn boom hangt vol met zelfgemaakte papieren ballen, dat kan dan zeker ook niet? Gelukkig vinden mijn knullen en ik het wel kunnen haha.
Ik zou mooi het hele huis vol hangen met die prachtige ballen! Hahahaha!

Monique van den Berg

Wat een geweldige kerstballen. Ik was laatst in een handwerk winkeltje in Tilburg en de verkoopster was ook bezig met kerstballen breien. Het viel nog niet mee zei ze. Ze grapte nog dat het dit jaar een kale boom zou worden ;-)

Groetjes, Monique

Mirjam

Of het kan of niet... Ik vind ´m prachtig.
Heel fijne avond nog...
Groetjes,
Mirjam

Anoniem

haha heel herkenbaar die reactie ;o) Ik heb zelf erg veel last met berichtjes plaatsen kan alleen met google chroome en niet via exployer ach ja niets aan te doen , ben al blij een reactie te kunnen geven.........
veel plezier verder met breien..........

Jacqueline

Wat een mooie, met die roze hartjes!
(die andere zijn ook allemaal mooi, hoor!!)

Willy

Niet alleen bij Weblog zijn er problemen lees ik al wel ;)
Leuk om eens een kerstbal in pink te zien.

Ilonka

Wauw wat schitterend gemaakt. Heel erg mooi.
Ook op mijn blog kunnen ze niet altijd hun reacties plaatsen. En steeds meeer blogsters hebben er last mee. Ik hoop dat het snel voorbij is.

groetjes Ilonka

by Ieke

Oooh, deze vind ik echt helemaal het einde!!



Maar dat had je zeker al wel verwacht ;)

Een reactie posten