CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 oktober 2011

Neppertjes op woensdag



Ik hou echt wel van een bosje bloemen, maar ik koop ze nooit elke week.
En eigenlijk (als je geluk hebt) heb je er maar een klein weekje plezier van. Vorige week toen ik met mijn dochter in Alphen was. Zat er in het oude pand van Intertoys (wat is verhuisd naar het centrum) tijdelijk een outlet met allerlei leuke interieur artikelen. Het meeste sterk afgeprijsd.  En daar stond ook een stelling met allemaal nepbloemen. Nu ben ik niet zo van de nep, maar deze zagen er best wel mooi uit.  Net echt dus. Normaal betaal je per tak vaak zo rond de 3 a 4 euro. Maar deze waren 10 voor €7,50
Dat is bijna net zoveel als een flinke bos echte bloemen.  Die heb ik dus meegenomen. Ik zal niet zeggen dat ik ze het hele jaar laat staan. maar tot aan de kerst sieren ze nu mooi in de hoek van de kamer.
Je hoeft ze niet te verversen,  misschien alleen over een poosje de stof eraf te blazen.
Misschien dat ze nog een beetje te hoog in de vaas staan. Wat vinden jullie ?


O Jah!  en
Vanavond ga ik helpen met de workshop kerstballen breien, (strakkies over een uurtje al) Het zal weer even wennen zijn na al dat gehaak. Maar heb er reuze zin in. Ik hoorde dat er al 26 vrouwen zich hadden opgegeven en dan is het nog afwachten wat er zomaar binnen komt wandelen. Voor de boekhandel is het natuurlijk leuk als hij een stuk of wat boeken kan verkopen en Janine en Suus van Breien en Beppen zorgen voor de pakketjes met het materiaal. Ik neem mijn eigen ballen mee. en het breiwerkje wat even heeft plaatsgemaakt voor de Granny's . Die moet ik natuurlijk wel afmaken. Jullie horen het morgen wel.



17 reacties:

Unknown

Ook nep kan inderdaad mooi zijn.

Iris (olapa)

ik vind de bloemen wel mooi !

Anoniem

Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is met de workshop. 26 dames is wel erg veel om ze tegelijk op weg te helpen. Wat zal dat een leuk gezicht zijn met zoveel ballen en ik ben benieuwd of je foto's hebt kunnen maken van de resultaten.

Anje

Oh nieuwsgierig.... hoe het Kerstballen breien ging..... hoop dat je veel plezier hebt.....
Een neppertje is zo gek nog niet.... ik bezondig me er tegenwoordig ook aan (gebreide bloemen)
groetjes Anje.

Mirjam

Hallo Petra,
Ze staan in ieder geval heel erg gezellig.
En je vaas is ook erg mooi.
Ik hoop dat je een heel gezellige avond hebt gehad?
Fijne dag vandaag,
Groetjes,
Mirjam

by Ieke

Dat nep is zo nep nog niet hoor!

En ik ben superbenieuwd hoe het je is vergaan met je eerste workshop. Vast en zeker heel erg goed!

Pink Princess

Vooral in de winter is er niks mis met nep hoor...heb zelf nep rozen staan en ook die zijn best mooi :) (IK zou ze alleen iets korter knippen...maar ja dat ben IK dan hoor :) )

Leuk kerstballen breien, ik ben nog niet door gepakt door dat virus hihi, aar wie weet.....

Groetjes van Marian

Willy

Als je nep af en toe afwisselt zodat ze er geen maanden staan dan is er niks mis mee en zeker een stuk voordeliger. Mooie kan waar je ze in hebt staan.
Leuk dat er zoveel belangstelling voor de kerstballen is.
Groetjes

Creative Fun Factory

Hi Peetje,

Alles wordt duurder en af en toe een bossie ( mooi ) nep om de boel op te fleuren, is misschien wel een nieuwe trent aan het worden.
Ik vind de trent kerstballen geweldig, veel succes en gezelligheid met je workshop.
Leuk dat je even in mijn "town" bent geweest, trouwens de outlet is van woerdman zit ook in het WC de Aarhof.
Grt Carla

Thea

Met die nepbloemen spaar je wel weer geld uit om hobbymateriaal te kopen, ha ha!
Succes met de ballenworkshop.

Groetjes Thea

Zaanse Zolder

Ik kan hier vandaan echt niet zien dat ze nep zijn hoor. Ik zou ze inderdaad ook iets inkorten. Super!

Dorien

Ha Peetje, groot gelijk hoor van die nep bloemen! Ik heb ook zo'n gezellige bos staan, de mijne waren helaas alleen wel wat duurder....
maar je zit nooit meer zonder bloemetje op tafel!!! Blijft natuurlijk leuk om zo af en toe een verse bos neer te zetten! Heb trouwens helemaal in een deuk gelegen om de geweldige foto in je profiel. Koeiedag!!!

Dorien

By the way, vind je blog zo leuk dat je er vanaf nu weer een nieuwe volger bij hebt!

Jacomijn

Ben heel benieuwd hoe het je vergaan is met de workshop !!!

Connys Cottage

Hallo Petra,

wat mooi je breiwerk.Erg leuk.

Johanna

Doe mij maar echte. Leuk die ballen.

Betsy

Prima alternatief voor echte bloemen. Ze staan mooi op die vaas. Niets aan veranderen!

Ik ben heel benieuwd naar de workshop. Vooral of er veel brei(st)ers op af zijn gekomen. Superleuk initiatief!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Een reactie posten