CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 oktober 2011

Uitslag Give-Away

Jeetje wat is dat leuk, een keertje een Give-Away houden. en zoveel berichtjes. 66 stuks.
(sommige met 2 berichtjes) dus het waren precies 60 deelnemers.
En dan komt het verdelen van de lootjes.  alle namen opschrijven.  Sommige maakte het niet uit, sommige hadden er 2 opgeshreven. dus die heb ik een beetje verdeeld onder de setjes zo dat voor elke give-away het aantal een beetje gelijk bleef. Zo zag het er vanmorgen uit nadat ik alle lootjes had geschreven, verdeeld en geteld  had.


En nu komt de uitslag.
eerst een beetje husselen

Voor Setje 1 . 
Het boekje met de Amigurumi en de wol  is het lot gevallen op Sierkip.
Gefeliciteerd. :-)) ...... (ik weet je echte naam niet)


Voor Setje 2.  
Het boekje met 150 blocks Knit & Crochet en de wol  is voor
Ook gefeliciteerd Sandra.


Voor Setje nummer 3  
De wol en het boekje met de Butterflies en andere haak en breisels is voor
Jij ook gefeliciteerd natuurlijk.


De adresgegevens graag sturen naar hallopeetje@gmail.com. 
Dan maak ik er alvast een mooi pakketje van en kan het 
aankomende dinsdag met de post mee. 

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor 
alle leuke berichtjes en het meedoen natuurlijk.
Want ik vond het allemaal superleuk om te doen. 
Lieve groetjes en  nog een fijne zondag allemaal. 

18 reacties:

Anoniem

Ohhhh echt ?????? Petra wat maak je me blij zo leuk......ik zit hier met een big smile op mijn gezicht dank je wel ;o)
zo blij blij blij........
Marjolein

Saskia

dorie weer niets lol ... maar allé, proficiat aan de winnaars en uiteraard kijken we uit naar wat jullie ermee maken!

Debby

Wat een leuke give away!
Proficiat voor de winnaars :)

Mirjam

Hallo Petra,
Gefeliciteerd voor de drie winnaars. Hartstikke leuke give-away was dit. Dames geniet van jullie boekjes en bollen wol...
Petra, voor jou een heel fijne zondag nog...
Groetjes,
Mirjam

Vlijtige Handjes

Leuk hè Petra om te doen. Je hebt er zelf net zo veel plezier van. De winnaars Hartelijk Gefleciteerd. Fijne zondag.

Groetjes Anita

Sandra's Handmade

Hoi Petra,

wat ontzettend leuk, zie ik ineens mijn naam voorbij komen. Zoals ravelein ook al zei, een big smile... joepie.

superbedankt, mailtje met adresgegevens komt je kant op.....

geweldig, die big smile blijft nog wel even :)

Johanna

Dames gefeliciteerd. Bofkonten. Lekker warm de winter door.

Willy

Hej Petra, ja dan had ik het iets gemakkelijker met mijn assistent ;)
Alle drie winnaars gefeliciteerd en veel plezier ermee.
Petra bedankt voor het organiseren.
Groetjes

Betsy

Winnaars gefeliciteerd! En Petra, bedankt voor de leuke give-away. Het is voor degene die het organiseert meestal ook een feestje :)!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Angélique

Heel hartelijk gefeliciteerd voor de winnaars!
Heel veel plezier met jullie prijs!
Petra, je mag zowat weer, hahaha, heb je gezien hoeveel volgers je nu al hebt? En terecht, het is zo leuk om even bij je op het blog te buurten! Blijf dat alsjeblieft nog heel lang doen!

Zaanse Zolder

Van harte dames !

Thea

Gefeliciteerd dames! En Petra jij bedankt voor deze leuke candy.

Groetjes Thea

Regina

Van harte gefeliciteerd, winnaars!!! Het is jullie van harte gegund, veel plezier ermee allemaal!

Moon

Echt waar!!?? Ik win nooit wat, des te leuker dat ik nu deze give away gewonnen heb!!! Ik ben heel erg blij, dank je wel Peetje!! De andere winnaars ook gefeliciteerd. Ben nog helemaal beduusd, haha. Ik mail je.

Groetjes, Simone

Unknown

Gefeliciteerd alle winnaars

by Ieke

Dames, gefeliciteerd!

En Petra, je hebt een super give-away gedaan!

MiM

gefeliciteerd meiden!!!

Elizabeth

Allemaal gefeliciflapstaart met het winnen. Tja, ik ben het niet, maar dat geeft niks. Ik gun het jullie van harte. En het was een superleuke give away, Petra!

Een reactie posten