CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 december 2011

1 December


Vandaag is het een beetje feest,  Ik ben jarig en mag 51 kaarsjes uitblazen....


Eigenlijk vier ik het niet echt uitbundig hoor, Ik ben niet zo'n verjaardagsmens.  Maar wie komt is welkom,
Taart en Koffie staat klaar dus we hebben genoeg te snoepen, ..Daarbij heb ik voor vandaag een vrije dag genomen, mijn dochter is ook thuis vandaag (zoon is vanmorgen vroeg al naar zijn werk gegaan)  en mjn ouders komen vandaag gezellig op bezoek. Dus een beetje feestelijk is het wel. :-)))   Van de week heb ik mezelf al een beetje verwend met een leuk cadeautje. Iets wat ik graag wilde hebben.
De Adventskalender van Arne en Carlos. (ja ik ben toch maar overstag gegaan)


Het is ook meer voor de heb, sinds ik aan de kerstballen ben, wil ik graag alle patroontjes hebben.
Bewaar ik alles wat ik tegenkom op het www.. Maar om nu ook deze ballen nog eens te gaan brieen wordt mij zelfs te gek. Het is  wel  leuk om de kalender neer te zetten. Tot aan de kerst kan ik dus elke dag van een nieuwe afbeelding genieten.  Vandaag is het 1 December  dus



Maar 1 December is ook nog eens een gedenkwaardige dag.
In 1988 is dat uitgeroepen tot Wereld- Aids-Dag.

Dus laat ik hier mijn aandeel zien voor de actie van Wieke  Stop-Aids-Now
3 gebreide Red Ribbon Ballen,. Ze zijn te koop voor 5 euro stuks.
Stuur me maar een mailtje als je intresse hebt,  Je steunt er een goed doel mee.en je krijgt er een "mooi"  balletje voor terug ;-)






Dan heb ik  tussendoor ook nog het  hobbelpaardballetje gebreid
Dat zet de stand op 28 ballen in totaal (inclusief de weggevertjes en de red ribbon ballen)  En dan stop ik er ook eventjes  mee, omdat ik dit jaar toch wel heel graag  mijn herfst granny deken af wil maken. en ik zoveel anderel leuke kerstbreisels en haaksels voorbij zie komen.  Versierde kerstkaarten en ijskristallen,  lijkt me ook wel leuk om er daar tussendoor een paar van te maken. . De uitdaging om alle 55 ballen te breien uit het boek  blijft zeker staan. volgend jaar is het weer kerst  ;-)  alhoewel er komen geloof ik ook nog paasballen aan...hahaha. en die leuke gebreide poppen. We zien wel hoe ver we komen.   Eerst weer andere dingen.



Het is nu half 8 geweest, Geniet ik nog heel even van de stilte en van de kerstballen om me heen.
Maak ik de mailbox open en  komen de eerste verjaardagswensen al binnen,
Een mailtje van een goede vriend,  En bol.com is me ook niet vergeten. haha



Met een vrolijk verjaardagsconcert van bolletje zelf


En een E-card van Elizabeth  (Busy Bessy) Dank je wel :-)))) 





En nu is het 8 uur het klokje tikt maar door en door. Helaas heb ik geen werk kabouters en moet ik hier zelf even de boel op gaan ruimen.  Een rondje met de stofzuiger is geen overbodige luxe en staat nog een afwasje in de gootsteen.. De wc moet nog gedaan worden... en dan  nog even gauw een boodschapje voor de visite komt. Tja...:-)))

Tot morgen.
 Lieve groetjes Petra


38 reacties:

Angélique

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Petra!!!!
Een heel fijne dag toegewenst. Je hebt groot gelijk dat je jezelf al verwend hebt met iets wat je wel heel graag wilt hebben. Geniet er van, net als van al het andere leuks wat vandaag nog op je pad komt!

Happy in red

Hoera!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Esther.

Ans

Petra, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat het een fijne wordt waar je met plezier op kan terug kijken. Groetjes, Ans

Phebe and Jane

Petra, gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan vandaag. En wat een leuke kerstballen heb je al.
Groetjes,
Marian

Dorien

Hieperdepiep HOERAAAAAA!!!!!
Van harte gefeliciteerd met het behalen van deze gedenkwaardige middelbare leeftijd!!!
Troost je, je bent de enige niet hoor, die al "boven de vijftig" is :) Ik wens je een hele gezellige dag. Geniet er van!

Rachel

Een hele fijne verjaardag gewenst. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt met je kinderen en je ouders.

Groetjes,
Rachel

MiM

Hee meis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heerlijke dag toe en dat je goed verwend mag worden! Liefs MiM

Monique van den Berg

Van harte gefeliciteerd Petra! Maak er een gezellige dag van.

Groetjes, Monique

Margreet

Gefeliciteerd met je verjaardag. Een hele fijn dag toegewenst.

ChériesCrochet

Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je een hele fijne en gezellige dag :-)

Linda

Hey birthday-girl van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag met iedereen die je lief is,kus Linda.

Anoniem

Super proficiat, ik wens je een hele fijne dag.
Wat zijn je kerstballen mooi,
groetjes Judith

Zaanse Zolder

Van harte en een heel fijne dag !

Michelle

Gefeliciteerd met uw verjaardag! De Adventkalender ziet er erg leuk uit, kan me voorstellen dat je die graag wilde hebben!

by Ieke

Lieve Petra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een superleuke dag hebt vandaag, met stiekem toch nog heel veel cadeautjes. Ook al verwacht dat je natuurlijk niet dat die er komen.

Dikke knuffel,

Henrike

Willy

Hej Petra, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mooi begin van deze dag al, de kalender is leuk en die 55 ballen gaat je wel lukken.
Fijne dag, lieve groet

Moos

Een dag met een gouden rand speciaal om te plezieren.
Een dag met veel vrolijkheid om feest te vieren.
De allerbeste wensen voor gezondheid en geluk.
Met deze welgemeende woorden kan deze dag echt niet meer stuk!

Gefeliciteerd Petra!!!!!!

GewoonWendy

Met zoveel felicitaties op je blog wordt het vast een geweldige dag.
Fijne Verjaardag!

Anje-Grietje

Een dikke verjaardagsknuffel van mij...
Dat het maar een heerlijk, gezellig verwendagje voor je mag zijn!
Groetjes Anje.

Catherine

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een héél gezellige dag gewenst. Geniet er maar lekker van. Groetjes, Catherine.

Anoniem

Van Harte gefeliciteerd en een hele fijne dag wens ik je toe......

Berkeboom

Van Harte Gefeliciteerd, en een fijne en gezellige dag toegewenst.
Groetjes Gré

Anoniem

Een hele gelukkige verjaardag toegewenst. Maak er een leuke dag van.

Mvg saramsa87

Jacomijn

Hartelijk gefeliciteerd !!! En nog vele jaren !!!
O jaaaa, bol.com-kadootjes, die vind ik ook zo fijn !!!

Gerd@

HIEPERDEPIEP HOERA HOERA .......
Van harte hoor en maak er een mooie dag van

Groetsssssssssss Gerd@

Jacqueline

gefeliciteerd met je verjaardag! En die kalender.. die mag bij jou niet ontbreken, je bent zo'n ijverige kerstballen-breister! Nog een fijne dag verder!!

Elizabeth

Ha Petra, ook nog even via de blog.. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad en persoonlijk vind ik de dag doorbrengen met je dierbaren ook meer waarde hebben dan constant en doorlopend bezoek te krijgen van mensen die verder van je af staan, maar toch even op je verjaardag komen.
Nog een hele fijne avond!

Groetjes, Elizabeth

hester

hallo petra,

jeetje wat heb jij al weer veel b allen aan je tak hangen
mooi hoor zo voor het raam,
en natuurlijk ook gefelciiteerd met je verjaardag
ik hoop dat je een leuke en gezellige dag hebt met vrienden en familie,
groetjes hester

Betsy

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Het is vast een leuke dag geweest met de familie. Voor nu nog een fijne avond toegewenst.
Meid, wat een ballen heb je gebreid. Hoe krijg je het voor elkaar. Ze zien er wel mooi uit: zo'n mand vol!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

MrsYarnart

age is just a number :)happy birthday! i wish that you have many more and may this birthday offer you as much joy and happiness as you give to all who know you.

Marjo

HEPPIE BIRTHDAY TOE JOE
IN DE WEI STAAT EEN KOE
EN DIE KOE ZEGT I LEUF JOE
HEPPIE BIRTDAY TOE JOE !!!!!!!!!!!!!!

Geniet van je verjaardag en je kadootjes;.....


Liefs
Marjo

Karin

Hoi Petra,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes

Vlijtige Handjes

Hartelijk Gefeliciteerd Petra. Geniet er lekker van....het mag ook rustig hoor :)
Groetjes Anita

Anoniem

Hoi Petra wat fijn om je te feliciteren met je verjaardag. Leuk hé zoveel berichtjes dan zijn we er toch een beetje bij. Nog een gezellige avond en ik hoop dat je lekker verwend wordt.Een heleboel verjaarsknuffels, groetjes Roos.

Hanneke

Van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb/had je een mooie dag! Groetjes, Hanneke

Regina

Van mij ook nog van harte gefeliciteerd!!!!

Tineke

Nog van harte gefeliciteerd.

Gea

Nog van harte gefeliciteerd!!
wel een dag later :))

Een reactie posten