CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 december 2011

Wat zit een mens toch raar in elkaar of misschien zit ik wel raar in elkaar.
Op de één of andere manier ben ik "het gevoel" een beetje kwijt...euhhhh  wat voor gevoel eigenlijk ?
Dat weet ik zelf dus niet.  Op dit moment weet ik niet wat ik wil, heb ik soms gewoon geen zin, heb ik te veel rommel om me heen, moet ik teveel nog doen, ben ik of te moe of denk ik dat ik geen tijd heb of heb ik gewoon geen zin.. Van de geplande kerstkransen komt ook niets terecht. Volgend jaar dan maar... Ruim een week heb ik al niets meer gedaan aan mijn herfstkleed. schandalig he!

Op de één  of andere manier vind ik dat net weer even teveel werk om op te pakken terwijl ik wel de energie heb om een klein poppenjurkje in elkaar te prutsen.  Zegt me dochter  "Wat moet je daar nu weer mee."


Ja gewoon leuk... Soms is het gewoon ook wel eens lekker om wat anders te doen waarvan je weet dat je het in een avondje klaar hebt.  Go with the flow dan maar  ;-) Deze patroontjes en nog veel meer barbie patroontjes (veel ook vertaald in het Nederlands) vind je HIER

Daar staat dit lieve jurkje ook tussen. 

Nu hoop ik wel dat ik van de week toch nog even de tijd neem om de 2 laatste banen aan mijn herfstkleed kan vastmaken, want dan kan ik met de rand beginnen. Daar heb ik dan weer wat minder moeite mee.
Zoals ik al zei... wat dat betreft zit ik maar raar in elkaar.

Maar vanmiddag uit mijn werk wel leuk kerstinkopen gedaan
samen met mijn dochter 
Daar heb ik wel tijd voor ;-)




15 reacties:

Zaanse Zolder

Joh gewoon lekker doen waar je zin in hebt.
Wat een gave Barbie patroontjes trouwens, lijkt me wel een heel gepiel.

Betsy

Is helemaal niet erg als je een keer nergens zin in hebt. Je hebt het gewoon druk(gehad) en het beste kun je dan even een pas op de plaats maken. Doe gewoon wat je leuk vindt. De rest komt later wel weer.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Johanna

Geen tijd, geen zin zegt mijn lief altijd, er zit wel wat in. Ach af en toe wat anders is toch ook leuk om tussen de grote projekten door te doen. Moet kunnen.

Anoniem

heel herkenbaar hoor, je bent dus niet de enige. Soms heb je wat meer zin om dingen te doen. Is dat niet het geval, dan gewoon 'go with the flow'

Angélique

Nee, je bent niet raar, of we zijn samen raar, want ik heb dat ook van tijd tot tijd (ben geloof ik net weer uit zo'n periode aan het kruipen, tenminste dat hoop ik dat het grotendeels weer achter me ligt) en het maffe is, dat je je er zelf nog het meest aan stoort. Alsof je de plicht hebt om van alles te maken en liefst ook nog op je blog plaatst, liefst dagelijks... maar, het is hobby, je móet niets hoor! Leuk jurkje heeft Evy aan, wel een beetje koud voor deze tijd van het jaar ;-)

Ans

het is voor mij heel herkenbaar, dat gevoel. Ik geef het de schuld, dat ik zo veel dingen leuk vind en zoveel wil maken. Om dan nog veel meer tijd te kort te komen. Ach, laten wij maar een beetje raar zijn, wij doen er toch niemand kwaad mee. Groetjes, Ans

Dorien

Relax!!! Niets moet, alles mag.
De overgang waarschijnlijk. Wordt je ook zo lamlendig en jankerig van. Dan maar een poosje rondlummelen, nou en??? Komt heus wel weer goed hoor! Morgen is er weer een dag.............

marion

opruimen helpt, geeft rust in je hoofd. Enne je hoeft niet alles in een keer op te ruimen in stukje mag ook en helpt ook..........

Linda

Heel herkenbaar ik heb ook vaak die onrust in mijn lijf wel tijd voor het een en niet voor het ander, ik ben heel veel met kerst bezig geweest en voel dat ik nu een beetje in ga zakken, ik laat het maar weer over mij heen komen dus inderdaad Go with the flow die houden we er maar in,groetjes Linda.

Jacqueline

Ook alweer zo lief. Ik ga de meiden weer es warm maken om met de Barbies/Evies te gaan spelen.
'k Heb ook veel van die kleine jurkjes gepriegeld en die liggen alweer een tijdje onaangeroerd..
'k Vind het zelf ook leuk om dan met ze mee te spelen (haha)..

Moos

Zooooo herkenbaar meis. Maar ik vind je niet raar in elkaar zitten hoor ;-)
Denk dat het juist heel goed is dat je je dan richt op de dingen die je WEL leuk vindt. De rest komt vanzelf wel weer. En lekker shoppen met je dochter .... Helemaal heerlijk toch!
Je zegt het zelf ook al "go with the flow" meid. We "moeten" al zoveel in dit leven ....

Liefs Moos

Elizabeth

Het is voor mij heel herkenbaar wat je hier schrijft over je voeling even kwijt zijn met de dingen. Ik ben eigenlijk blij te lezen dat een ander daar ook wel last van heeft. Ik laat het altijd maar gebeuren en het gaat ook meestal vanzelf weer over. Dat neemt niet weg dat je er soms zelf flink van kan balen, want de lol die je had in sommige dingen is gewoon even weg.
Heerlijk om dan toch even zo'n jurkje te maken, gewoon even doen waar je in hebt..

Groetjes, Elizabeht

Willy

Even niets doen is ook niet erg en het moet ook niet als "moeten" voelen. Ik heb me er al wel bij neergelegd dat ik niet alles kan maken wat ik op allerlei blogs zie, al zou je dat soms wel willen.
Groetjes

by Ieke

Ik begrijp helemaal hoe je je voelt. Denk dat er meer dames zijn die dit gevoel herkennen. Doe kalm aan. Het komt vanzelf wel weer. Laten we maar hopen...

Ik vind je jurkje helemaal leuk. Als je nog patroontjes wilt hebben voor de mini BB, dan weet je me te vinden, toch?

Bedankt voor je lieve berichtje. Echt superlief!

Anoniem

Ach je hebt gewoon last van een decemberdip, teveel. te druk te moe en dan de donkere dagen , ga jij maar lekker met de flow mee en dan komt het helemaal weer goed......

Een reactie posten