CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

30 december 2011

Op de valreep een Oudejaarsweggevertje

Ik ben vandaag bezig geweest met mijn hobbykamer helemaal om te keren. Gelijktijdig heb ik een to-do lijstje gemaakt voor het nieuwe jaar. ( Maar dat komt later nog) En nu zo vlak voor het einde van het jaar heb ik nog iets om weg te geven. Wat dubbele handwerkbladen waar ik misschien nog iemand een plezier mee kan doen.


Het zijn wat oude Anna Burda's (staat altijd wel wat leuks in) 12 stuks.. 
Een borduurblad (Duits) gekocht in Keulen. maar ik had hem dus al ..
2 van die leuke Durable retro haakboekjes.. 
2 oude Ariadnes uit  1968 ( 1 mist het werkblad) maar evengoed leuk om even in te zien
en een Ariadne kinderkrant ( Met leuke kindertruipatroontjes om te breien)
Voor wie er intresse voor heeft,  laat het me even weten via een berichtje. :-) het gaat in 1 pakketje morgen al de deur uit. :-))))  





20 reacties:

Corine

Lijkt me wel leuk hoor. Vooral de Anna, die koop ik nu wel regelmatig( heb pas 3 nummers )
Dus bij deze, je zou me er een groot plezier mee doen!!

Anoniem

Geweldig, wat leuk!

Ik doe graag mee!

Fijne jaarwisseling!

Groetjes,
Renske

Pink Princess

Ikke, hihi. Vooral de Anna's en dan dat mooie vest op de voorpagina die bovenaan ligt....♥

Dus.....HEEL graag :)

Goede jaarwisseling meis, groetjes van Marian

Iris (olapa)

oooh wat fijn ik doe graag mee !

Jacomijn

Ja leuk !!! :o)!!!

marion

ik sla even over, schrik van mijn nog steeds te volle kast.........

by Ieke

Ik sla ook even over. Ik zou wel willen, maar ik gun de bladen aan iemand die lekker gaat breien aan de truien enzo. Ik heb voorlopig nog genoeg te doen ;)

Marjo

Ben dol op oude tijdschriften, dus ...ik doe graag mee ....

Fijne Jaarwisseling...

Liefs
Marjo

Marieke

Hoi hoi, dat klinkt als een inspirerend pakketje! Ik doe graag mee :)

Elizabeth

Goed bezig hoor..., lekker schoon schip maken! Leuke bladen, maar ik ga geen truien breien. Dus het mag naar de echte liefhebber..
Fijne jaarwisseling Petra, en vooral ook een goed, gezond en creatief 2012 toegewenst!

Groetjes, Elizabeth

Betsy

Leuk, leuk! Vooral die haakboekjes, maar Anna's zijn ook altijd fijn om door te neuzen. Ik doe graag mee!


lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Johanna

Heerlijk leesvoer ben er dol op dus doe ik mee.

Zaanse Zolder

Wat leuk al die bladen ! Maar ik gun het een ander... ik heb hier nog zoveel liggen ;-)

Alice

Ben een fan van de Anna, dus altijd welkom hier, ik doe graag mee...
Fijne jaarwisseling toegewenst en een goed, gezond en creatief 2012. Groeten, Alice

Moos

Kijk zo levert opruimen ook nog iets leuks op hihihihi! Niet voor Moos hoor .... die heeft al zoveel liggen waar ze nog vanalles uit wil maken. Maar weet zeker dat je er iemand weer heeeel gelukkig mee maakt!

Wendy

zou ik ook meemogenoen alleen voor het borduur tijdschrift ?
niet dat ik zo kieskeurig wil zijn, maar ik en breien, ai, heb er nog jeugdtrauma´s van, haha !
en zo maak je wellicht 2 mensen blij..........

Anoniem

Hallo,

Ik zou graag kans maken op deze geweldige tijdschriften.
Groetjes,
Ester

Tineke

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2012 Petra.
Ik doe niet mee met de verloting van al deze leuke bladen, heb zelf nog het nodige liggen, dus ik gun het graag een ander.

Antje

Ik zou graag meedoen voor die leuke Durable retro haakboekjes

Antje

Aankleedpopje

Oh, wat jammer dat ik deze gemist heb!!!! Zo leuk, die oude tijdschriften.

Een reactie posten