CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 december 2011

Voor Ietwat overjarige Poppenmoeders

Voor Ietwat overjarige Poppenmoeders 



Een paar maanden geleden had ik zomaar een poppenblog aangemaakt. met de naam Peetjes Poppenblog.
Wel met de bedoeling daar wat mee te gaan doen, maar het kwam er gewoon niet van. In de eerste instantie had ik zoiets van. Dat komt wel een keer als ik wat meer tijd heb.
Maar ik had al wel 1 volger die stiekem had gezien dat de blog bij mijn naam stond.

Toen Ieke met de Poppenberichtjes op haar eigen blog kwam, begon het weer te kriebelen, maar het kwam er nog steeds niet van. Wist ook nog niet zo goed hoe ik het aan wilde kleden. Volgend jaar misshien.
Tot ik ineens een mailtje kreeg van Ieke.. Hee!! Peet lijkt het je niet leuk om een gezamelijke blog te maken voor poppenmoedertjes op leeftijd... Ja tuurlijk... dat lijkt me super leuk.
Na een beetje over en weer te hebben gemaild. kwamen de ideetjes vanzelf  naar boven en  Is Ieke aan de slag gegaan met het aankleden van een  poppenblog..

En nu is het een feit. 
Hier is dan de officiele aankondiging  


Lees ook even het welkomstbericht
Want dat is al een beetje naar onderen gezakt ;-)

We vinden het natuurlijk heel leuk als jullie ons willen volgen.
Of misschien vind je het wel leuk om mee te doen.
Om de blog een beetje meer inhoud te geven 
hebben we een leuk idee bedacht
en willen we zo af en toe een "bekende blogger" uitnodigen
Om iets te schrijven over haar lievelingspop.
Over die ene speciale pop.  


Dus schrik niet als je vandaag of morgen ineens een mailtje 
ziet in je mailbox met de vraag:  
Zou je het leuk vinden........
Geheel vrijblijvend natuurlijk.

(ps) sorry voor de blote foto bovenin de blog
haha sommige poppen schamen zich ook nergens voor.

Maar wat te doen nu met mijn eigen poppenblog
Want die staat nog steeds bij mijn naam 
:-))) 
Ik kan het toch niet laten
Al was  het alleen maar 
om mijn eigen verzameling bij elkaar te houden


Lieve groet.
Petra

17 reacties:

Gerd@

Zelf heb ik niet zoveel met poppen maar heel veel succes met jullie nieuwe blog .........

Groetssssssss Gerd@

Margreet

Ik was vroeger al geen poppenmeisje, al heb ik wel nog 1 pop op mijn kledingkast staan en die valt nog net niet uit elkaar, wens ik jullie succes met de blog.

Angélique

Ik had vroeger precies 100 poppen! Dat is inclusief barbies, poppenhuispoppetjes en luciferpoppetjes, maar ook heel veel grote poppen, met één voor mij heel bijzondere.... En nu... heb ik niet meer zo heel veel met poppen (alhoewel...die stoffen poppen zoals van Gonny...), maar ik ga jullie natuurlijk wel volgen :-)

Anoniem

succes met je poppenfamilie en ik zal eens eventjes gaan kijken bij ze ;o)

ChériesCrochet

Helemaal geweldig :-)

Elizabeth

Wow.. Peet, wat een enthousiasme! Dus daar waren jullie stiekem zo druk mee...
Leuk initiatief, ik ga zo meteen nog even beter kijken èn volger worden natuurlijk!
Ik heb wel wat met poppenkleertjes, maar niet zoveel met de poppen zelf. Maar wie weet springt het enthousiasme over..

Linda

Ik was vroeger een oerpoppenmoeder en ga natuurlijk de beide bloggen volgen,super leuk idee!!!Groetjes Linda.

Jacomijn

Leuk !! 'k Ga es kijken of het lukt met het volgen, want tot nu toe verdwijnen er steeds blogs van m'n leeslijst !! :o)!!!

Betsy

Wat een leuk idee! Het is al tijden geleden dat ik iets met poppen heb gedaan. Dochter was absoluut geen poppenmeisje, maar ik wel!

veel plezier met je nieuwe blog.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Unknown

Ik vind het al een werk om één blog bij te houden haha. Nou ja het is ook maar hoe je het doet natuurlijk. Ik zal zo even kijken!

marion

succes met je nieuwe blog, wordt vast een groot succes........

Saskia

ach wat leuk!!! deze poppenmoeder heeft haar lieveling ondertussen doorgegeven aan de nieuwe generatie poppenmoedertjes :o) maar ik hou toch nog een oogje in het zeil hoor! 'k Ga zeker eens kijken!

Dorien

Weet je wat nou zo raar is? Ik vind het heerlijk om poppen te maken maar met poppen spelen is helemaal niets voor mij. Daar heb ik nooit naar om gekeken. Als kind kreeg ik een babypop die een plaatsje kreeg naast mijn bed. Daar zit ze nu nog steeds, al een halve eeuw! Nooit mee gespeeld! Het is wel een heel leuk initiatief en ik zal zeker eens om een hoekje komen kijken. Heel veel plezier met jullie nieuwe blog en geniet ervan!

Phebe and Jane

Wat leuk om samen een blog te hebben. Succes ermee.
Groetjes,
Marian

Willy

Ik had ook wel poppen maar was helemaal weg van mijn poppenhuis, daar heb ik zeker tot mijn dertiende mee gespeeld. Bij een kleermaker in de buurt haalde ik wel restjes stof om poppenkleertjes te maken. Ik droom nu even weg dankzij jouw berichtje over poppen. Ik heb er al even gekeken, het ziet er leuk uit.
Veel plezier ermee, groetjes

by Ieke

Jaaaaaa!

Wat een enthousiaste reacties!

Catherine

Wat een leuk idee om samen een poppenblog te schrijven en andere poppenliefhebbers uit te nodigen voor een gastlogje. Heel veel succes en ik kom zeker regelmatig een kijkje nemen. Groetjes, Catherine.

Een reactie posten