CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2 december 2011

Bedankt lieve allemaal

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de harverwamende berichtjes en felicitaties voor mijn verjaardag. Om verlegen van te worden. Ik vond het zo leuk om te lezen en het doet me echt goed.  Ik heb gisteren ook een heerlijke dag gehad,  familie op bezoek en lieve kaartjes en mailtjes mogen ontvangen . Verwend  met cadeautjes. We kunnen er weer een heel jaar tegenaan. Op naar de 52  hopelijk in alle gezondheid. Ik heb veel wensen en plannen en veel goede voornemens maar daar kom ik morgen op terug.

Eerst even dit 
De Kaartjes



Een kaartje van mijn dochter
Die heel goed weet waar haar moeder van houd
Er zat ook nog een cd in.
Met 7 love-songs (hihi)
 I
 Een kaartje van mijn werk (lief he) met alle namen van de bewoners.



Een kaartje uit  Keulen (met een doos vol met leuke cadeautjes)


En een kaartje van een hele lieve blogvriendin 
Deze vond ik wel zo mooi gemaakt met echte veertjes geplakt. 
En ik spaar uiltjes :-)) Maar dat wist ze natuurlijk
Maar dat maakt het kaartje wel heel speciaal.
Dank je wel Angelique.. Heel erg lief van je


Van mijn dochter kreeg ik een kerst dorpje 
Die heb ik vandaag  al een beetje neergezet.
Maar ik moet het nog een beetje leuk aankleden met sneeuw.
van het weekend haal ik de kerstdozen van zolder.


  
En een lekker ruikje
voor in bad
met kokos en mint.



De dvd van de Gooische Vrouwen 
(had ik nog niet gezien) 
met de cd Woman


En een viltpakketje. 


Van mijn zoon een handig laptoptafeltje
voor bij de bank of in bed. 


Een pakketje uit Duitsland

met gouden sfeerkaarsjes 

Elke dag een ander thee smaakje
met een spreuk op elk zakje


En omdat ik toch met koffie moet minderen 
ben ik vanmorgen begonnen met het eerste zakje



Een doosje met lekkere snoepjes.
verder nog een mooie blauwe sjaal 
een paars waxine lichtje 
en een olielampje (foto vergeten) 
En er zat nog een kerstman in van  Aardewerk
Maar die kwam helaas al kapot uit de doos.
(dat heb ik maar niet gezegd toen ik haar bedankte) 


Plantjes en cadeaubonnen.
en geld om zelf wat leuks van te kopen.



S' avonds hebben we bij de chinees eten besteld.
Want ik had natuurlijk geen zin om te koken
;-)

En vandaag kreeg ik nog een fles wijn 
van de vriend van mijn dochter.


Ik ben dus vreselijk verwend 
Maar nog fijner  is het om zo'n dag 
met je kinderen en familie door te brengen.


Heel veel liefs en 
 Nogmaals dank je wel allemaal! ...

16 reacties:

Willy

Hallo Peetje, dit klinkt als een heerlijke dag en veel verwennerij. Geniet er nog even van na.
Fijne avond en tot morgen, groetjes

Johanna

Geweldig zeg je bent niet vergeten, wat leuke kado's.

Nicole (MLBV crafting)

Nog van harte gefeliciteerd. Wat ben je heerlijk verwend. Geniet nog even lekker na.
Fijn weekend en groetjes, Nicole

Saskia

ja amaai zeg, wat een cadeaus!!! heel leuk!!!

Dorien

Wat een geweldige dag!! Je bent echt heel erg verwend. De kaart van je dochter vind ik heel bijzonder. Ze heeft de creatieve genen van haar moeder hoor!
Alvast een heel fijn weekend.

Betsy

Heerlijk om zo je verjaardag te kunnen vieren. Leuk dat we nog even met je mogen nagenieten :)
Plak er nog maar een fijn weekend achteraan.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Happy in red

Je hebt een TOPdag gehad!! :-) En zo'n tafeltje is heel gevaarlijk... bloggen in bed, hm...
Esther.

MiM

Mooi zo! Fijn dat ze je eens goed verwend hebben! Dat heb je verdiend. Liefs MiM

Elizabeth

Oh, wat ben je geweldig verwend! Het is je van harte gegund en nu heerlijk nagenieten...

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Marjo

Wowwwwwwwwww wat een leuke en lieve kadootjes....
Geniet er van ...

Liefs
Marjo

Jacomijn

:o)!!!!!!!!!

Linda

Heerlijk toch zo'n verjaardag en wat een leuke kaart van Angélique en dat tafeltje lijkt mij ook heel handig, geniet van het weekend nog maar even na,lieve groetjes Linda.

Angélique

Hahaha, ik dacht dat jij het niet zou vieren...???? Nou, dat kunnen we zien! Wat zal het zijn geweest als je het wél gevierd had? Haha!
Heerlijk dat je zo verwend bent! Het is je van harte gegund ;-)

Andina

Wow, wat ben jij lekker verwend, van harte nog!
Groetjes,
Andina

Gerd@

Wauw he wat een enorme hoeveelheid leuke gezellige cadeautjes heb jij gekregen
dat moet vast een hele leuke dag
zijn geweest ...... gr. Gerd@

Anoniem

je bent lekker verwend, zoals het hoort op je verjaardag,fijn weekend,
groetjes Judith

Een reactie posten