CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 december 2011

Rustig-aan-week

Ik heb een beetje een rustig-aan-eindejaarsweek,  Er komt niet zo heel veel uit mijn handen.. Ik doe wel wat maar dan ook niet meer dan dat. (haha)  ...een beetje haken dan oke..



Kijk daar ligt hij op de tafel.. de laatste strook zit er bijna aan. en dan ga ik vanavond aan de buitenrand beginnen.Voor het mooie is hij een beetje te smal en had ik de verhoudingen een beetje beter moeten verdelen hij is nu 10 * 18 vierkantjes. Ik heb nog even gedacht om er nog 2 rijden van 18 bij doen, maar dan moet ik weer 3 bollen wol  bestellen en eigenlijk ben ik er wel een beetje klaar mee nu. Het is even afwachten wat  de buitenrand gaat doen. ik kan eventueel de lengte banen wat breder maken... Dat is ook een optie
We gaan nog even brainstormen met een kopje thee en ondertussen ga ik even bij de collega bloggers op bezoek want het wordt tijd dat ik me neus weer even laat zien..

Lieve groetjes
Petra

20 reacties:

Dorien

Ha Peet, hier zit er nog een hoor aan de andere kant van het scherm! Ook hier de pap een beetje op. Ga deze week ook niet veel ondernemen. In het nieuwe jaar maar weer op volle kracht vooruit! Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van je plaid! Zet em op meid, het eind is in zicht. Met Oud en Nieuw kan je er lekker onder kruipen!

Hanneke

Mooie kleuren zeg! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Groetjes, Hanneke

Angélique

Aha, een teken van leven :-)
Helemaal niets mis mee, met rustig aan doen!
Maar je deken wordt zó mooi... ik den dat ik er ook voor zou kiezen om de buitenste lengte banen wat breder te maken, lijkt mij een goede oplossing.

Anoniem

Je bent al zover gekomen, met een mooie rand maak je het helemaal af en wordt het jouw droom deken!!
groetjes Roos.

ChériesCrochet

Met die rand kun je nog alle kanten op en zo wat meer aanpassen aan wat je wilde. (jee wat een zin haha)

Linda

O,ik ben dus niet de enigste die een beetje is ingestort, ik hang ook maar een beetje te hangen en verder komt er ook niet veel uit mijn handen,succes met de laatste loodjes van je plaid.Groetjes Linda.

Elizabeth

Ik loop ook maar wat heen en weer hoor.., lijkt wel alsof ik veel doe, maar stelt geen fluit voor.
Ach, volgens mij normaal na de kerst..
Snap helemaal dat je geen zin meer hebt om nog extra grannies te haken, je bent nu zo dicht bij het eindresultaat.., ben benieuwd wat de rand gaat doen. Dat lijkt me ook lastig kiezen...; wat past erbij de plaid, en wat bij de wol en dan heb je zo ook nog je eigen idee over wat leuk is...
We gaan het zien!

Groetjes, Elizabeth

Zaanse Zolder

Is toch ook heerlijk zo aan het eind van het jaar, lekker gewoon ff weinig doen, kalm aan. Zo gaat het hier ook hoor, beetje rommelen en verder niks :-)
De kleuren van je plaid vind ik zooooo moei!
xxx

Wendy

heerlijk, zoo´n rustig-aan-week, ik doe met je mee !

Marjo

Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat ....

Ook ik heb niet veel gedaan,maar ach dat komt wel weer ....

Liefs
Marjo

Johanna

Mooi wordt hij wel. Als ik jou was zou ik nog wel wat garen bestellen voor het straks niet meer te krijgen is en misschien heb je later wel weer de moed om er nog een stuk aan te haken. Zou toch zonde zijn als je dan geen garen meer hebt. fijne avond.

Wieke van Keulen

Wat een prachtige kleuren, Petra. En leuk om eindelijk weer een berichtje van je te zien. Of ligt het aan mij (ga zo meteen even terugscrollen) want ik merk dat ik tegenwoordig wel is een en ander mis.

Amarins

Ik denk dat we hier allemaal last van hebben haha, lekker wat omlummelen zo aan het eind van het jaar. Ik had grootse plannen qua handwerken omdat ik lekker vakantie heb. Na bijna een week is me nog niets uit handen gekomen bijna haha.
Geniet van deze gezellige dagen. Je deken wordt super mooi!
Groetjes, amarins

Monique van den Berg

Ik ben zeer benieuwd naar het eindresultaat.

Bij mij komt er ook niet veel uit mijn handen. Ook niet op haakgebied.

Groetjes, Monique

Moos

Ben ook benieuwd wat de brainstorm-sessie heeft opgeleverd :-)))))

Geniet lekker van je rustig-aan-week meis!

Anoniem

ha Petra rust maar lekker uit hoor , het blijven rare dagen zo tussen de feestdagen door......
Dat van die SAL lijkt me een leuk idee ik heb er bij mij nu maar een nieuw project van gemaakt voor 2012 en een foto in mijn zijbalk gezet......dan kan ik het niet vergeten haha.
fijne dag

Tineke

Heerlijk toch zo'n rustig aan week?
Niets moet, alles mag, zo is het hier nu ook een aantal dagen. Heeft de brainstorm sessie al wat opgeleverd?

marion

heerlijk dat rommelen, dat zou iedereen vaker moeten doen en daar zijn deze dagen uitermate geschikt voor. Geniet van je dagen en een veilig uiteinde

MrsYarnart

it is going to be a wonderful blanket. the colours are so beautiful!

by Ieke

Hoe herkenbaar. Heb de hele afgelopen week nog weinigs creatief gedaan.

Ik vind je deken prachtig worden. Als ik jou was, zou ik toch die drie bollen erbij bestellen. Zo'n net-niet project blijft je de hele tijd met de neus op de feiten drukken. Mijn deken is qua verhouding ook niet helemaal zoals ik het berekend had en achteraf heb ik spijt dat ik niet nog meer vierkanten gemaakt heb...

Een reactie posten