CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 december 2011

Go with te flow



Na al jullie reacties te hebben gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen, dat een dergelijk project voor mij niet gaat werken. De twijfels die ik al eerder had kwamen weer gelijk naar boven.
Aan de berichtjes merk ik ook dat heel veel mensen dezelfde soort hindernissen hebben en dat ik helemaal niet zo anders ben. En ook niet anders zou moeten willen zijn.  Niemand is perfect
En natuurlijk heb ik net zoals iedereen zo mijn tekortkomingen.
En kan ik aan mezelf heel veel dingen verbeteren. maar omdat in 52 weken te doen lijkt me ook niet zo verstandig. Grote kans dat het alleen maar averechts werkt. Dus zoals ik al eerder benoemde waarom zou ik dat mezelf zoiets opleggen... Dus bij deze.. zie ik van het hele project af.
Nu is het niet zo dat ik het zomaar opgeef hoor want ik ga wel stilletjes aan een aantal dingen werken maar zonder de druk van het moeten en het perse willen   Ik heb een nieuw motto, wat beter bij me past

Go with the flow :-))) 

En deze flow gaat zo naar zolder.. De kerstspullen naar beneden slepen.
En dat zijn er veel..heel veel..veels te veel
Dus vandaag zit ik heerlijk in de creatieve rommel


16 reacties:

Zaanse Zolder

Go with the flow..... you go girl !
Je hebt helemaal gelijk hoor, niks moeten, gewoon lekker je ding doen wanneer jij er zin in hebt. Beter plan!

Anoniem

go with the flow, goede uitspraak.
veel plezier met het versieren van de kerstboom,
groejtes Judith

Marjo

Je hebt helemaal gelijk..ik zie er ook vanaf...vindt het een te grote verplichting...het moet leuk blijven onze creatieve uitspattingen maar geen verplichting ....
Versier maar fijn je boom...hier staat hij al....

Liefs en fijne zondag

Marjo

Monique van den Berg

Je hebt helemaal gelijk hoor. Een mens heeft al genoeg verplichtingen.
Ga jij maar lekker versieren. Bij mij begint het ook al te kriebelen. Meestal zet ik de boom het eerste weekend na Sinterklaas maar dat duurt me te lang dus ik denk dat ik er morgen of overmorgen wel mee aan de slag ga.

Fijne zondag
Monique

Elizabeth

Hoera voor Petra! Bij ons in Sliedecht zeggen de oudjes: "ut koamt zoas 't koamt, en 't gaot zoas 't gaot.." Heerlijke woorden toch. Gewoon elke dag nemen zoals ie is. En intussen pak je jezelf heus wel eens aan hoor! En uit al die heerlijke creatieve rommel kunnen rijke dingen voortkomen, maar dat weet je al lang!
Heerlijke zondag tussen de kerstspullen toegewenst, groetjes van Elizabeth

Anoniem

Het leuke is als je vragen hebt en je bent er naar aan het kijken dan komen de antwoorden vanzelf wel. Soms is het fijn om alles eens uit te spreken anders blijft het in je hoofd hangen.Tegen de stroom inzwemmen is geen doen dus go with the flow en Petra voelt zich als een vis in het water, fijne zondag, groetjes Roos.

Moos

You gooooo with the flow Peet!!!!

Deze kwam ik tegen, geloof dat die het ook wel een beetje verwoord:

Ik volg mijn pad zoals het komen zal
met al zijn bergen en dalen.
Met kronkels en obstakels.
Mijn pad loopt niet altijd over rozen,
soms lijkt mijn pad bezaaid met distels.
Dan moet ik wel een springen om me niet te bezeren.

Mijn pad bevindt zich in allerlei omstandigheden.
Af en toe lijk ik midden in een orkaan te zitten
of op een woeste zee heen en weergaand op de golven.
Om me even later in een bootje kabbelend op het water
mee te laten voeren met een riviertje.
Rustig met de stroom mee.

De stroom van het leven,
GO WITH THE FLOW!

En nu de kerstspullen .... veeel plezier!!!!!

Angélique

Goede beslissing (ik had er al op gehoopt), geniet waar het kan! 52 weken is inderdaad kort om jezelf te willen veranderen (kan dat überhaupt wel?), het leven is te kort om in een keurslijf te duwen. Leef! We moeten al genoeg.
Veel plezier met rommel maken vandaag! ;-)
Laat je nog een foto zien van het resultaat van vandaag? IK ben zo benieuwd naar jouw boom!

Willy

Oh gelukkig, ik kan mijn bed ook gewoon onopgemaakt laten liggen.
Wel schouderklopjes gaan geven hoor en je af en toe verwennen met iets moois en leuks.
Fijne zondag, lieve groet

marloes

die tekst van die tegel ga ik er ook in houden, is op mijn lijf geschreven,verder erg leuk blog
gr marloeskreatief.blogspot.com

Jacomijn

Veel plezier !!!!!!! :o)!!!

Betsy

Goed zo! Dat is een heel goede beslissing, die je bovendien zelf genomen hebt. Alle goede dingen komen langzaam, dus als je toch nog wat wilt veranderen aan jezelf of je gewoonten, dan doe je dat heel geleidelijk :).
Geniet van het versieren van je huis. Nog een fijne avond toegewenst.

Lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Oktoberkind

Mooie tegeltjeswijsheid en zeer van toepassing op mij:)

Unknown

Ik heb een tijdje gemist, dus heb je stukje over dat 365 dagen project nog even gelezen. Ik denk dat het een goede, weloverdachte beslissing van je is. Ik zou het ook niet zien zitten hoor. Ik probeer 1x per week iets op mijn Blog te zetten, en dat loopt soms al in het honderd. En dat huishouden, ach, ik denk altijd maar, dat loopt niet weg. Ik heb gelukkig geen groot huis, maar ik houd niet van rommel, en het moet schoon zijn, maar poetsen doe ik ook alleen als het nodig is. Mijn bed maak ik wel altijd op, maar in Amerika staat bij de meeste mensen de deur naar de slaapkamer altijd open, dus daar kan ik echt geen zootje achterlaten. Daar zit ik anders de hele dag tegenaan te kijken.

by Ieke

Ik ga eerst even je vorige berichtje lezen, want ik mis nog een stukkie... Tot zo!

by Ieke

Verstandig besluit!

Weet je Peet, het komt vast goed!

Go with the Flow! Dan komt alles wel op z'n pootjes terecht! En onderweg: niet vergeten te genieten!

Vooral van die ene keer dat je gewoon wel meteen je bed hebt opgemaakt ...

Een reactie posten