CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

6 december 2011

De rest van de kerst



Dank je wel voor de leuke reacties van mijn vorig bericht. Heel veel vonden de boom met de gebreide ballen erg leuk, Eerlijk gezegd ik ook wel, maar heb er toch maar een andere plek voor gekozen.
Aan de draagbalk van de open keuken. Elk jaar hangt daar een kerst guirlande. Dit jaar dan wel zonder de lichtjes i.v.m brandgevaar. Maar vind het wel erg gezellig staan .


 Wat vilten hangers aan een plant gehangen


Het kerstdorpje die ik voor mijn verjaardag had gehad  
Een beetje leuk aangekleed



He wat is dat ..Kan ik dat Eten? 



 Dit beertje is  onderhand
al helemaal vergeeld en uitgedroogd
Maar ik  heb hem ook al zo lang
En elk jaar mag hij er weer bij


En deze beer is nieuw

Zijn dit de 3 wijzen
Ze zien er best wel slim uit ;-)
        
Een soort van Moderne Kerstman


 Dit vind ik net Tilda Engeltjes.. Ik kocht ze bij de formido


De groene planten potjes zijn inmiddels even naar boven verhuisd.
Des te leuker is het zo weer om alles teug te zetten




En Iedereen helpt een beetje mee



Tot morgen


27 reacties:

Jennifer

Waar is Timo nouw ???

Olga Visser

Wow, wat zijn ze toch prachtig die zelfgemaakte kerst ballen! :)))))

Vlijtige Handjes

Kei leuk de ballen aan de balk. het ziet er zo vrolijk uit. Jij bent echt in de kerststemming. Ik moet nog de hoekjes maken maar heb weinig inspiratie.
Groetjes Anita

Betsy

Gezellig huis zo! Je vilten hartjes vind ik super leuk.
Ik wilde de boom vanavond optuigen, maar ik had geen fut meer om de boel van de zolder te halen.
Zal wel weekend worden voordat hij staat....
Geeft niet hoor, ik kijk wel even mee bij anderen haha.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Moos

In 1 woord .... prachtig!!!
Helemaal op en top kerst .... wow wow wow!!!!!
Leuk trouwens de gebreide ballen aan de guilande! En al die beren, gezellig! Je bent er helemaal klaar voor ;-)

Marjo

Ohhh wat mooi , al die ballen zo opgehangen ....zo mooi!!!

Liefs
Marjo

Rachel

Wat een gezelligheid in je huisje! En wat zijn die drie wijzen super leuk zeg! Zijn die zelfgemaakt of heb je die ergens gekocht?

Ik ben zelf ook de drei wijzen aan het maken (haken) maar stiekem vind ik deze veel leuker. Al worden die van mij ook leuk maar wel heel erg kleurig naar mijn smaak.

Groetjes,
Rachel

Ans

Wat ziet het er allemaal gezellig uit. Ik ben ook begonnen, de boom opgezet doende lampjes het niet. De hele middag dus voor noppes bezig geweest. Morgen weer een nieuwe dag, dus nieuwe kansen. Groetjes, Ans

Dorien

Nou, ik wil niet veel zeggen maar je bent al helemaal in Christmas stemming!! Je gebreide ballen hebben wel een ereplaats gekregen hoor, ze hangen daar fantastisch! Waren dat de wijzen die je pas voor een prikkie op de kop had getikt? Geweldig, de engeltjes van de formido zijn ook hartstikke leuk. Het ziet er heel gezellig uit allemaal!!

Johanna

Prachtig die ballen zo. Je maakt er wel werk van zeg.

Angélique

Dat ziet er super gezellig uit! Ik ben nog niet zo ver, heb nog geen kerst gevoel; misschien moet ik maar heel vaak op jouw blog kijken ;-)

Linda

Wat gezellig al die ballen en de hartjes zijn ook leuk,eigenlijk is alles gewoon leuk en de hond is toppie dat willen die van mij nou nooit,gr.Linda.

Anje-Grietje

Prachtig, wat een super mooi Kersthuis heb jij sl gemaakt, ik doe het dit jaar met een echte Breiballenboom......
Lekker van al je moois genieten want je toog is prachtig met die ballen in het groen.....
Lieve groetjes Anje.

Jacomijn

Gezellig !!! En wat leuk zo, jouw gebreide ballen !!

Tineke Machiela

je boom met je gebreide ballen was leuk, maar zo aan de balk... staat ook heel erg leuk:)

Haakmuts

Wat een gezelligheid, enig staan je kerstballen. Heel mooi allemaal, krijg er ook zin in, maar eerst die vervelende griep weg werken.

ChériesCrochet

Ik vind de gebreide ballen zooo leuk staan en de beren ook :-)Zelf doe ik niets aan Kerst maar wel leuk om bij anderen ervan te genieten.

by Ieke

Wat een prachtige kerstversiering heb je in je huisje opgehangen en neergezet! Echt helemaal leuk! Afgelopen weekend ben ik ook vast begonnen aan de nieuwe kerstversiering voor dit jaar. Hopelijk lukt het om dit weekend de rest tevoorschijn te toveren. Dan zal ik ook foto's maken!

Bedankt voor je lieve berichtje van gisteren trouwens! Je bent zo'n trouwe volger, en dat vind ik heel fijn!

Anoniem

Het lijkt wel of ik bij Intratuin loop als ik langs jouw foto's wandel hihi, heb je nog wel een plekkie voor jezelf ;o). Het ziet er echt supergezellig uit........
fijne dag.....

MiM

Wat een kerstvreugde! Ik vind de girlande met de kerstballen echt super eruit zien! Helemaal top. Veel leuker nog dan in de boom. Mijn moeder heeft het ballen breien ook ontdekt. Misschien kan ik haar zo ver krijgen... Zelf heb ik me er nog niet aan gewaagd. Ook veel te druk om dat er nog bij op te pakken. Misschien volgend jaar? Liefs MiM

Willy

Je prachtige kerstballenguirlande steelt toch wel de show. Het ziet er super gezellig en sfeervol uit in kerstsfeer. Ik wilde nog wachten tot het weekend, maar als ik dit zo zie begint het te kriebelen.
Groetjes

Anoniem

Dit staat ook mooi hoor de kerstballen slinger en ik vergaap me aan de mooie patroontjes. Je hebt het huis leuk ingericht de paarse poef met kaarsen staat ook zó mooi, een plaatje!!! Je hebt er wel werk van gemaakt en het resultaat mag er zijn, geniet er nu lekker van groetjes Roos.

Tineke

Je begint al helemaal in de kerstsfeer te komen, je kerstballen guirlande is zoooo leuk.

Elizabeth

O, maar hier hangen de balletjes ook schitterend! Je huis wordt echt een kersthuis..., ik ben te lui om m'n huis te decoreren, erg hè..
Maar je hebt hele leuke spullen, de letters XMAS op de kast zijn ook grappig.

Groetjes, Elizabeth

MrsYarnart

true Christmas spirit

Jacqueline

Mooi hoor, al die balletjes! Geniet er maar lekker van..

Wieke van Keulen

Nou ja, Petra, heb ik even een heel leuk dagje gemist. Wat een prachtige kerstslinger. Nog veel leuker dan in de kerstboom. Ik vind het een topidee! En wat een leuke foto's van een hardwerende poes, een als kerstman verkleedde hond en lieve beren en koningen. Ik mis alleen Willem Alexander nog...

Een reactie posten