CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 december 2011

Gevonden


Als je iets leuks heb gezien op een blog maar je weet niet meer waar dan probeer je het gewoon met een zoekopdracht op google. Het beste is om een zoekopdracht zo kort mogelijk te houden. Wat ik nog wist van dit bericht was de prijs van de krans en de winkel dus ik typte in


kerstkrans blokker 0,99 


Moos en haar moosies
(leuke blog met veel leuke ideetjes) 

Bij haar vond ik het idee om 
een kerstkrans te gaan versieren

Ook Moos haalt haar inspiratie bij Lucy vandaan 
maar geeft er een hele eigen draai aan.
de kerstkransen vind ik dan ook zo leuk 
En Lucy
zijn er nog mensen die haar niet kennen ? 
dan moet je HIER maar eens kijken

en HIER vind je het patroon van de hulstbladeren

en HIER  
vorig jaar wilde ik ze al maken
Maar is het er niet van gekomen


Nu nog zelf aan de slag 


7 reacties:

Anoniem

goede tip, en de kransen zijn mooi,
groetjes Judith

Moos

Lucy creeert zulke leuke dingen!!!!
Voor mij echt een inspiratie hoor :-)
Ik zou willen dat ik dat ook kon hihihihihihi

Fijne dag Peetje!!!!!

Jacomijn

Ja, Lucy kan dat wel, hè !! De sterren die ik laatste gehaakt heb voor aan m'n lijntje heb ik ook van haar !!! :o)

Johanna

Heel veel leuke inspiratie, wat maakt ze het mooi en wat een heerlijke kleurtjes.

Anoniem

oooh Petra je laat ons weer veel te veel zien en ik kan het al niet afmaken wat ik in mijn hoofd opgeslagen heb , het is allemaal veels te leuk .....zucht!!!!
fijn weekend

Elizabeth

Ja, ik zeg het hier wel vaker; Google is m'n beste vriend!
Ik kijk heel vaak via afbeeldingen, en als je dan je zoekwoord in het engels typt of duits dan krijg je weer eens wat andere dingen te zien....
Dit zijn leuke hulstblaadjes die je laat zien!

Groetjes, Elizabeth

Willy

Ja ik zag die leuke hulstblaadjes ook al. De krans is ook mooi.
Veel plezier met maken.
Groetjes

Een reactie posten