CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

12 december 2011

Evi in Kerstpak


Afgelopen zondagmiddag heb ik kerstkaarten gemaakt met de bewoners, Helaas ben ik mijn fototoestel vergeten. Dus ik kan niets laten zien. zelfs niet eens de kaarten die ze voor mij gemaakt hebben want die liggen nog in mijn postvakje.. Maar het was een zeer geslaagde middag. Ze vonden het hartstikke leuk.. Hoewel ik zelf liever iets met wol doe. Dus voor de volgende keer maar weer ideetjes opdoen voor rond de paasdagen. Met al die crea blogs om me heen komt er vast wel weer leuke ideetjes tevoorschijn. 

Wel wil ik dit meiske laten zien, waar ik gisteravond een heus kerstpak voor heb gemaakt. Het patroontje zat bij het pakketje van de give-away.  Het was een heel gepriegel maar zo leuk om te doen.
Let op de knoopjes dat zijn rode sterretjes
Had ze helaas niet in het wit, wat misschien wat meer opvalt maar ze passen er wel goed bij :-)) 



Er moet nog een drukkertje op
anders heeft ze inkijk ;-) 
en misschien rode laarsjes 
of schoentjes nog.
weet niet of dat wel lukt zo klein. 

Vanavond ga ik alle blogjes even na
Want ik loop een beetje achter 
:-)


12 reacties:

Zaanse Zolder

ach wat een snoepje !

by Ieke

Wat is ze leuk!

En wat een leuk berichtje op het poppenparadijs. Ik ben vandaag weer heerlijk in gebreke gebleven wat bloggen betreft. Ben samen met mams aan het genieten van een paar 'vrije' dagen. Vanochtend de hele bovenverdieping (6 kamers) gedaan. Vanmiddag druk achter de naaimachine. Er is weer een heleboel meter gestikt.

Ik hoop dat het morgen lukt, anders woensdag zeker.

Elizabeth

O wat leuk, die Evi... En zelfs dat beest naast haar is in kerstpak gestoken!
Zet er nou maar gauw een drukkertje op, foei..nu lijkt ze wel een losbolletje..

Groetjes, Elizabeth

Johanna

Prachtig mooi geslaagd, en zulke kleine sokjes zijn wel te breien. Je bent handig genoeg.

Angélique

Wat leuk!
Een strikje van 2 koordjes maken kan ook tegen de inkijk...
Misschien is het beter te doen om schoeisel te haken?
Leuk dat de middag weer een succes was (ik had niet anders verwacht) Moeten die mensen nu helemaal wachten op pasen? (leuk om van die plastic eitjes die je bij de Zeeman kunt kopen te beplakken met draad of pomponnetjes kopen bij de Action en omtoveren tot haasjes en kuikens, mandjes maken....neehee, het moet eerst nog KERST worden!) Zo gaaf dat je dat met ze doet!

Linda

Ha,ik vind het schaap of is het een hond met die trui en muts ook erg leuk en Evi is schattig maar sexy!!

Anoniem

mooi gemaakt,

Anoniem

Wat lief!!!!!!

Dorien

Wat een priegelwerk, knap hoor!
Ik vind de trui van je Kerstschaap (is het wel een schaap??)ook heel mooi. Die heeft ook wel een ereplaatsje verdiend.
Ik vind z'n mutsje ook zo geinig!

Jacqueline

Lief.. die kleine poppen-kleertjes.. Met die meiden van mij zit ik ook wel eens in de poppen-kleer-maak-periode, veel leuke patronen kan je vinden bij http://www.stickatillbarbie.se/
voor Barbies en Evi's

Willy

Het staat hartstikke leuk dat rode pakje. Het beestje naast haar ook.
Groetjes

Anoniem

o, zo schattig. staat ze goed.

ik volg je

Mvg saramsa87

Een reactie posten