CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 december 2011

Fijne Zondag



Ik kom heel eventjes  mijn neus laten zien, Na 2 dagen niet geblogd te hebben :-)) .Erg he...Maar  Ik heb gewoon even de tijd genomen om hier in huis alles een beetje op orde te brengen, alvast voor volgende week.. ( wat achterstallig onderhoud weggewerkt)  En dat was wel een beetje nodig  :-)))   Morgen nog de hele dag werken,  en dan maandag en dinsdag nog een paar uurtjes  en dan....dan... dan ben ik vrij..Yeahhhhh  Na Dinsdag heb ik gewoon vrij :-))))   En daar wil ik dan ook echt van genieten.. Echt heerlijk.. Dan heb ik tijd genoeg voor de kerstboodschappen en inkopen. Dat is ook wel eens lekker. Heerlijk om zo relaxed  de kerst tegemoet te gaan.  Wat een luxe.
Sorry voor de weinige en late  reacties, Maar dat maak ik  weer helemaal goed.  :-)))




De beloofde ....
Misschien morgenavond
Als ik nog wat energie over heb
:-))) 

Fijne zondag.

16 reacties:

Marjo

Voor jou ook een fijne zondag ...wat een leuk vooruitzicht die vrije dagen, geniet er van ...
Liefs
Marjo

Vlijtige Handjes

Bijna vakantie doe het lekker rustig aan. Fijne zondag.
Groetjes Anita

Angélique

Maak je niet druk, je bent niemand een verklaring verschuldigd (al snap ik je zelf zo goed, doe het natuurlijk ook). Ik moet zeggen dat ik het wel prettig vind om een teken van leven van je te zien ;-) Fijne zondag, werkse en geniet van je vrije dagen!

Gerd@

Heerlijk lekker vrij daar kan je naar uitkijken geniet ervan ....... fijn weekend ... Gerd@

Linda

Hey Petra,ik miste je al langer, blijkt nu dat je weer uit mijn leeslijst was verdwenen, ik wordt daar zo moe van elke keer.Maar wat heerlijk dat je voor de kerst al een paar dagen vrij bent en leuk die kat van jullie uit het vorige blog doen die theemutsen van ons ook altijd, lekker boven de verwarming hangen.Werk ze morgen,groetjes Linda.

Anoniem

mooie plaatjes,
en lekker dat je dadelijk vrij bent, succes met de voorbereidingen,
groetjes Judith

Elizabeth

Ik heb je gemist hoor... Maar gelukkig is alles oké, en was je alleen maar druk. Moet kunnen hè.. een paar dagjes niet bloggen.
Wat een schattige plaatjes heb je bij dit berichtje, dat maakt het toch zo leuk!
Fijne zondag, en wat heerlijk dat je straks een tijdje vrij bent...

Groetjes, Elizabeth

Zaanse Zolder

Niets zo erg als stressen met kerst.... heerlijk dus dat je lekker vrij bent !

Jacomijn

Leuk, die plaatjes !!! :o)!!!!

Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt: heerlijk een aantal dagen vrij !!! Heb zelf vrijdag de 23ste vrij, dus met tweede Kerstdag erbij wordt het een lang weekend. Heb er zin in !!

Werk ze !

Johanna

Mooie plaatjes en geniet vooral.

Tineke

Geniet van je vrije dagen en de voorbereidingen voor de kerst.

marion

geniet van je kerstvoorbereidingen, vor mij bijna even leuk als kerst zelf........

Willy

Fijne zondag en geniet van je vrije dagen.
Groetjes

Betsy

Doe maar lekker rustig aan en geniet van alle voorbereidingen. Fijn vooruitzicht om straks een aantal dagen vrij te zijn.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Dorien

Over late reactie gesproken..............Hier nog zo eentje! Tsja, soms heb je dat. Wat een heerlijk vooruitzicht, al die vrije dagen! Ik moet aankomende week nog wel werken maar NA de kerst ben ik lekker vrij! Ook een heel prettig vooruitzicht. Nog een fijne dag vandaag!

Moos

Heerlijk vooruitzicht meis al die vrije dagen! Genieten hoor .... enne vooral go with the flow :-)

Een reactie posten