CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

22 december 2011

La La La Lucy



Vanmorgen was ik druk bezig met wat patroontjes van poppenkleertjes in te scannen. Toen ik in hetzelfde blad een kussen tegen kwam die een beetje  lijkt op de bloemen kussen van Lucy (attic 24)  Lucy is echt in trendsetter in haakblogland, want wat zij maakt, zie je dan ineens overal verschijnen. Zo ook deze bloemige kussen.  Je kwam hem overal tegen.. Maar hij is dan ook prachtig gemaakt... (hier de link)

Mocht je nog een andere variant er naast willen maken... 


 Dit patroon kwam ik tegen in een oud patroonblad van phildar



Nu vond ik het wel leuk om dit patroon met jullie te delen. en ik heb er een .pdf bestand van gemaakt
Gelijk ook maar de patronen van het sprei en het gordijn erbij gedaan.

Hier te downloaden...


Hoe te downloaden
Even een beetje naar beneden scrollen
klik op download
en vul vervolgens het woordje in
bij answer, klik dan op
download document



(als dit prettig werkt ga ik al mijn patroontjes hier neerzetten) 

11 reacties:

by Ieke

Ik vind allebei de kussens weer helemaal te gek. Die van Lucy heb ik al heel vaak voorbij zien komen inderdaad.

Kan ik bij jouw ook een bestandje met tijd downloaden?

ChériesCrochet

De kussens zien er super leuk uit !!

Anoniem

waw, prachtige kleuren.

heel mooi

marion

wat een prachtig kussen en ze zijn beide even leuk...........

Linda

Lucy's kussen is super volgens mij had ik hem al opgeslagen want ooit wil hem maken ;-)

Dorien

Leuk hoor zo'n kussen, lekker fleurig ook.
Ik wens jou alvast een heel gezellige Kerst. Geniet er van.

Riitta Sinikka

Hi! I love your lovely things here!

Betsy

Mooi, dat kussen van Lucy! Die kleuren maken het helemaal.
Dank je wel voor je patroontje.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Wieke van Keulen

Prachtig, Petra, het bloemenkussen. Maar jouw breivariant vind ik ook erg top. Alleen de gordijnen rond het bed... maar, waarschijnlijk wordt dat komend jaar hot! Denk je niet?

Anoniem

This is really fascinating, You're a very skilled blogger. I've joined your rss
feed and look ahead to in quest of extra of your wonderful post.

Additionally, I've shared your website in my social networks

Feel free to surf to my blog post: tv links

Anoniem

I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.
In my view, if all website owners and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever
before.

Feel free to visit my web site: tvlinks

Een reactie posten