CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

18 december 2011

Anna Burda Januari 2012

Eerder dan verwacht lag hij al in de winkel. Ik kocht hem vrijdag bij de Primera.
Hoewel ik iets minder enthousiast was over de inhoud, heb ik hem wel gekocht. omdat er een prachtig borduurpatroon instaat. Al is het alleen maar voor de heb ;-)




Nog meer leuks, bij deze jaarkalender moest ik gelijk aan Jacomijn denken
waarom kijk maar HIER

Wel grappig want elke maand komt er een nieuw motiefje uit




En hier had ik zoiets van. Dit is wel wat voor Elizabeth  Hartjes en Jute






 De cursus Breien zonder breinaald
eigenlijk is het punnikken




Alles om je huis na de feestdagen weer leuk aan te kleden




Nog meer poezen maar dan om te haken
Persoonlijk ben ik er niet zo kapot van
Ik heb wel eens leukere gezien


En komen de frisse voorjaarskleurtjes al een beetje aan bod
Ik hou van deze kleuren



Dit allemaal en nog veel meer is te vinden in dit blad.

12 reacties:

Jacomijn

Ha Petra, die kalender met sneeuwpop is inderdaad helemaal iets voor mij !!!!! :o)!!!!!

Die poezen om te borduren vind ik ook leuk !

Zaanse Zolder

Dat kussen met die poezen is geweldig !
Ga je die ook maken?

Elizabeth

Het is altijd leuk om een handwerkblad in te kijken, en heel vaak zie je dan wel dingetjes die je zo aanspreken dat je toch lekker het nummer mee naar huis neemt..
Ik vind het wel grappig dat ik bij jou altijd even een voorproefje van de Anna krijg..

Moon

Oh, dat kussen met die katten, mooi!! Ik moet nog t/m donderdag en ben dan ook vrij, lekker vooruitzicht hè! Mooie afbeeldingen ook bij je vorige post. Succes met de laatste lootjes!
Groetjes, Simone

marion

dat breien /punniken, daar zxou je sokken mee kunnen maken. Daar ben ik wel heel nieuwsgierig na. Kunnen ze hier mooi meehelpen met de stapels sokken die op het verlanglijstje staan.....:):)

Vlijtige Handjes

Ik heb hem ook gekocht want er staan een paar hele leuke dingen in. Fijne vakantie.

Angélique

Ik zag hem in Duitsland dit weekend. Ik vond er niet zo veel aan en ach, ik heb al veel te veel ideeën en te weinig tijd ;-)

Anoniem

bedankt voor de tijdschrift tip, de poezen zijn wel erg leuk

by Ieke

Bedankt voor je leuke voorproefje!

Scheelt weer boze blikken in de boekenwinkel;) De eigenaar wordt er nooit zo blij van als ik alleen maar 'kijk';)

Willy

Die bloemenvazen vind ik ook heel leuk en de geborduurde poezen. Voor ieder wat wils.
Groetjes

Johanna

Ziet er erg gezellig uit. Leuk dat poezenkussen.

Michelle

Er staan leuke dingen in maar die geborduurde katten zijn het leukste. Ben benieuwd hoe deze zal gaan worden..

Een reactie posten