CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 december 2011

Kerstkleedjes, hartjes en....









Van  de week dacht ik ineens van Heee!!! waar zijn mijn kleedjes gebleven. Bij het uitpakken van al de kerst spullen zaten ze er niet bij. Ik had 2 jaar terug in de gehaakte kleedjes periode een paar rode kerstkleedjes gehaakt. Geen idee waar ik die gelaten heb en dan had ik ook nog hartjes gemaakt i.p.v kerstkaarten waarvan ik er voor mezelf ook wat van had bewaard.. Ook niet gezien.  Wat raar... want al de kerstspullen heb ik van de week nog eens helemaal nagekeken en een tasje met spulletjes die ik niet meer gebruik zijn vandaag meegegeven voor de  kerstmarkt.Nu herinnerde ik me ineens dat ik nog een soort van rieten picknickmand heb met daarin diverse bewaarspulletjes.. En ja  hoor Gevonden...


Aan het rechthoekige kleedje heb ik in de laatste toer kraaltjes meegehaakt.  
Beide kleedjes komen uit onderstaand boekje




.
En deze hartjes maakte ik vorig jaar. Ik kocht bij de zeeman voor heel goedkoop een setje theedoeken.
Daar heb ik toen hartjes van geknipt, dichtgemaakt, opgevuld en versierd met bloemetjes en knoopjes.  Een leuk klein kaartje eraan gehangen met Prettige Feestdagen.. En dat waren mijn  "kerstkaarten"
Voor mezelf  had ik er ook een paar gemaakt.. gewoon leuk om ergens los neer te leggen.



Nu staan er in hezelfde haakboekje ook nog deze leukerds
De patroontjes heb ik naar mijn Picasa Album geupload
Mocht je ze willen hebben
maar ik zag dat ze niet zo heel erg duidelijk zijn
dus morgen scan ik ze even in 

prettige avond
Petra

11 reacties:

Johanna

Mooi hoor die rode kleedjes. Maakt het erg gezellig.

Vlijtige Handjes

Wat een leuke hartjes. Super idee!

Angélique

Daar kun je het maar druk mee hebben, met iets zoeken. Het zijn mooie kleedjes en hartjes. Wie weet wat je nog meer gaat terugvinden...
Een heel fijn weekend!

Jacqueline

Ha... gehaakte-kleedjes-periode. Heb ik ook gehad. Maar ik wist toen nog niet, dat je nog zoveeeel meer leuks kan haken!

Hetty

Wat allemaal leuke kerstspulletjes mooi die rode kleedjes en die hartjes.
Wie weet vind je er nog wel meer terug.
Groetjes Hetty.

Willy

Goed dat je ze weer terug hebt gevonden, mooi in het rood voor de Kerst. Leuk idee van die hartjes van Z.eeman stof als kerstkaartjes.
Fijn weekend, groetjes

Anje-Grietje

Leuk toch dat kerstspulletjes zomaar aangroeien met de jaren......
Decembergroetjes Anje.

Linda

Meid wat een geweldig idee die hartjes van theedoeken maar o,jee mijn kerstfreubel-lijst wordt steeds langer,fijn weekend groetjes Linda

Unknown

Wat een leuk idee, die hartjes met een Kerstwens er aan, weer eens iets anders dan gewoon een kerstkaart.

Dorien

Oh, wat schattig! Ik heb net een nieuw berichtje op mijn blog gezet en ja raad nooit waar dat over gaat.......
HARTJES!!!!!

Elizabeth

Nog steeds verrassingen op zolder..., heerlijk toch! Soms droom ik wel eens van een winkeltje met allemaal plankjes en vakjes op kleur waar iedereen z'n creaties kwijt kan..
Wat zouden je rode kleedjes en de hartjes daar mooi staan! Grappig dat je ze van theedoeken hebt gemaakt. Ik heb van school een hele stapel oude theedoeken meegenomen waar ik geurzakjes van wil maken voor de linnenkast. Je kunt er zoveel mee. Ik gebruik ze ook voor stukjes in een patchworkkussentje..
Wat een mooi stofje heb je daar liggen onder de hartjes, of is het geen stofje?

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Een reactie posten