CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 december 2011

Made in France :-)

Een paar maanden terug gaf ik al eens aan
Dat ik wat met poppen wilde gaan doen. 
Ik blijf een beetje kind hoor. 
Een groot kind dan.
Dit popje is iets groter dan die kleine Evi
Het is een pop van ver
Ze komt uit Frankrijk.
Het is een Les Cherietje 
Meer wil ik er nog even niet over kwijt
Van het weekend wel.
Spannend he.
Maar zo blijf ik nog wel in de kerststemming
Een trui in de stijl van Arne en Carlos


Kreeg ik vandaag een pakketje 
Van Marktplaats
Oh! Oh! Oh! 
Op en top jeugdsentiment


Een poepiee is het hoor.
:-)


Daar ook van het weekend meer over.
:-))))
Spannend! 

En moet je hier toch eens zien
Ligt Noek in de vensterbank te slapen
Met zijn kop tussen de tafel naar beneden hangend
om de warmte op te vangen 
van de verwarming. 
Wat een lui leventje hebben die beesten toch



14 reacties:

Jacomijn

Ben benieuwd !!!

Lief die poes !!! :o)!!!!

Phebe and Jane

Die trui ziet er veelbelovend uit.
Groetjes,
Marian

marion

spannend dat pakketje van marktplaats.......

Jennifer

AHhhhhhhhhhhhhhhhhhh zoo lief noekiiie

Willy

Spannend! Wat ik zie is al leuk!
Goed dat je even beschrijft hoe Noek ligt ;)
Ik zag het eerst niet.
Groetjes

Angélique

Tsja, als je veel liefde hebt te geven, moet je er ook voor zorgen dat er veel ontvangers in de buurt zijn ;-) Dan mogen ze wel van plastic zijn, ze worden evengoed verwend.

Hetty

Dat word een mooi truitje Petra.
Ik ben ook met poppenkleding aan het breien.
Leuk om te doen hoor.
Groetjes Hetty.

Johanna

Je weet de spanning er in te houden. Het breiwerkje ziet er heel goed uit. Je zou ook kat willen zijn, zo lekker lui bij de kachel wat een leven.

Jacqueline

Vanmiddag zat ik op visite met een poes op schoot én die zat zo gezellig te snorren.. toch wel leuk zo'n poes om je heen!
Succes met je poppen-aanklederij!

Dorien

Spannend!! Leuk dat rood - witte truitje. Ben benieuwd naar je Les Cherietje uit Frankrijk!

ChériesCrochet

Haha en ik weet waar het over gaat, maar zal niks zeggen ;-) leuk Petra !!!!
Fijne dag allemaal
Groetjes, Anja
http://poppenwereld.blogspot.com/

Anoniem

Wat ben je ondeugend ons zo in spanning te laten we komen toch wel bij je langs waaien hoor hihi, maar het ziet er al schattig uit,veel plezier ;o)

Tineke

Spannend, ik hou je weblog in de gaten.

Elizabeth

Nou, ik wacht in spanning af... Je weet een mens ook wel nieuwsgierig te maken, en dat is toch al m'n zwakke plek.., arme ik..
En Noekie is een slimme poes, ik ga z'n voorbeeld volgen, brrr, wat is het koud met die wind!

Groetjes, Elizabeth

Een reactie posten