CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 december 2011

Een fijne kerst voor iedereen.



:-)))


Iedereen is zo druk met de boodschappen  en de laatste kerstinkopen. Ik heb inmiddels het grootste deel van de boodschappen binnen. pfffff wat een drukte bij de c1000. Je kon je kont niet keren. Al die afgeladen karretjes en lange rijen bij de kassa. Maar we hebben het weer overleefd.
Voor vanavond ga ik de deur niet meer uit.  Morgenochtend vroeg nog wel het laatste staartje van de boodschappen en dan kunnen we de hier thuis de kerstdagen gaan vieren.  1e kerstdag blijven we thuis en gaan we gezellig gourmetten en savonds de cadeautjes uitpakken en  2e kerstdag naar mijn ouders. De dagen zullen voorbij vliegen. Dus zal er eventjes geen tijd zijn  voor blogberichtjes en reacties. :-))))  

Ik wens jullie dan ook allemaal heel goede en gezellige kerstdagen toe.
Geniet van het samenzijn met familie en vrienden. 
en natuurlijk van het heerlijke eten.

en dan zie ik jullie vast wel weer na de kerst.
Lieve groetjes
Petra



25 reacties:

Johanna

Ja wat een gekkenboel in de winkels met deze dagen. Wij zijn donderdag al geweest en toen kon je het ook al duidelijk merken op het parkeerterrein. Ook voor jou en je familie fijne kerstdagen. Geniet van het samenzijn.

Anoniem

fijne feestdagen,
groetjes Judith

Zaanse Zolder

Lieve Petra, dank je wel voor je lieve berichtje. Hou ze even stevig vast met kerst hè ;-))
Wij zijn 1e kerstdag ook thuis en de 2e bij mijn zusje. Zal vast gezellig worden.
Liefs, Sylvia

Elizabeth

Nou.., jij hebt de boodschappen dan al vast binnen. Ik stel het zolang mogelijk uit, maar het zal er morgen dan toch van moeten komen..
Hele fijne kerstdagen toegewenst, Petra. Geniet met allen die je lief en dierbaar zijn!

Groetjes, Elizabeth

Hetty

Hoi Petra.
Wij hebben ook alle boodschappen binnen.
Jullie ook fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012.
Groetjes Hetty.

Jacomijn

Fijne Kerstdagen !!!

Wij moeten de boodschappen nog doen, maar het plan is heel vroeg te gaan (en dan bedoel ik ook heel vroeg: de Hoogvliet gaat om 7.00 uur open), want we moeten ook nog een paar bezoeken afleggen, dus dat wordt nog een heel heen-en-weer gefiets morgen !(goed voor de lijn, want al die lekkere dingen met deze dagen... ) :o)!!!

Anoniem

Jij ook fijne dagen Petra met je gezin en je ouders. Geniet maar van je vrije dagen en even wat minder bloggen is niet erg dat zullen we allemaal hebben, groetjes Roos.

Catherine

Hele fijne en gezellige kerstdagen gewenst. Groetjes, Catherine

Dorien

Heb gelukkig gisteren alle boodschappen al gedaan. Files bij de kassa hoor! Het is een gekkenhuis deze dagen. Ben heel blij dat ik de buit binnen heb! Gezellig hoor met z'n allen gourmetten. Hele fijne feestdagen en tot na de Kerst!

Willy

Hallo Peetje, voor jou ook fijne kerstdagen en een mooi en creatief 2012.
Lieve groet Willy

Angélique

Jij ook heel fijne feestdagen en een geweldig goed 2012!

Amarins

Ik heb de boodschappen ook binnen, maar o wat een gedoe. Volgens mij is half nederland aan het hamsteren of zo en AH vaart er wel bij haha. Wat een drukte.
Voor jou ook hele fijne kerstdagen en een heel goed, gezond en creatief 2012.
Groetjes, Amarins

Anoniem

Hallo Petra,

Leuk dat je bij me langs kwam!!


…....... /)
……... ( , )
….….|░░░|
……..|░░░|☆ merry _(♥)_
…..@|░░░|¸.¤“˜¨christmas.
.¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨
…¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨happy new year.
…¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨***2012****.
*♥*.

Fijne Kerstdagen,
Merry Christmas,
Glaedelig Jul,
Merry Christmas,
Joyeux Noel,
God Jul,

Liefs van Thea ♥

hester

hallo petra,
ik wens jou ook hele fijne kerstdagen toe,
groetjes hester

Haakmuts

He Peetje, jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012.

caroline

gezellig kerstfeest Peet
ook voor je dierbaren !
groetjes uit belgie
caroline

ChériesCrochet

Fijne feestdagen geniet er lekker van !
Ik blog gewoon door hoor ;-)

Monique van den Berg

Petra, voor jou en je gezin ook hele fijne dagen en al het goeds voor 2012

Groetjes, Monique

Marleen

fijne kerstdagen!

Tineke

Hele fijne kerstdagen gewenst.

marion

fijne kerstdagen

Sandra

Voor jou en je familie, fijne, gezellige kerstdagen toegewenst
grtz Sandra

MrsYarnart

I wish you & your loved ones Merry Christmas & peace, helath, happiness, prosperity in the coming New Year!

Michelle

Ik wens je gezellige kerstdagen en een creatief en gelukkig 2012!

Liefs Michelle

Wieke van Keulen

Nou, wat erg, Petra. Ik zie dat ik gewoon heel vaak je blog heb gemist. Ik kan moeilijk de computer de schuld geven, maar ik heb staan dat ik je volg en volgens mij hoor ik dan altijd een melding te krijgen als je nieuw berichtje plaats. Ik had tijdens de kerst nog opgeschreven dat ik wilde controleren of je niet ziek was, omdat ik zolang niets van je had gehoord. Klinkt wel heel erg controleerderig, hè? Maar ik vind je blogjes zo leuk, dat ik ze gewoon mis.

Een reactie posten