CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

24 november 2011

Pronken met andermans veren.

Ik ga even pronken met andermans veren.

Alleen weet ik niet precies wie zijn veren. Omdat ik niet verder kon met de Red Ribbon bal, ben ik in de tussentijd aan een ander balletje begonnen. Ik zocht bij Picasa Albums onder de naam Julekuler en kijk wat ik vond... Een patroontje  in de  Galerij van Mirja Eenmaa.. Heb er verder geen blogadres bij.
Weet natuurlijk niet of het haar eigen ontwerp is, maar even goed vind ik het wel leuk om dit met jullie te delen  Want ik vond het een bijzonder mooi kerstballetje
Het patroon is trouwens  iets anders als van Arno en Carlos.. Het zijn meer steken.








Helaas heb ik geen wit meer, dus ben ik met rood en mosgroen bezig.
Om het toch een beetje kerstig te houden. 
Zo ziet de binnenkant eruit 
De buitkant laat ik zien als die klaar is
hihi



grtjs Petra

13 reacties:

Dorien

Mooi patroontje! Ik vind dat rood en groen anders ook wel heel geslaagd hoor! Ik doe het je nog steeds niet na.......

Happy in red

Wow, wat mooi!! Lijkt me ZO moeilijk.
Esther.

Elizabeth

O kreun... 3x raden wat ik vanavond weer ga doen, Petra!
En ik had tussen de middag al een ander balletje opgezet..

Groetjes, Elizabeth

Wieke van Keulen

Prachtig Petra, wat een mooi patroon en wat spannend; dat mosgroen met rood. Maar het wordt vast ook erg mooi. Ben je verslaafd of zo....

Angélique

Da's ook een heel mooie bal!
Die vorige is een goed initiatief, super dat je daar aan mee wilt doen en misschien nog wel met meerderen, top!

Ik vind je deken zooooo mooi worden! Is ie al bijna klaar? (ik weet het antwoord al, maar ben zo benieuwd hoe het er helemaal af uit ziet!)

Johanna

Erg mooi.

Jacqueline

Best ook eens leuk, de binnenkant laten zien! Ziet er ook kunstig uit.
Zo.. wat heb je er veel hé..
Wordt een gezellige boel, daar bij jou!

Anoniem

hoi,

je hebt een heel erg leuk blog, heel inspirerend!
ik zag dat je katoen tekort kwam, in oudewater zit ook een hele leuk verfwinkel, enorme zooi maar ze heeft wel heel veel.
het zit in de winkelstraat tegenover de kruidvat.

groetjes en haakse
rianne

Anoniem

sorry hoor t is een wolwinkel mn telefoon herkend dat woord,niet...

Moos

Wow die ziet er ingewikkeld uit ... Maar hij is wel schitterend hoor!!!!!!!!!

marion

wow wat knap van je......

Willy

Hallo Peetje
Wat een mooie bal!
Hier is de site die bij de bal hoort, bekijk ook eens de tweede link super veel patroontjes van kerstballen. Je kunt voorlopig even vooruit!

http://www.kaisukas.net/Handicraft/
http://www.isetegija.net/phpBB2/viewtopic.php?t=19069

Betsy

Mooi patroontje!
Hoeveel ballen heb jij eigenlijk al gebreid?
Joh, wat heb jij de vaart er in. Maar leuk zijn ze wel!
Fijn weekend en een lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Een reactie posten