CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 januari 2012

Verslag Bloggerdag


Zonder foto's van de dag zelf, want helaas was ik mijn fotocamera vergeten. Maar dat neemt niet weg dat ik net als alle andere bloggers ontzettend heb genoten van deze ontmoetingsdag van afgelopen zaterdag. Wat ontzettend leuk is het dan om een paar van je medebloggers in het echt te mogen ontmoeten. Stuk voor stuk allemaal lieve mensen waar je toch al een leuke en bijzondere klik mee hebt omdat je een gezamelijke hobby deelt.  Iedereen had wat eigen handwerkjes meegenomen. zo konden we allemaal elkaars creaties ook in het echt bewonderen.
Wat is dat toch heerlijk om te zien, zoveel creatieviteit bij elkaar. Wat een leuke dag was het, en wat een lieve creatieve mensen heb ik mogen ontmoeten.  Elizabeth jij vooral bedankt voor het realiseren van deze dag, want alles was in de puntjes op en top georganiseerd.. klasse!!
Ik heb je helaas geen gedag meer kunnen zeggen omdat je net Marjo naar het station bracht en mijn zoon al voor de deur stond, maar ik stuur je vanaaf nog een mailtje.
En natuurlijk ook Catherine die ook haar steentje heeft bijgedragen  Bedankt..

Wat hebben we gelachen tijdens het cadeautjes spel,  Iedereen bracht voor het spel zoals afgesproken 3 dingen mee. Iets lekkers, iets zelfgemaakt en iets waar je teveel van hebt. die cadeautjes werden tijdens het spel flink omgeruild
IK had zelf een zelfgemaakt amigurumi beertje meegenomen, lekkere kozakkenkoeken en 3 viltpaketjes. Waar ik bij elk pakje een klein presentje van de wereldwinkel bij in had gedaan.
Zelf kreeg ik een prachtige streng rode wol, Heerlijke belgische nogat bonbons en nog 2 bollen roze en roze gemeleerde wol. Van die wol ga ik vast nog wel wat moois van maken, en die bonbons zijn heerlijk die halen de maandag niet vrees ik.
Van jeanet (blij dat ik brei) kregen we ook nog een extra presentje, want die vond het zo jammer dat ze er niet bij kon zijn en had voor iedereen een bolletje catania katoen en een centimeter gegeven
Zo lief. Dank je wel Jeanett. En  Betsy (wolattelier Dian)  had voor iedereen een lief engeltje gemaakt. Die hier inmiddels  een ere plekje in huis heeft gekregen.. Jij ook bedankt Betsy.






















Deze dag was voor mij (na de flinke blogdip van de afgelopen 2 weken) een welkome afwisseling
en waar ik op hoopte is gebeurd, de enthousiasme is overgeslagen.
Jaqueline ( knutsel mam) had b.v haar mandje met granny's meegenomen. Ze is momenteel bezig met een granny a day project. Zo leuk om te zien, Eenmaal thuisgekomen had ik ook weer zo'n zin om een granny te haken. gewoon om het gevoel van deze dag nog even bij me te houden. Gewapend met een haaknaald, wat bolletjes katoen, een boekje op de bank haakte ik een paar grannys weg en zo sloot ik deze dag voor mezelf af vol met leuke gedachtes en mooie herinneringen.





Een dag die wat betreft zeker voor herhaling vatbaar is
Bedankt iedereen !!!! 




23 reacties:

Marjo

Lieve Petra,

ja we hebben genoten hè ?....en heel blij dat ik jou ook heb leren kennen .....

Liefs
Marjo

Anoniem

Leuk te lezen dat jullie het zo gezellig hebben gehad!
groetjes marjolein

Angélique

Het was echt een super leuke dag! Ook zo leuk om jou nu eens in het echt te ontmoeten!
Ik hoop van harte dat je je dip nu achter je kunt laten en weer lachend van het leven (en zeker ook de creatieve kant daarvan) kunt genieten!

Anoniem

dat was een gezellige dag, zo te lezen

Linda

Het was super en fijn dat je weer een beetje uit je dipje kruipt,you go girl!!!

Tineke

Wat een super leuke dag hadden we gisteren. Ik vond het heel leuk om je in het echt te ontmoeten. Zo'n dag geeft je girlpower!!!

Lindevrouwsweb

Wat een leuk verslag! Wat hebben we genoten!En leuk je in het echt te ontmoeten! Nog hartelijk bedankt voor het helpen met het stokhaken! Nu weet ik het weer, ben gelijk er gisterenavond weer mee verder gegaan! groetjes Joke

monique

Super leuk was het toch!
Fijn dat iedereen het zo leuk heeft gevonden.
En leuk dat je weer aan het haken van de granny's bent.
Het was zeker voor herhaling vatbaar!
Groetjes Monique

by Ieke

Wat goed om te horen dat jullie zon geweldig leuke dag hebben gehad. En wat goed om te horen dat je dip weer de kop ingedrukt is. Hopelijk kan ik bij een volgende bloggerdag ook aanwezig zijn. Ik sta te popelen om iedereen in real life te ontmoeten...

Anoniem

Ik heb op het laatste moment je deken zien liggen met de warme kleuren.Het was een héél gezellige dag en ik ben blij dat je het haken weer oppakt dan kunnen we elkaar weer inspireren, groetjes Roos.

Moos

Wat een leuk verslag meis! En super dat je weer aan de granny's gaat .... toch wel een beetje besmettelijk niet waar hihihihi

Hoop dat je snel helemaal en volledig dip-vrij bent hoor!!!!!

Unknown

Leuk om al die positieve berichten te lezen, wat hebben jullie een leuke dag gehad. Ik wou dat ik erbij had kunnen zijn, maar helemaal vanuit Amerika is toch echt een beetje te ver.

Jacqueline

Het was écht een gezellige dag, hé!
Zo.. je bent zaterdag al gelijk aan de haak gegaan aan wat vierkantjes.. leuk om te doen hé en wat zijn ze mooi!! 'k Hoop weer veel berichtjes van je te gaan lezen.
Vriendelijke groetjes Jacqueline

Ans

Wat een leuk verslag, en wij hebben allemaal wel eens een duwtje nodig om weer aan de gang te gaan. Groetjes, Ans

marion

Wat een leuk verslag van een superdag......vol bewondering voor Elizabeth

by Ieke

Hee Peet,

je bent er weer, ik ook weer, dus ik zeg: riemen vast, we gaan!!!

Zal je morgen nog even mailen. Heb vandaag een hele dag niets gedaan, behalve rondhangen op het wereldwijde web. De after-tentamen dip, denk ik...

Liefs Henrike

Dorien

Ha die Peet, leuk om weer es wat van je te horen! Die bloggerdag van jullie was een groot succes he? Ik heb zo links en rechts wat reacties gelezen en ik geloof wel dat iedereen het heel geslaagd vond. Jullie zijn niet voor niets druk in de weer geweest! Laat die dip maar voor wat ie was hoor, gezellig dat je er weer bent!

Willy

Hallo Peetje, wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hadden. Leuk om mede bloggers te ontmoeten. Leuke prijsjes heb je gewonnen.
Groetjes

Het lieve leven...

ik heb idd al iets gelezen en dat het een succes was hoor je van alle kanten. Wat een leuk initiatief! Wat heerlijk dat je lekker aan de slag bent gegaan, zo'n dag kan dan idd weer een zetje in de juiste handwerk/blogrichting geven! Groetjes, Petra

Unknown

Ja, de heerlijke koeken zijn hier haha! en de leuke gelukspoppetjes! Wat was het leuk hè? En ik heb precies hetzelfde als jij, ook weer zo'n zin om iets te maken! Leuk zijn ze!!
Hopelijk tot een ander keertje!
liefs, Nancy

Elizabeth

Heel blogland weet inmiddels hoe enorm we hebben genoten....
Ik loop behoorlijk achter met blogjes lezen, daar kom ik wel achter.
Leuk dat je mijn "lekkers" hebt gekregen, ik zie het nu pas op de foto. De dag was veel te kort, ik had nog wel uren willen doorpraten met iedereen. Jij nog superbedankt voor de salades, zijn de restanten inmiddels op? Wij hebben vanavond de laatste borden soep gegeten van zaterdag, hahaha... veel te veel gemaakt natuurlijk!

Groetjes, Elizabeth

Wieke van Keulen

Wat gaaf, Petra. Ik las je berichtje en dacht; oh wat erg dat ik je niet herkend heb. Maar na een stuk lezen, kwam ik er achter dat we allebei verschillende bloggersdagen hebben bezocht. Ook toevallig.

Anoniem

Lijkt me echt leuk zoiets! Maar ja, dan moet het natuurlijk wel een beetje in mijn buurt zijn!

Fijn dat de Januari blues weer een beetje vertrokken zijn! Ik had er ook even last van.

Groetjes Thea ♥

Een reactie posten