CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

9 januari 2012

eventjes



Heel eventjes een kort berichtje  vandaag van mij, Het hele weekend ben ik niet lekker geweest, vandaar dat het even stil was hier op de blog.. Vandaag ook niet naar mijn werk gegaan. koorts, hoofdpijn en vermoeidheid zorgen ervoor dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit. Wat dat betreft heb ik een hardnekkige nasleep van de griep te pakken deze winter. Het wil gewoon maar niet overgaan en mijn hele kop zit onderhand vol met van die groene griebels. Morgen een afspraak met de dokter en ik hoop dat hij me een kuurtje geeft, want ik wil onderhand wel wel weer eens een dag met goede zin uit me bed komen. ;-)  Ik hoop in ieder geval gauw weer met een wat leuker berichtje te komen .

Heel veel lieve groetjes
Petra




32 reacties:

Johanna

Heel veel beterschap toegewenst. Hoop dat je er weer snel bovenop bent want niks is vervelender dan je niet lekker voelen. Liefs.

San @ Made in Hem

Oeh, heel veel beterschap!!!
Ik hang ook al weken tegen iets aan, dan weer keelpijn, dan weer een loopneus... Tja, het is ook niet echt vreemd met dit herfstachtige weer!

Anje

Gessie wat naar voor je. Hoop dat meneer of mevrouw "Pil" een kuurtje ter genezing voor je heeft.
Beterschapsgroetjes Anje.

ChériesCrochet

Ahh wat akelig...beterschap !!

Zaanse Zolder

Het klinkt als mezelf....... algeheel bluuuuh.
Ik hoop dat we snel weer opgeknapt zijn! Veel gezelliger.

Moon

Beterschap!!

Angélique

Ow, heel veel beterschap! Ik wou dat ik je een heel grote pot met beterschapjes kon sturen...

Unknown

Beterschap! Niets aan!

Hanneke

Heel veel beterschap en sterkte bij de huisarts! Groetjes, Hanneke

Anoniem

veel beterschap, hoop dat je je snel weer wat beter voelt,
groetjes Judith

Moos

Beterschap!

Marjo

Ohhhh wat vervelend .... ik hoop dat je snel weer opknapt...heel veel beterschap

Liefs
Marjo

Andina

Beterschap gewenst!

caroline

verwen jezelf en zorg voor je gezondheid.
groetjes en veel beterschap.

Dorien

Je hebt wel pech hoor! Echt vervelend als je zo hangerig bent. Ik hoop dat de dokter een paardenmiddel voor je heeft. Beterschap!

Marieke

dag Petra, beterschap hoor! kruip lekker onder je pas afgemaakte granny deken en ziek lekker uit :)

Willy

Wat vervelend Petra.
Ik wens je snelle beterschap.
Lieve groet

bommelmien

Hoop dat je snel weer opknapt.
Groeten van Willemien.

Berkeboom

Beterschap. Groetjes Gré

by Ieke

Och arme Peet. Wordt maar snel weer beter, want ik mis je wel hoor!

Hopelijk is de dokter morgen met het goede been uit bed gestapt. Zon kuurtje is niet alles, maar soms heb je het net even nodig...

Slaap lekker in ieder geval!

Elizabeth

Nou, ik had je al gemist! Niks voor jou.. om je zo stil te houden.
Maar nu snap ik het... Ik hoop maar dat je een kuur krijgt, soms heb je het gewoon nodig om er boven op te komen.
Beterschap hoor, en houd je maar even rustig!

Groetjes, Elizabeth

Jacomijn

Beterschap !!!!!

Linda

Och,Petra en dan zeur ik aan je hoofd hoe je een pop moet wassen, beterschap en het heeft geen haast,hoor!!

hester

hallo petra,
ik wens je heel veel beterschap en ik hoop dat je snel weer de oude bent zodat we weer mogen genieten van je mooie creaties,
groetjes hester

Unknown

Ik wens je heel snel beterschap, het is maar niks als je je zo belabberd voelt he?

Ans

Wat vervelend dat het niet over gaat. BETERSCHAP!!!!!! Groetjes, Ans

Birgitte aka Bietje

Beterschap. Ik hoop dat je huisarts je inderdaad gaat helpen om de groene griebeltjes te verjagen. Ze hebben lang genoeg van je gastvrijheid genoten.

Jacqueline

Beterschap!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Michelle

Wat naar zeg, veel beterschap.
Laatst heb ik ook zoiets gehad, enkele weken niet helemaal lekker en lamlendig. Niet naar de dokter geweest maargoed.. hopen dat je er snel vanaf bent!

Liefs Michelle

Betsy

Och lieve Petra, wat vervelend voor je dat je weer in de lappenmand ligt en je zo beroerd voelt. Ziek maar lekker uit en neem er de tijd voor. Ik hoop dat je je gauw weer een beetje beter gaat voelen.
Heel veel sterkte!

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Rachel

Getsie wat vervelend! Beterschap!

marion

beterschap

Een reactie posten