CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

14 januari 2012

Problemen met blogger ( tijdelijke oplossing? )




Heel vervelend maar bij sommige bloggers kan ik niet reageren, omdat het scherm wit wordt waneer ik op reacties klik. Wordt weer tijd om naar de helpdesk te gaan vrees ik.

Lees ik nu net dat ik het op kan lossen door

 ctrl-shift-R tegelijk in te drukken (wat bij mij dus niet helpt) 


KobusBelangrijkste bijdrager
Reactie posten


12-jan. (1 dag geleden)
Je kunt voorlopig een ander type reactie-formulier kiezen.
Instellingen -> Berichten en reacties
Plaats reacties -> Pop-upvenster of Hele pagina

Het probleem doet zich met name voor bij het Ingesloten formulier



https://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/#!searchin/blogger-nl/blogger$20wit$20scherm/blogger-nl/JmUMMDCn_0I/Tis52JpQSbkJ


24 reacties:

Renske

Daar heb ik ook last van! Vervelend he?

Fijn weekend!

Dorien

Ben ik even blij met dit verhaal!!
Het gebeurd mij ook en ik had echt geen flauw idee wat er aan de hand was! Dacht dat het aan m'n computer lag..........
Hoop wel dat het gauw weer verholpen is!
Fijn weekend

Margot

google chrome installeren, vervolgens vanuit daar je blogs openen, dan kun je wel reacties achterlaten!

Zaanse Zolder

Ik heb het ook steeds, ook niet overal trouwens. Maar niks helpt, ook niet wat dat venster betreft.
Ik heb ook geen zin om constant andere programma's te moeten installeren om blogger maar aan het werk te houden.

Willy

Ik heb geen problemen, misschien dat het alleen bij Int. Expl. voorkomt, ik gebruik Moz.F.
Als ik reageer staat er wel omleiding en het reactie veld is ook anders. Ze zullen wel met iets bezig zijn.
Groetjes

Anoniem

bedankt voor de tip :-)

Linda

Ga even kijken of het mij lukt!!

Fia

Heel vervelend ik kreeg deze tip...

Op sommige blogs kan men niet reageren. De oplossing is even bij instellingen-reactie's-reactieformulier, pop-up aanvinken.

Hopelijk helpt dit...succes hoor!!

groetjes Fia

Tineke

Ik gebruik Google Chrome en heb verder geen problemen.

by Ieke

Aha, nu kan het in ieder geval weer!!!

Blogger doet telkens raar, wordt ik wel een beetje moe van trouwens...

Alice

Bedankt voor het plaatsen van de tip en oplossing. Ook ik had er al veel last van en had met name bij de reacties op mijn eigen blog moeite om ze te bekijken. Heel wat ggggrrrr's gelaten de afgelopen dagen. Maar met je tip is het voorlopig opgelost!
Groetjes, Alice

Johanna

Tot nu toe ook nog geen last van gehad, dan gaan ze zeker weer iets veranderen. Vorig jaar was het ook steeds raak, toen heb ik inderdaad google chrome ingezet.

Wendy

heb ik ook, zoooooooo vervelend !
ik ga je tips proberen, maar het is eigenlijk toch van de zotte dat we elke keer de instellingen moeten veranderen ( dan hele pagina, dan weer niet ) , om Blogger te laten werken ?

Unknown

Bedankt voor de tip! Ik had het ook! Grrrrrr. zo irritant!

Lieneke

Dat probleem had ik enkele maanden terug en toen de oplossing gevonden. Het stomme is dat niet iedereen het tegelijk heeft. De Google/Blogger-problemen komen steeds bij verschillende bloggers op verschillende momenten voor.
Of ze per groep of zo veranderingen aanbrengen? Of proberen ze ons te dwingen tot Google Chrome????

bommelmien

Ben nog niet zo lang Blogger; heb gelukkig nog geen problemen gehad.

Juffrouw Koekie

Ik had het ook!
Mozilla Firefox gebruiken, zoals ik het hier eerder las, daar vormt het geen probleem!
(zou ook iets veiliger zijn, heb ik al gehoord)

Hennie

Leuke blog heb je! Wat een leuk idéé om van oude kleding poppenkleertjes te maken! En de problemen met blogger ken ik ook, nog geen oplossing gevonden tot nu toe.(Zal de reacties bij jou eens goed doorlezen, misschien zit er de oplossing tussen!)
Fijne zondag,
Groet, Hennie

ChériesCrochet

Ik vind zo'n apart schermpje zoals dit wel mooi. Heb het zelf ook op mijn blog.
http://poppenwereld.blogspot.com/

Anoniem

hopelijk word het probleem snel ongelost

Marjo

Wat is het 'stil' op jouw blog ...alles goed met jou ?

Liefs
Marjo

Linda

Ja,Peet dat vroeg ik mij ook af mis je op Blogger,alles goed???Liefs Linda.

Monica

Ik had daar ook last van, kon ook geen blogspot pagina's meer openen. Heb nu google chrome geinstalleerd en dat gaat prima. Zal wel iets in Explorer zijn.

Royaltykids

Bedankt voor alle tips! Ik ga google chroome installeren!;)

Een reactie posten