CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

11 januari 2012

We zijn er weer



Allereerst wil ik iedeereen bedanken voor de harverwarmende berichtjes. Ze zijn zo lief allemaal.
Het heeft me echt goed gedaan. Ook al is het maar een stom griepje. En is half  Nederland ziek of onderweg.. Het is zo fijn om ze te lezen. 

Gelukkig ben ik weer aan de betere hand, Vandaag nog een dagje thuis en morgen ga ik weer aan de slag.  Ik heb nu eindelijk een kuurtje van  de dokter gehad. Onstoken bijholtes, vocht achter de oren, vandaar ook de verhoging elke keer.
Als het goed is moet het met een week over zijn. De hoofdpijn en de druk op mijn hoofd is een stuk minder. zeg maar zo goed als weg, dus de medicijnen doen hun werk.  Morgen ga ik wel werken, want dit is de 3e keer al dat ik ziek ben in een korte tijd, :-(((  En dat is best wel vervelend voor mijn collega´s. En ik ben niet de enige die ziek is. Maar ik doe het rustig aan. Ik hoef maar 5 uurtjes.  Gaat het niet dan ga ik weer naar huis.

Vandaag ben ik in ieder geval nog even lekker bezig met van alles en nog wat. Gisteren heb ik de zak met poppenkleertjes van zolder gehaald. (dus ik kan weer een kruisje zetten in mijn lijst) Alleen mis ik nog 2 poppen. Ik denk dat die ergens in een doos zitten. en aangezien ik niet weet welke, zal ik toch moeten wachten tot mijn dochter het huis uit gaat (haha)  Het maakt ook niet uit want er is nog genoeg.  Van het weekend is er niet veel uit mijn handen gekomen, wel heb ik eindelijk de serie the 4400 afgekeken die we op dvd hebben.  Voor degene die het herkennen, deze prachtig titelsong.

A place in Time



Na 2 jaar weet ik dus eindelijk hoe het afloopt :-)))  Jammer dat ze toendertijd na 4 seizoenen bij gebrek aan belangstelling gestopt zijn met deze serie want ik had er nog wel meer van willen zien.

Verder ben ik blokjes aan het breien. om de achterstand een beetje in te halen. Lekker simpele patroontjes waar je niet bij na hoef te denken. De kepersteek en de kleisteek  Dus we hebben nog wel wat gedaan. deze week. :-))


Dan heb ik vanmorgen een nieuw bericht op Poppenparadijs geplaatst over dit lieve popje,
Genaamd Ariadne.  Je ziet  Ik hou van Sproetenkopjes ...


En vanavond ga ik al de collega blogjes even langs om alles op mijn gemak bij te lezen,  want ik loop een beetje achter. Nu ga nog even lekker op de bank hangen, met een kopje thee en dat blokje op de foto afbreien.


Groetjes Petra


18 reacties:

Happy in red

Hier ook weer (in korte tijd) voor de tweede keer aan de kuchel en ziek. Helaas net nieuwe baan en nog in mijn proeftijd... dus durf me niet ziek te melden. Heel naar. Vroeg naar bed 's avonds dus!! Fijn dat jij weer aan de beterende hand bent. Je breiwerk ziet er goed uit in ieder geval.
Esther.

ChériesCrochet

Fijn dat je er weer bent !!
Je breiwerk ziet er mooi uit en op je Ariadne pop reageerde ik al op de andere blog ;-)
Zelf gelukkig nog geen griep gehad (even afkloppen !)

marion

fijn dat je je weer beterder voelt

Johanna

Heel lief zo'n bosje bloemen. Fijn dat de goede kant weer op gaat. Leuke blokjes en wat een schattig popje.

Marjo

Fijn te lezen dat je weer aan de beterende hand bent ...


Liefs
Marjo

yvonnecreatief

Hoi Petra,

Geniet maar van de blogjes van anderen en beterschap verder.

Zin in een nieuwe blogje? Ik heb me laatst aangemeld als jouw volger en heb zelf sinds kort ook een blogje.
Misschien ook leuk?

http://yvonnecreatief.blogspot.com

Angélique

Gelukkig ben je weer een beetje op de been. Nu maar hopen dat het heeeeeel lang wegblijft!

bommelmien

Gelukkig dat je aan de beterende hand bent. Je krijgt het druk met blogjes lezen: iedereen is flink bezig geweest en er is zo veel leuks te zien/lezen/beleven.
Groeten van Willemien.

Linda

Lekker dat je weer opknapt nu maar hopen dat het echt weg blijft, ik ga morgen ook even naar de huisarts want mijn holtes zitten ook goed vol en sprayen helpt niks,ik ben die hoofdpijn ook zat word er een beetje sikkeneurig van ggrrr!!

Elizabeth

Gelukkig, dat je je weer wat beter voelt. Fijn dat je nu een kuur gekregen hebt, want dat ge-jo-jo is ook niks waard. En nu maar een beetje rustig aan, Peet, want al met al kost zo'n akkefietje best wat van je energie!
Je pop vind ik een plaatje. Of het door de sproetjes komt weet ik niet, maar ze heeft uitstraling hoor! Ik ben nog niet aan de poppentic, maar wie weet..., het is wel erg leuk om te zien.
groetjes, Elizabeth

Jacomijn

Fijn dat je je weer beter voelt !!

Die pop komt me heel bekend voor !!! :o)!!!!

Betsy

Fijn dat het weer wat beter met je gaat. Doe je echt rustig aan?
Wat een lief popje! Het begint wel een beetje te kriebelen als ik dit allemaal zie....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anje

Hoera weer aan de beterende hand gelukkig. toch nog maar en beetje kalm aan hoor, pas goed op jezelf. Heerlijk die mooie blokjes en lekker om te maken als je nog niet op moeilijk ga.....
Lieve groetjes Anje.

Zaanse Zolder

Fijn dat het weer beter gaat!
Nu ik nog haha, ik verga van de hoofdpijn en ik hoor ook niet helemaal lekker, misschien wel hetzelfde als jij. Een tochtje naar de dokter is misschien toch wel verstandig.
x Sylvia

Dorien

Goed om te horen dat je je weer wat beter voelt!
Je gebreide blokjes zien er prachtig uit en wat een schattig sproetenkopje!! Leuke kleertjes ook.

Willy

Fijn dat het weer beter gaat. Je hoort toch over heel veel zieken, dat ontloop je niet.
Straks ga ik even het verhaal over de pop bekijken, ze is leuk. Die tv serie ken ik niet.
Werk ze morgen.
Groetjes

Het lieve leven...

rustigjes aan maar idd...even goed voor jezelf zorgen! Mooie blokken heb je gebreid en wat ziet je pop er mooi uit, leuk! Groetjes, Petra

MrsYarnart

thanks to god that you are getting better :)

Een reactie posten