CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

20 januari 2012

Een Baalweekje.


Zomaar een week geen Peetje op pc of blogger, dat zijn jullie niet van me gewend, want meestal plaats ik toch wel een elke dag een berichtje.  Dank je wel voor jullie bezorgdheid, Schaam me een beetje dat ik even geen berichtje heb geplaatst.. Maar gelukkig is het niets om je zorgen over te maken, mijn gezondheid is prima en ik voel me eigenlijk weer kiplekker, maar door meerdere omstandigheden (wat ex en andere problemen,)   kon ik me er zelf even niet toe zetten om een berichtje te plaatsen, terwijl ik toch genoeg leuke dingen heb om over te schrijven. Maar ik beloof deze week  beterschap.  :-))  En zet ik mijn schouders er weer onder.
En ik vind het ook veels te leuk om het naast me neer te leggen :-)

Vanavond ga ik er lekker voor zitten tijdens de finale van the Voice en neem ik eerst de tijd om al jullie blogjes langs gaan. Zit momenteel lekker in de Nieuwe Anna-Burda te bladeren (het februari nummer)  en daar staan ook weer zulke leuke dingen in die ik jullie niet wil onthouden.

Volgende week Zaterdag, de blogger-ontmoetingsdag en daar kijk ik erg naar uit. :-) Heb er echt zin in .. Jullie Ook!

20 reacties:

Marjo

Blij je weer te lezen ....en dat alles oke met je is ...ik was idd een beetje bezorgd en ik was niet de enige denk ik...

Ik kijk ook uit naar Bloggersdag al is het wel een heel eind treinen voor mij...(2,5 uur) ...

Liefs
Marjo

Zaanse Zolder

Nou gelukkig ben je er weer !
Ik moet zeggen dat ik ook flink achter loop met blogjes lezen poehee.
Uuuuuh wat is bloggersdag?

Angélique

Gelukkig, daar ben je weer! Ik maakte me inderdaad ook wat zorgen, maar wilde je niet lastig vallen met mail, ik dacht dat je misschien wel wat rust wilde hebben. Maar je bent er weer!

Nog één weekje!!!! YEAH!!!!!!

Tineke

Daar was je weer, had je al gemist.
Nou en of dat ik zin heb in de ontmoetingsdag.

Moos

Fijn dat je er weer bent meis!
Ben benieuwd naar de nieuwe Anna-Burda hihihihi .... vind het zo heerlijk hem bij jou hier te bekijken hahahahahahha!

Ik baal ook ... had onwijs graag naar de bloggersdag gekomen maar kan mijn diensten niet ruilen :-(

Betsy

Goed om weer een berichtje van jou te lezen en te horen dat er niets ernstigs is.
Ja, de bloggersdag: die komt nu wel heel dicht bij. Ik ben aan al het aftellen.... :)

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Elizabeth

Ik had je wel gemist hoor.., maar ja.. ik dacht: Petra is verstandig en blogt even wat minder en is druk bezig met de lange lijst van dingen!
Als je niet in de stemming bent om te bloggen moet je het niet doen ook, geen verplichting..

Ik heb ook superveel zin in de 28e...
Ben met Catherine al druk plannetjes aan het smeden..., zo leuk!

Groetjes, ELizabeth

Unknown

Rustig aan, wij blijven er wel! Je moet het zeker niet als een verplichting zien! En een ontmoetingsdag, dat lijkt mij wel heel erg spannend, of heb je dat wel vaker gedaan? Ik begin al te kleuren als bekenden wat over mijn blog zeggen waarvan ik nooit had verwacht dat ze het zouden lezen, haha!

Linda

Ja,daar is ze weer ik begon je te missen en of ik zin heb in de bloggerdag,zeker,ik ben echt zo nieuwsgierig naar iedereen maar we kunnen nu aftellen,yeahhh!

Anje

Ha gelukkig is alles OK! Enne.... een blogdipje moet kunnen toch???
Welkomteruggroetjes Anje.

Berkeboom

Moet kunnen hoor. Groetjes Gré

Dorien

Ha die Peet, ook weer boven water?!
Gezellig! Bloggen is geen verplichting hoor, dus een poosje op non actief is helemaal niet erg.
Dat heb je soms gewoon. Nou en, wat dan nog, je trouwe aanhang haakt echt niet af hoor.
Ik wens je een heel fijn weekend!

Catherine

Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Tot zaterdag, ik heb er ook reuze zin in. Groetjes, Catherine.

Janine en Suus

Inderdaad heb ik je gezellige berichtjes ook gemist maar ja ikzelf blog ook niet elke dag dus vond ik het niet zo gek...
En net als Zaanse Zolder: uuuh, wat is Bloggerdag??

Groetjes Janine

Willy

Hej Peetje, als je weer zin hebt dan zie ik je wel weer.
Groetjes

MrsYarnart

it's good to hear from you again. i am happy that you are well.

ChériesCrochet

Hoe gaat het nu Petra ?
Hoop dat ik dit bericht kan plaatsen want gisteren deed ie het niet :-(

gerrie

Hoop dat het nu wat beter met je gaat en fijn dat je ook op de bloggerdag komt, groetjes Gerrie.

Marjo

Wat ben ik blij dat ik jou ook "live" heb ontmoet ....

Liefs
Marjo

Het lieve leven...

Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, groetjes, Petra

Een reactie posten