CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

5 januari 2012

Ribbon Xl Kussen af

Heet eerste kruisje/streepje  gaat door mijn lijstje. De paarse kussen gemaakt van ribbon Xl is af. 


Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het erg onvoordelig materiaal vind.
Ik had 2 bollen gekocht (genoeg voor 1 kussen)
Maar dat mooie schulprandje haalde ik er niet meer uit en dat vond ik wel jammer.
Dus het hele gebeuren is dichtgehaakt met vasten. 

Het patroon heb ik hier vandaan bij Lindevrouw
Wel vind ik dat met wol het patroon beter tot zijn recht komt.


De kleur vind ik prachtig en toch is het een hele andere kleur paars dan 
het Zpaghetti garen waar ik de poef van haakte en nog een gebreid kussen uithaalde. Van de ribbon-Xl heb ik nog een klein restand over. wie weet kan ik er nog ene bloemetje uithalen voor op de kussen.
bedenk ik me net. 




Wel een lekker begin in de eerste week van het nieuwe jaar een afgerond project.
Vanavond maar eens kijken wat mijn volgende werkje gaat worden.
Waarschijnlijk een opzet van een meebreiblok (want dat is al weer even geleden )  en dan het jurkje van Clara. Op naar het volgende kruisjes...



22 reacties:

Zaanse Zolder

Wel mooi zeg !!!
Maar dit is dus niet hetzelfde als zpagetti ? Want dat vind ik ook nogal onvoordelig weghaken.

Elizabeth

Goed van je Petra! En het is een leuk kussen geworden, wat staat het mooi bij de andere spullen. Dik garen gaat altijd enorm hard en het is maar net of je wat strakker of vaster haakt; dat kan echt een heel stuk draad schelen.
Als je het mooie randje mist, kun je misschien met ander materiaal het er nog aan maken...
Ik vind het kussen leuk zoals het is!

Groetjes en succes met je volgende afmaakproject! Elizabeth

Angélique

Kijk, dat is de daad bij het woord voegen! Heel goed, meteen strepen! Ik vind het kussen ook heel mooi geworden, past goed bij je deken (oei, wat is die toch prachtig!).

bommelmien

Prima gedaan! Het kussen past in ieder geval heel mooi bij die prachtige deken die je pas af gemaakt hebt. Ik denk dat het kussen minder zacht aanvoelt dan de deken...
Op naar het volgende item om af te maken..
Groeten van Willemien.

Monique van den Berg

Mooie kussens hoor en hele mooie kleuren paars.
Geweldig is die deken toch!

Groetjes,Monique

Johanna

Mooi bijelkaar de plaid en het kussen. Een bloemetje is vast erg mooi erop.

Moos

Prachtig!!!! En echt waanzinnig mooi zo bij je nieuwe plaid!!!!!

Michelle

Prachtige werken, zowel het kussen als de plaid. Lekker dat je een WIP'je kon doorstrepen zeg, ik moet nog erg veel doen wil ik dat bereiken :)

Jacomijn

Goed bezig !! Leuk hoor !!

Linda

Hij past wel mooi bij je prachtige plaid. Ik vind Zpagetti ook altijd erg onvoordelig haken en behoorlijk aan de prijs ook.

MiM

Het is pas 5 januari hoor! Goed van je! Ik vind hem erg leuk geworden. Liefs MiM

Marjo

Hij is heel mooi geworden en past heel mooi bij de deken ...

Liefs
Marjo

Jacqueline

Ik zie je in gedachten al zitten met dit herfst-achtige-winterweer: lekker op de bank; tegen je nieuwe kussen; onder je nieuwe dekentje; bezig met een volgend projectje, wat je dan weer door kan strepen!!
Groetjes Jacqueline

Happy in red

Super zeg én nog een hele mooie deken daar zeg, wow!!
Esther.

Rachel

Wat jammer dat je dat randje er niet meer uit kon halen, maar gelukkig past je kussen wel heeeel erg mooi bij je deken!

Ik denk dat ik je ga na-apen en ook zo'n lijstje ga maken, want ik heb ook heel veel projectjes liggen die niet af zijn en dan is zo'n afstreeplijstje toch wel hartstikke handig.... Maar ja, dan moet ik natuurlijk wel eerst al die projectjes tevoorschijn toveren. Misschien, als het morgen nou weer zo regent, is dat er wel een mooi moment voor.

Groetjes,
Rachel

Anoniem

gezellig hoekje heb je zo Petra......en heerlijk je eerste streep (en zo snel) door je lijstje....

Pink Princess

Mooi dat kussen, vind de kleur ook schitterend :)

Liefs van marian

by Ieke

Yes, yes, yes! Het eerste streepje is gezet!

Wat goed van je!

(nog zo'n 80 streepjes te gaan :))

Ik vind het een heel leuk kussen geworden. Jammer dat het materiaal niet helemaal is zoals we graag zouden willen. Ik heb al een paar keer met zpagetti/ribbon xl in m'n handen gestaan, maar ik leg het elke keer weg... ach, ik heb nog een jaar om erover na te denken ;)

by Ieke

Het kleurtje vind ik wel helemaal geweldig trouwens, net als je 'hoekje'. Erg gezellig!

Willy

Ik vind het kussen heel goed passen bij de plaid.
Groetjes

Betsy

Mooi kleurtje. Dat kussen doet het prima bij je prachtige deken. Jammer dat je te weinig garen had voor het randje, maar een bloemetje lijkt vast ook heel leuk.

Ik weet niet wat het is, maar is mis steeds jouw berichten... Ik had er nog geen last van gehad dat berichten niet doorkwamen, maar ik ben nu blijkbaar aan de beurt ;(

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Purperpolletje

Wow, het kussen vind ik mooi, maar de deken (of kussen?) ernaast vind ik helemaal geweldig!!! Wat een supermooie kleurencombi's. Ik heb net zo'n deken afgehaakt, een kakelbont geval van allemaal restjes, maar ik ga me nu toch ernstig achter m'n oren krabben of ik niet ook zoiets 'moet' gaan haken!

Een reactie posten