CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 februari 2012

Lekkere felle kleurtjes, en met 2 benen op stap



Vanaf vandaag ga ik weer lekker mijn dagelijkse blogverslagjes schrijven, waar behoorlijk de klad in was gekomen. Eerlijk gezegd ben ik het ritme ook een beetje kwijt geraakt. 
Maar afgelopen week heb ik er ook werkelijk geen tijd voor gehad. De voorbereidingen van de verkoop van het huis namen behoorlijk wat tijd in beslag. maar nu heb ik weer even een rustpunt.
Afgelopen vrijdag is de fotograaf geweest voor foto's in en rondom het huis. Anders als jaren geleden, toen alleen maar een foto van de gevel voldoende was, wordt nu alles op de plaat vastgelegd. Dat betekend dus ruimen ruimen en nog eens ruimen. schoonmaken en poetsen.
Ik had daar best wel moeite mee. want alles wordt opzij geschoven, persoonlijke dingen worden weggemoffeld om maar zoveel mogelijk ruimte te laten zien. Makkelijker gezegd dan gedaan met zoveel spullen.  een hobbykamer half leeg (en dan is het nog vol)  en onder mijn bed een hele lading wol en andere knutselspullen. Met een opmerking van de fotograaf of ik soms een attelier had :-))))  Op een gegeven moment had ik wel zoiets van Jeetje er wordt ook nog eens geleefd in dit huis, daar moeten de kijkers dan maar doorheen prikken. Maar goed alles staat er op en van de week zal het huis wel op funda staan. Er komt een bord in de tuin. en dan is het afwachten of er een eventuele koper een keer om de hoek komt kijken. Nu dit staduim klaar is kan ik het ook even laten rusten.
en weer lekker de tijd nemen om te bloggen.

Gelukkig heb ik tussendoor  ook nog wel kans gezien voor wat ontspanning. Heb ik eerst wat losse granny's gehaakt (Dit is mijn hele verzameling van het afgelopen jaar) het worden er geen 365,  maar  al hakend kwam daar wel het idee om een hoesje te haken voor de samsung tablet van mijn dochter. Bij een google zoektocht kwam ik zo'n leuk hoesje tegen. Gelijk goedgekeurd door mijn dochter ging ik aan de slag.

Hier dus

Leuke blog en zeker de moeite waard om te gaan volgen.

De tablet van mijn dochter is alleen wat kleiner dus het moet een beetje aangepast worden.
maar het ziet er al heel vrolijk uit zo,



En ben ik voor Wieke het patroon van Siv aan het testen.  :-)))
Wieke is een echte Fan van Arne en Carlos
En is het patroon aan het vertalen.
Waar alles te lezen is over Arne en Carlos
en hun kerstballen
De nieuwe paaseieren
en het poppenboek waar Siv instaat.


 
Inmidels is er al één been af en één voetje van het andere been af.
Het ziet er nu al leuk uit.
Vanavond brei ik hem af want morgen gaan ze mee op reis.
zo ook de kerstballen en het kerstballenbreiboek.
want daar zou ik graag een handtekening of een leuke krabbel in willen zien.




Want als het weer mee zit en de wegen goed begaanbaar zijn dan ga ik de makers van SIV in het echt ontmoeten,Dan rij ik met Wieke mee naar de Twentse Welle waar deze leuke heren een workshop geven. Dus alweer een leuk en creatief weekend voor de boeg. :-)))))


21 reacties:

Linda

Hoi, hoi we krijgen weer blogjes van Petra, meid ik heb je gemist maar ik snap best dat andere dingen soms voor gaan. Hopelijk kan je een handtekening scoren van de heren en het hoesje voor Jennifer is top, liefs Linda.

Angélique

Oh Petra, wat een heerlijk spannend vooruitzicht na al dat zwoegen!
Het is vast heel goed te doen op de wegen, R. is gisteren vanuit Twente hier ook veilig aangekomen, dus dat moet goed komen.
Heel fleurig die pad-hoes! (wilde ik ook wel maken voor R., maar mocht niet, haha :p)
Fijn weekend, geniet er van, dat verdien je zo!

Ateljee de Kraal

Gezellig weer hoor je blogjes, succes er mee,

Groetjes Hanneke

Marjo

Fijn dat je weer wat meer tijd hebt ....maar best begrijpelijk allemaal hoor ...
en wat zalig die kleurtjes ...een lentegevoel in de sneeuw ...
en wat leuk dat je die mannen live gaat ontmoeten ...geniet er van ....

Liefs
Marjo

Anoniem

Leuk dat je er weer bent met een berichtje en gelijk al weer met van die vrolijke kleurtjes. Ik hoop echt voor je dat je een leuke krabbel in je kerstballen boek krijgt. Fijn weekend en geniet er van ik ben erg benieuwd wat je allemaal te vertellen hebt als je weer terug bent. groetjes Roos.

Jacomijn

Haaai !! Daar ben je weer !! Vrolijke kleurtjes, joh!! Dat wordt een hele leuke hoes!

Had bij Wieke ook die pop gezien. Ben benieuwd hoe jouw versie wordt!

Veel plezier bij de kennismaking !! :o)!!!!

Moos

Veel plezier bij Arne en Carlos zondag, leuk hoor!!!!!!!!

Amarins

Leuk dat je er weer bent. Wat heerlijk die frisse kleurtjes voor het hoesje, prachtig. Groetjes, Amarins

Anoniem

leuk een blogje van jou, zo te lezen druk geweest met van alles en nog wat. Mooie granny's en de hoes voor de ipad helemaal hip

San @ Made in Hem

En? Heeft zich al een koper gemeld? Dat zou een hoop onrust wegnemen, nietwaar? ;)
Ik heb geen idee waar je woont en hoeveel buren hun huis al te koop hebben staan maar anders is het misschien een idee om wat spullen op te slaan in zo'n huurbox? Of bij vrienden die een kamertje over hebben? Tja, ik weet het! Het valt niet mee om je hobbyspullen voor onbeperkte tijd op te ruimen... Succes met de verkoop!!!
Wat een mooie pad-hoes! Heerlijk vrolijke kleuren! ♥
Veel plezier morgen! We lezen vast nog wel hoe het was! :)

Moon

Wat leuk dat jullie morgen naar Enschede gaan, heb de tentoonstelling ook gezien, maar dan zondere Arne en Carlos. Heel veel plezier!!

Elizabeth

Oh..., naar Arne en Carlos en ze ontmoeten... TE GEK voor woorden!!!
Nou, weer of geen weer, lekker naar Enschede hoor!!
Je vierkantjes zijn heerlijk vrolijk, het blijft leuk hè?

Groetjes, ELizabeht

Het lieve leven...

leuk die granny's, je kunt er zoveel leuks van maken hé. Ik duim voor je dat je huis snel verkocht is maar eerst een leuke dag morgen...super om die twee mannen te ontmoeten!! Groetjes, Petra

MiM

Die poppen van Arne en Carlos vind ik zo leuk! Mijn schoonzusje uit Noorwegen nam het boek met de kerst mee. Ze zijn echt geweldig! Liefs MiM

Willy

Leuke kleurtjes werk je mee.
Veel plezier vandaag, geniet ervan!
Groetjes

by Ieke

Yes, Petra is terug! Ik heb je gemist, niet dat ik zelf nou zo geweldig aanwezig was, maar toch...

Wat leuk dat je naar de Twente Welle gaat. Is voor mij vlakbij:-)

Alice

Ik heb je de Liebster Blog Award gegeven omdat ik o.a. je blog graag lees en je, nu je in een blogdipje zit, een steuntje in de rug wilde geven. Groeten, Alice

marion

oooh hoe waren arne en carlos........

Unknown

Wat ontzettend leuk!! Hoe was het?? ;-)

ChériesCrochet

Ja Petra hoe was het ??? helemaal niet nieuwsgierig hoor ;-)

Linda

Hoi,Petra, hoe was je weekend met de heren afgelopen of ben je nog steeds onder de indruk??

Een reactie posten