CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

13 februari 2012

Een leuk boekje

leuk boekje

Momenteel ben ik bezig met wat leuke brei boekjes te verzamelen.
Marktplaats heeft wat dat betreft een hele leuke boekenkast. En daar ben ik dan ook regelmatig te vinden ..binnenkort daar meer over. Want van de week verwacht ik ook weer een paar leuke boekjes in de brievenbus.  Ik moet alleen nog even geduld hebben.  Maar ik zoek ook graag naar "gratis ebook" op internet. Picasa is er natuurlijk één van, maar wanneer je het daar niet vind heb ik andere bronnen en manieren van zoeken

Nu viel mijn oog op een leuk brei boekje in het engels
Over  Spud & Chloë
Spud is een schaap en Chloe is een meisje.

Een hele boerderij in breisteekjes om te maken
Schattig gewoon , 
Ik hoop dat het boekje in het nederlands uitkomt
want dan wil ik het graag origineel hebben

Er is ook nog een blog van
met een aantal leuke gratis patroontjes





Ik heb het uiteindelijk gevonden in een Pdf Formaat en misschien vinden jullie het leuk om het boekje even in te kunnen kijken. Dan moet je hier op klikken  (HIER


En hier een Udate van mijn eigen breisels
Het begint er al op te lijken.





20 reacties:

Angélique

Zo zeg, nu zie ik pas hoe lang die benen zijn van Siv (of hoe heet ze?).
Leuk boekje!

Jacomijn

Leuk boekje !!

Ben heel benieuwd naar je poppie !! :o)!!!!!

Willy

Wat ben je leuk aan het speuren en het heeft ook een mooie site en boekje opgeleverd. Leuk stel is het. Siv groeit ook goed!
Groetjes

Ria's Creaties

Wat een leuke spulletjes heb je opgespeurd.
Leuk word Siv is het patroontje al te vinden.
groetjes ria.

Dorien

Wat kan jij netjes breien!
Dat popje van jou ziet er leuk uit. Grappig met die lange slungel benen.

Andina

Leuk boekje zeg! Jammer dat ik niet kan breien. Alleen een sjaal lukt nog wel ...

Moos

Alleen het scharrelen naar leuke boekjes levert lol op toch! En zo te lezen heeft zoeken en speuren je toch al veel leuks opgeleverd!!!!!

Siv groeit gestaag. Gaaf hoor!

Wat voor breipennen gebruik je daarvoor eigenlijk? (Ben ik heel blond als ik zeg dat het op sate-stokjes lijkt??? Hihihihihihi)

Zaanse Zolder

ooooooooooooh leuk !!

Jacqueline

Hé..die wordt leuk!

ivoorwit.blogspot.com

Leuk hoor. Ben heel benieuwd naar je uiteindelijke dame!
Tot ziens, groetjes, Thea.

Anoniem

enig!

ChériesCrochet

Dat ziet er allemaal weer heel leuk uit, om hebberig van te worden ;-) Breien op 4 sateh stokjes lukt mij niet hoor, een heel gepriegel...
Gelukkig kunnen we van jouw creaties genieten !

hester

DANK JE WEL VOOR DE LINK IN PDF FORMAAT
HEB HET BOEKJE GELIJK OPGESLAGEN
WAT EEN SCHATTIG BOEKJE IS DIT,LIJKT ME WEL KLEIN OM TE BREIEN MAAR ALS IK JOU POPJE ZIE VALT DAT VOLGENS MIJ WEL MEE,
BEN BENIEUWD NAAR JOU POPJE,
GROETJES HESTER

Linda

Zo, het is wel een lang lijs die Siv en heerlijk al die boekjes daar kun je er nooit genoeg van hebben,toch????

by Ieke

Wow, wat wordt je breisel gaaf!!! En wat een leuk boekje... Ik ga toch maar eens leren breien, als ik al mijn andere projecten van de lijst afgerond heb ;)

marion

Het begint er zeer zeker op te lijken........

Anoniem

Fijn dat je weer geïnspireerd bent groetjes Roos.

hester

hoi hoi ,
ik heb vandaag een award gekregen ik moest 15 medebloggers
ook deze award toezeggen,en jij staat ook in mijn lijst,dus misschien wil je even naar mijn blog gaan om het te lezen,wil je niet meedoen ook geen probleem hoor,
groetjes hester

Elizabeth

Hè hè.. ik kan eindelijk weer op je blog, kreeg alleen een wit scherm de afgelopen dagen!
Grappig boekje laat je zien, beetje broertje van de kerststal..
Siv groeit gestadig zie ik. Ben heel benieuwd hoe jouw Siv er straks gaat uitzien!

Groetjes, fijn weekend. Elizabeth

Diane

Mooi zeg ! ik haak liever dan breiën maar héél leuk om te zien

Ik maak tot hiertoe gehaakte halskettingen , en onderzetters met mini-amigurumi's
je kan eens kijken op www.creadiva.be

Een reactie posten