CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

10 februari 2012

Maandelijkse kost



AL een poosje koop ik elke maand de Anna Burda  en wijd ik er een blogje aan. Hij is er al een poosje want zo rond de 20e van de maand ligt de nieuwe al weer in de boekenwinkel. Maar hij is te leuk om zomaar over tge slaan.
Op de foto zie je ook de nieuwe Mijn Creatieve Hobby. die 8 keer per jaar wordt uitgebracht.
Ook een leuk blad maar meer gebaseerd op andere Hobby's.. Toch staa er leuke dingen e laat ik daarvan ook wat zien.

Maar eerst de Anna Burda van Februari. Al een beetje vooruitloped op pasen en het voorjaargevoel een beetje mee te geven.



Vrolijke Lentebakjes


   Gehaakte paashazen


Prachtige Eierwarmers



Pannelappen.. daar kun je er ooit genoeg van hebben



En de kalenderquilt van februari


Romantische witte kabelkussens

 Lavendelpaars dat gehaakte kleed staat er volgens mij niet in als patroon


 Sokken in allerlei soorten en maten natuurlijk


En wat komt er in de maand maart .. Yes Eieren!!!!

Heerlijk om in zo' n handwerkblad te bladeren of het nu nieuw is of oud.
ik geniet daar alleen maar van.


De Mijn Creatieve Hobby is wat minder 
maar een paar dingen wil ik toch laten zien


 Beren in Tilda stofjes
 poezen in roze lieve stofjes

 Hier ben ik helemaal weg van
voor in de hal ee krukje en een paraplubak
om zelf te maken

 Boerderij borduursels

 Vilten vogeltjes 
Als ik toch eens een groot landhuis had, heel veel tijd 
dan zou ik het wel weten :-)))



14 reacties:

Zaanse Zolder

Wow, die krukjes en papaplubak zijn inderdaad leuk !!!
Ik ben benieuwd wat jij allemaal gaat maken.

Angélique

Als je een groot landhuis hebt en heel veel tijd,
wil je een kasteel en nog meer tijd, want dat landhuis is ook al gauw te klein dan ;-)

Fijn weekend, geniet van je eigen gezellige stadswoning ;-)

Ans

Hoi Petra, Ik denk dat de tijdschriften winkels wel snel uitverkocht zullen zijn na die mooie reclame van jou. Ik heb ze allebei ook al in huis en geniet altijd van al het moois wat er in staat. Fijn weekend, groetjes, Ans

Dorien

Oh, heerlijk he, ik wordt daar ook altijd zo hebberig van! Morgen toch maar even langs de Bruna....

Moos

Die vilten vogeltjes .... die zijn mooi!!!!

Altijd heerlijk om met jou effies door de bladen te wandelen hihihihihi

Elizabeth

Ik heb lekker mee je mee genoten... Jammer dat het paarse kleed er niet in staat, ik vond dat wel heel mooi! En tja, die spulletjes voor in de hal... Zullen we gaan zagen en verven in de loods, Petra?
Tilda spulletjes vind ik ook lief, maar d'r komt maar niet van om iets te maken. Eerst maar weer eens voor de zoveelste keer de naaihoek op zolder opruimen..

Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

Marjo

Ik heb ook genoten van de fotoos ....

Fijn weekend

Liefs
Marjo

by Ieke

De tilda beertjes staan hier hoog op het lijstje. Heb de poppenkleertjes bijna af, de patchworkkussenhoesvoorkanten liggen te wachten op het strijkijzer, dus kom maar op met de tilda beertjes...

Betsy

Gezellig om even met je mee te bladeren. Die vilten vogels ben ik helemaal verliefd op. Die zijn echt leuk. En ja, de paraplubak en het krukje zijn ook mooi.
Meer tijd: dat lijkt me heerlijk. Alleen daarmee zou ik al blij zijn :)

Lieve groet en een fijn weekend toegewenst,
Betsy
Wolatelier DiAn

Unknown

Zo dat was nogal een scan werkje! Maar leuk dat je het met ons deelt! En nou maar laten zien wat je er van gaat maken...!!

Ria's Creaties

Wat een leuke spulletjes staan er in het tijdschrift,de paas en creaties en die lieve haasjes staan die er ook in.En je heb mooie hal accessoir.
Groetjes ria.

Willy

Ik heb al weer drie dingen gezien die ik wel zou willen maken. Dank voor het bladeren.
Groetjes

Anoniem

De haasjes zijn grappig. En ook de beren vind ik wel leuk. Ik wil ook nog steeds een beer maken, in een bont gekleurd stofje.

Waar ik me wel aan erger, als ik een los nummer koop, dat juist het patroon waar ik het blad voor koop, er niet in staat. Heb ik al een paar keer gehad met de Hobby Handig. Is het patroon alleen op internet te downloaden voor abonees!! Gggrrrr...niet leuk!

Fijn weekend.

Groetjes Thea ♥

marion

heerlijk he van die bladen, ik kan daar ook zo van genieten........

Een reactie posten