CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1 januari 2012

Goedemorgen 2012


De eerste dag van het nieuwe jaar begint al vroeg,  De telefoon ging van mijn werk en of ik mijn tussendienst wilde omzetten naar de late dienst. Want er is een zieke. De tussendienst is een activiteitendienst dus die vervalt dan. en mag ik nu van 2 tot 10 ... Op zich niet verkeerd, want dan kan ik nog even bijkomen van gisteravond. Niet dat ik nu zo'n feestbeest ben, maar het is toch anders, je gaat veel later naar bed, slaapt wat slechter . Er werdt hier ook tot laat doorgeknald. Dus nu zit ik met mijn bakkie koffie aan de eettafel... Mijn eerste blogje van het nieuwe jaar te tikken. Er gaan een hoop gedachtes door mijn hoofd, want wat zal dit jaar ons brengen.. Ik hoop veel goeds. Zeker is dat er dit jaar veel dingen zullen veranderen. Mijn dochter is serieus bezig met een huis en zal dus ook haar vleugels uit gaan slaan. Het bordje Te Koop komt dan eindelijk na veel over en weer gekonkel met ex en strijd met mezelf ;-)  in de tuin te staan.
Afgelopen vrijdag, nog net voor het nieuwe jaar heb ik dan eindelijk bij de makelaar samen de papieren ingevuld waar ik zo tegenaan zat te hikken en mijn krabbel neergezet. Toch weer een stapje in een goede richting...Nu weet ik dat ik er niet veel van moet verwachten. Er worden bar weinig huizen verkocht. Maar ik zit ook niet op een schopstoel.  Het is alleen heel fijn  als ik dit deel ook kan afsluiten. Maar we stappen dus vol vertrouwen in het nieuwe jaar.

Het zal zeker een creatief jaar gaan worden. want mijn handen jeuken om weer wat nieuws op te pakken.
Hebben jullie het niet gehoord gisteravond. Zo rond 8 uur schreeuwde iemand heel ineens heel hard....

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH.

Dat was ik :-))

Want ik hem ém af.. Mijn herfstplaid.  Op de valreep heb ik hem nog net af kunnen maken. 
En nu mag ik hem in zijn geheel showen op de blog. 


Hij is echt heel mooi geworden, de afmeting is net zo groot als de eettafel. En ik ben ook tevreden over de afmeting.  Ik heb de rand iets aangepast, zodat er aan weerszijde nog een 1 cm bij kwam. Maar de rand zelf deed ook zijn werk en trok alles een beetje bij elkaar.  De kleuren zijn zo warm en het materiaal is heerlijk zacht. Ik ben er echt heel blij mee. Overdag leg ik hem over de leuning van de bank ter decoratie , en in de avond kan ik er lekker onderkruipen..  Maar eerst ga ik de kerstspullen opruimen.  en dan nog het weggevertje verloten.. Mijn to-do overzicht voor 2012  komt er ook nog aan,, Jeetje  Ik krijg het nog druk.  :-))





 


Met een mooi schulprandje als rand  


Een mooie creatieve afsluiting van het oude jaar.


En dan is het nu tijd voor het oudejaarsweggevertje.
18 reacties, maar niet iedereen doet mee dus ik ga even een lijstje maken.


  1. Corine
  2. Hip en Haak
  3. Pink Princess
  4. Iris (olapa)
  5. Jacomijn
  6. Marjo
  7. Marieke
  8. Betsy
  9. Johanna
  10. Alice
  11. Wendy
  12. Esther 
Mijn dochter is inmiddels ook uit bed, dus laat ik haar een lootje laten trekken.
Met enig protest , want ze wil liever niet op de foto.




 Nummer 8
 De tijdschriften gaan naar Betsy

Gefeliciteerd !!!.

Als je je adres even doormailt  Betsy, dan komt het pakketje 
snel naar je toe. 

En nu ga ik de kerstspullen opruimen 
Lieve groet
Petra

27 reacties:

Unknown

Wat is ie mooi geworden!!! ik ben erg benieuwd naar je volgende project ...

Angélique

OOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Wat is ie mooi geworden!!!!!!!!!!
Heel fijn dat de zin weer terug is. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat maken, ik kijk er naar uit.

Ik hoop van harte dat 2012 jouw jaar wordt, dat je op 31 december met een tevreden gevoel kunt terugkijken.

Betsy, veel plezier met je tijdschriften!

Jacomijn

Hij is prachtig !!!!! Werk ze straks !

Linda

Hier het zelfde tafereel, ik zit ook bij te komen met een bakkie.Wat is je plaid prachtig geworden, helemaal mooi zo met die rand en de Taaaadaaahhh heb ik gemist er werd hier al behoorlijk geknald echt van die mega-klappen alsof er een huis de lucht in ging!!Mooi dat je op de valreep de knoop doorgehakt heb en je huis in de verkoop doet. Werk ze voor straks en succes met je To-do-lijst,groetjes Linda.

Anoniem

prachtige plaid! alle goeds voor 2012

Zaanse Zolder

Zo zeg, wat geweldig dat je de plaid nog vorig jaar hebt afgekregen ! Echt heeeeel erg mooi!
Zo te lezen gaat 2012 voor jou/jullie een jaar zijn met flinke veranderingen. Ik hoop dat het een jaar vol liefde wordt, en natuurlijk een goede gezondheid.

Dorien

Ook goedemorgen in dit nieuwe jaar! Weet je Peet, zie het maar als een uitdaging. Laat de boel maar op je af komen, het komt uiteindelijk echt wel goed! En geloof me, ik kan het weten...... heb het ook overleefd!
Je plaid is prachtig geworden, mijn complimenten hoor. Vind dat beertje ook zooooooooo schattig! Zelf gemaakt?

MiM

Oh! Was jij dat? hahaha! Prachtig geworden! Erg leuk, dat schulprandje langs de rand. Ik wens je een heel liefdevol en creatief jaar. Verandering is niet verkeerd. Elk einde luidt een nieuw begin in. Werk ze! Liefs MiM

Johanna

Prachtige plaid, echt heel warm van kleur. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent.
Betsy gefeliciteerd.

Anoniem

De warmte straalt van je deken af door al die mooie kleuren bij elkaar en het schelpenrandje maakt het helemaal af. Ik zag dat je ook aan het opruimen bent heerlijk is dat van binnen en van buiten, dat gaat vaak samen. Ik hoop weer leuke gezellige inspirerende Blogs te lezen in dit Nieuwe Jaar, groetjes Roos.

Elizabeth

Gelukkig nieuwjaar, Petra!! Ik wens je een heleboel goeds toe in alle opzichten.
Ik dacht al gisteravond zo rond de klok van 8..., wat hoor ik..? Dit is geen vuurwerk... Maar het was jouw vreugdekreet! Nou, die is wel op z'n plek; meis wat een mooie plaid.., en die rand past er precies bij. Het is echt een schitterende creatie. Ik zou hem linken bij Annemarie.., je gaat vast hoge ogen gooien!

Groetjes, Elizabeth

Paulijn

Ik vind het een prachtige plaid. Wat een grote klus moet dat geweest zijn. Je mag heel blij zijn met het resultaat! en ik hoop dat je veel 'genietmomenten' hebt als je er naar kijkt of als je er onder duikt!
Echt heel mooi!

Michelle

Een prachtige plaid is het geworden, heerlijk om onder weg te kruipen met straks een nieuw haakwerkje.

Moos

Je plaid .... WOWWWWWWWWWW .... hij is fantastisch meis. En nog net op de valreep in 2011 .... SUPER!!!!!!!

Ik hoop dat 2012 jouw jaar wordt en dat je er straks met tevredenheid, met een voldaan gevoel op terug kunt kijken.

Betsy

Zit ik jouw blogje nietsvermoedend te lezen en te genieten van je prachtige plaid, lees ik ineens dat ik gewonnen heb! Wat ontzettend leuk! Daar ben ik echt heel erg blij mee en bedank je dochter namens mij :) Het mailtje komt er aan.

Je plaid is echt schitterend geworden. Het randje maakt hem ook echt af. Ik ben heel benieuwd waar je je straks weer op gaat storten.

Ik wens je een heel goed jaar toe, waarbij de veranderingen positieve wendingen gaan opleveren.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

marion

Wat een geweldige plaid.

Gefeliciteerd Betsy

Marjo

Je plaid is geweldig mooi geworden ...SUPER ....!!

Ik ben met het laatste randje bezig van mijn plaid en dan ook eindelijk af....tijd voor iets nieuws .....!

Liefs
Marjo

Rachel

Een heel gelukkig nieuwjaar. Ik hoop dat je huisje verkocht wordt op het moment dat het voor jou goed voelt en dat 2012 je veel moois mag brengen.

In ieder geval al iets prachtigs.... wat is die plaid schitterend geworden! Ik neem mijn petje af voor al het werk wat je erin hebt gestoken!

Groetjes,
Rachel

MrsYarnart

wow! what a beautiful blanket!

Anoniem

ook een gelukkig 2012 voor jou

Mvg sarama1987

Marièlle

wow wat is je plaid geweldig mooi geworden! Op naar een heel mooi nieuw jaar met nieuwe kansen, uitdagingen en hopelijk net zoveel creativiteit als afgelopen jaar.

ChériesCrochet

Je plaid is heeeeel mooi geworden !

by Ieke

Wat een prachtige deken heb je gehaakt. Ik vind 'm echt helemaal geweldig. Als ik dit zo zie, dan kriebelt het enorm... Maar eerst maar even andere dingen gaan maken ;)

2012 gaat voor jou een heel spannend jaar worden. Maar ik heb er vertrouwen in dat het ook een heel mooi jaar gaat worden...

Ik ga m'n lijstje ook nog even bijwerken ;)

Jacqueline

Wat een mooie deken is het geworden, zeg! En zulke mooie, warme kleuren! Staat leuk op je bank. 180 vierkantjes, veel hoor.. wat zal je weer allemaal voor moois gaan maken, dit nieuwe jaar..
groetjes Jacqueline

bommelmien

Gisteren heb ik deze blog al gelezen, maar nog niet gereageerd merk ik nu. Wat een kleuren!! Heel wat mooier dan mijn lichte fleece plaid.
Ik heb jaren nooit meer gehaakt, maar kan het wel goed (al zeg ik het zelf) en dit is iets wat me wel aanspreekt. Zal je blogs bekijken om er achter te komen welk materiaal je gebruikt hebt. Dit wordt mijn uitdaging voor 2012 denk ik.
Groeten van Willemien.

Roses' Homemade

Hallo Petra,
Wat een mooie Afghan / Plaid. De kleuren zijn ook mooi! Ik kan het me goed voorstellen dat je er apetrots op bent, zou ik ook zijn :-)! Voor 2012 wens ik je nog het allerbeste met heel veel inspiratie voor nieuwe leuke projecten! Wellicht tot horens en als je een keertje tijd hebt, nodig ik je uit om eens mijn blog te bezoeken. Misschien kan ik je nog wat inspiratie brengen...
Een hele fijne avond nog, geniet ze, hartelijke groet x

Juud

wat een supermooi kleed is t geworden!!

Een reactie posten