CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

23 mei 2011

We gaan bloggen

Hoi Allemaal,

Al heel lang loop ik met het idee om een blog te starten met alles wat ik leuk vind en me bezig houd. Mijn gezin, hobby's, werk en de vele andere dingen die ik doe.
Ik zie zoveel leuke blogs om me heen en dan denk ik vaak, Gohhhh dat zou ik ook wel willen doen. En nu is het zover en wil ik mijn creativiteit gaan delen met het internet en iedereen die het wil lezen. dus hier mijn eerste blogbericht.
Ik ben tamelijk creatief, zeker de laatste 2 jaar heb ik mijn oude hobby's weer opgepakt die zolang in de kast hebben gelegen. Gelukkig is het meeste daarvan nog bewaard.
Breien, haken, naaien, borduren. Alles vind ik leuk om te doen.
Geinspireerd door Lucy van attic24, die zo enthousiast verteld over haar eigen creatieve leven, haar gezin en de leuke dingen die ze ziet en maakt.
Daarna verder geinspireerd door andere bloggers en sites die ik bezoek.
Ik kan daar zo vrolijk van worden, die zelfgemaakt vrolijke en kleurrijke dingen, ouderwets tuttig zijn en gelukkig ben ik niet de enigste. Het mag ook weer.
Momenteel ben ik met een aantal projecten bezig die ik de komende tijd wil laten zien.
En daarnaast wil ik ook over wat oudere projecten gaan schrijven, patroontjes plaatsen. En omdat ik bij dit bericht ook een foto wilde plaatsen.
Zie hier op onderstaande foto mijn eigen domein, Het is wat rommelig en vol.
Ik moet nodig weer eens gaan ruimen .......Maar het is wel mijn hokje ;-)



Tot gauw xxxxx
grtjs - Petra

2 reacties:

Anoniem

Jee wat een mooi blog heb je Petra, en gezellig dat je ook in blogland ben, wilde je volgen maar zag het niet staan......dus zet ik je bij mijn favorieten.
Veel plezier . groetjes Marjolein

Hallo Peetje

Hoi Marjolein,

Dank je wel voor je berichtje.
Ik ben een hele tijd bezig geweest met het zoeken naar een leuke template, Dus het duurde even voor ik alles goed had ingedeeld. heb wel ontzettend veel problemen met he plaatsen van reacties, ook op andere blogs, maar ik las al dat ik niet de enigste ben.
Heb nu GoogleCchrome geinstalleerd, daarmee zou het dus wel mee moeten lukken.

Grtjs - Petra

Een reactie posten