CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 mei 2011

Gekocht.

Ik heb Zo'n leuke tas gekocht.
Althans....Ik vind hem leuk, maar mijn dochter vind hem absoluut niet kunnen.
Echt weer een generatieconflict. Ach het maakt mij niet uit. kan er altijd nog wollebollen in doen toch. Hij komt uit de wereldwinkel, **Fair Trade Original** dus ik steun daarbij ook nog iets goed. Made in Thailand.
De gehaakte bloemetjes zitten eigenlijk niet zo goed vast dat is wel jammer en de draadjes zijn ook niet zo best afgehecht. Misschien vervang ik ze wel.

Leuk toch !!






En dit kocht ik bij de Zeeman.. 8 verschillende kleurtjes krullint.
Daar ga ik binnenkort wat leuks van haken.



Tot de volgende keer.
grtjs Petra



Update 2 December 2022
Wat ontzettend leuk! 
Deze tas heb ik nog steeds. Al moet ik zeggen dat ik hem niet zo heel vaak gebruik. Meer als handwerktas. De bloemetjes zitten er nog steeds op en heb ik goed vastgezet. Het blijft een leukie. Ik ga de tas toch nog even erbij pakken...
En dat lint... haha ja dat projectje weet ik nog.  

3 reacties:

Carolien

Ahum, ik vind die tas ook heel leuk hoor! Veel plezier ermee.

Groetjes, Carolien

P.S. Leuke blog trouwens!

Tineke

Ik vind het een hele leuke tas Petra.

Anoniem

je tas ziet er gezellig uit, en ik ben benieuwd wat je met het krullint gaat maken......fijn weekend.

Een reactie posten