CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

29 mei 2011

Lizzie Kate


Lizzie-Kate is een designer die prachtige borduurpatroontjes ontwerpt.
Ik vind haar werk prachtig, speels en inspirerend.
Sinds een paar weken ben ik lid geworden van een borduurgroep.
The Cross-Stich-Lovers een actief groepje waar je dus mee kan doen aan diverse borduur activiteiten. Al bloggend kwam ik hier terecht en heb me toen opgegeven voor een Lizzie-Kate Sal. Deze Sal (Stich Along) bestaat uit 4 grappige patroontjes van haar.
Je krijgt pas een volgend patroontje als je een andere af hebt.
Het is ook zo leuk om met een paar mensen met hetzelfde project bezig te zijn en een gezamelijke hobby te delen. Inmiddels ben ik met de derde bezig. althans na dit berichtje ga ik een beginnetje maken.
Maar natuurlijk wilde ik die andere twee ook even showen op mijn blog.


Hier het eerste Patroontje
Stiching Forever - Housework Whenever (inmiddels ingelijst)
Allen die tekst al ..Geweldig toch.


Netjes Ingelijst.

De tweede De Cat Lovers (moet er nog een lijstje voor zoeken)is ook al af
wel gewassen en gestreken.



Verder heb ik een beginnetje gemaakt aan de Kalender van Lizzie Kate.
Ik wil proberen elke maand er één af te krijgen, dus dit wordt echt een jaarproject.
Onderaan begonnen op één lap met de maand November.
Alleen trekt het stukje waar de maand staat een beetje.
Ik weet niet hoe ik dat kan voorkomen, misschien dat iemand een tip heeft.
Dus nu heb ik zoiets van, misschien moet ik een andere soort stramien gebruiken.
Ik maak hem eerst wel af, misschien dat waneer de rest is geborduurd het motiefje weer rechttrekt.


Tot zover het bloggen voor vandaag.... Vanavond naar de TOPPERSSSSSSSS...

4 reacties:

Anoniem

Leuk in dat lijstje Petra je werkt als een speer haha, en je vlinder ketting van je vorig blogje is echt heel zomers , leuk ideetje.
Veel plezier bij de toppers.......
groetjes Marjolein

Tineke

Mooi Petra en ook al ingelijst, super goed van je.
Heel veel plezier bij de Toppers.
Groetjes Tineke

Unknown

Ik heb me net ook aangemeld als volger van jouw blog. Wat een leuke dingen heb je hier ook op staan. De Lizzy Kate's heb ik ook gemaakt, zijn leuk om te doen he?
Groetjes Ria

Wendy

leuke werkjes !
ik vind Lizzy Kate ook helemaal geweldig, heb al eens een patroontje zelf gemaakt, voor de juffen van zoonlief, ook geinspireerd op Lizzy Kate.

Een reactie posten