CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

26 mei 2011

Leuke Borduurpatroontjes besteld

Al bloggend kwam ik bij een leuke borduurblog uit, waar een geweldig patroontje stond van Barbara Ana.

http://borduurster.blogspot.com

Je kan ze bestellen via poppy.com ....
Nu ben ik wat dat betreft altijd wat huiverig bij dat soort bestellingen, maar aangezien het ook geen groot bedrag was, en ik de patroontjes zoooooooo leuk vond en graag wilde hebben,heb ik het maar gedaan.
Dus een acount aangemaakt....2 patroontjes in het mandje gestopt...klik! op de knop bestellen..dat was zo gebeurd.
Maar alleen het betalen ging niet zo simpel, via buiteland, met elke keer de melding:; foute Iban: grrrrrrrrr... dat heb ik weer. Dus ik had het al bijna opgegeven...........maar vandaag toch nog eens geprobeerd en voilla!!!! betaald...

En nu wachten op de mail.... spannend!!!!!




Update 2 December 2022

Nog steeds vind ik deze patroontjes reuze leuk. Het lapje met de krullen heb ik toen nog wel aangeschaft, maar ik ben er nooit aan begonnen. Reden is dat ik liever haak of brei en het borduren toch echt een klusje is voor overdag. 
En toch nu ik dit lees denk ik: Het is zo leuk om te doen. 
Borduurgaren genoeg, alles heb ik er voor in huis, dus ik zou er zo aan kunnen beginnen.
Wie weet :-)  
Ik maak er een To-Do van (zie tags)

Liefs Petra

2 reacties:

Wendy

hoi peetje,
bedankt voor je reactie.
wat leuk om ze weer nieuwe mede bloggers te ontmoeten !
ben blij dat het bij jou nu ook weer werkt, ben al een uur bezig om overal reacties te plaatsen, een inhaalslag als het ware, haha !

Barbara Ana is leuk he, ik heb ze ook bij creative poppy besteld.
als je op de site van Barbara Ana kijkt dan vind je onder het kopje freebies ook nog leuke gratis patroontjes !

Anoniem

AAAAHHHHHH wat leukkkkkkk. Wat een heerlijke vrolijke borduurtjes gaan dat worden. groetjes Marjolein

Een reactie posten