CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

31 mei 2011

Visjes...


Goh!..Ik ben alweer een week aan het bloggen, wat gaat de tijd toch snel.
En nog zoveel om over te schrijven. Oude en nieuwe maaksels.
Vanmiddag ben ik een beetje aan het prutsen met katoentjes.
Kocht ik onlangs 6 kleurtjes Annell katoen voor een granny kussen.
Die inmiddels al af is, maar moet de overtrek nog maken.
Aangezien mijn naaimachine kapot is, ligt dat nog even in de wacht.

Nu kwam ik vandaag een patroontje van een gehaakt visje tegen op een duitse blog. Hier dus
En als vanzelf pak ik de haaknaald en die nieuwe kleurtjes katoen bij elkaar en haak een visje... één, twee, drie, zes... met wat blauwe bellen, een plukje groen...
Die drie lijstjes heb ik bij Zeeman vandaan.. Misschien dat ik daar ook wat mee kan.







Ben er nog niet helemaal uit, moet de draadjes nog afhechten, oogjes en misschien wat kraaltjes of lovertjes.. een ander achtergrondje misschien....Het word vast wel wat..


Tot later.

2 reacties:

Wendy

het wordt zeker wat, leuk hoor, die visjes !

gefeliciteerd met je 1-week-blog-jubileum, hihi !

Amarins

Wat leuk al die visjes zo bijelkaar. Je kussen wordt ook erg leuk met al die leuke kleurtjes.
Groetjes,
Amarins

Een reactie posten