CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 mei 2011

Ripples...

De meeste vrijdagen ben ik lekker vrij, heerlijk relaxed kan ik dan de dag beginnen.
Ik heb de gewoonte om dan nog een poosje op bed wat te haken of te borduren.
Vanmorgen dus ook en bij deze heb ik weer een rijtje vierkantjes aan mijn Granny vast gezet .....nog 30 te gaan.

En nu zit ik aan de tafel, met een bakje senseo..nog eventjes mijn blog bij te werken. Hoewel ik me realiseer dat ik ook een rondje door mijn huis moet doen. Maar goed, ik heb de hele dag nog, nog eventjes hoor .........



Ondertussen ben ik in mijn gedachte al met mijn 2e granny deken bezig.
Wil ik weer vierkantjes of ga ik voor een streep of een ripple.
Mmmmmmm.. Ik kijk nog wel even, er is inspiratie genoeg op internet. Daar vond ik ook dit leuke boek.



Een prettige dag - grtjs Petra

Update 2 December 2022

Grappig om foto's te zien van mijn oude huisje.
Dit koffiekopje heb ik niet eens meer.
Ik had er ook zo veel van. Te veel! 
Allemaal van die vrolijke kopjes van de AH
Mokken en kopjes 2 kastplanken vol. 
Maar begin dit jaar hebben we een nieuwe keuken laten plaatsen.
En een mens heeft altijd van alles veel te veel.
en ik gebruikte ze ook niet meer. 
Deze leuke kopjes wegdoen ging me wel aan het hart.
 De mokken gingen naar mijn dochter en de kopjes heb ik meegenomen naar mijn werk.
Zo worden ze elke dag weer gebruikt en de clienten vinden het leuke kopjes.
Daar geniet ik dan ook weer van.

Liefs Petra

0 reacties:

Een reactie posten