CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

15 april 2018

Zondagmorgen En kleine projectjes

Goedemorgen

Zomaar een zondagmorgen. Een heerlijk bakje koffie, mijn haakwerkje. Wat willen we nog meer.
Deze week ben ik bezig met wat kleine projectjes. De tulpenvaasjes gaan mee naar de caravan. Wel gezellig toch voor op de tafel.  De sleutelhangers zijn voor de geef. 


Tulpenvaasje  Het patroontje komt van de blog van ellebel
waar nog meer leuk patroontjes staan.



Van de week maakte ik ook deze sleutelhangertjes





Muisje komt uit het Bungelknuffels haken van
Monique Vos-Meulenbroek

Het peertje is een patroontje van FB
(stond geen naam bij)

Appeltje en Pokebal heb ik zonder patroon gemaakt.

Mijn dochter is een fanatieke pokemon go speler
dus....


Een hele fijne zondag

liefs Petra




2 reacties:

Elizabeth

Heerlijk hè om zo in alle rust op gang te komen... En dan alle tijd hebben om je leuke haakwerkjes op te pakken!
Lief dat muisje...
Groetjes, Elizabeth

Angélique

Argh, zo vervelend dat ik je blog maar niet weergegeven krijg in mijn bloglijst... nou ja, beter laat dan nooit.
Gezellig die vaasjes, goed idee ook! Ook om pennen of haaknazlden in te zetten ;-)
Die sleutelhangers zijn stuk voor stuk ook superleuk!

Een reactie posten