CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

17 mei 2018

Mega Druk

Over 2 weekjes gaan we al op vakantie. En we zijn mega druk hier.

Mijn zoon is vorige week verhuisd. Dus dan help je mee,  Maar ze waren tegelijkertijd hier ook bezig met de tuin, dus dat viel allemaal lekker samen, vorige week de cursus EIM afgerond,  Gisteren een herhaling van de BHV. en dan tussendoor nog werken. Het lijkt wel of alle vrije tijd die je hebt wordt opgeslokt door diverse bezigheden. Ik merk ook aan mezelf dat ik er een gejaagd gevoel van krijg en het moeilijk vind om de rust in mijn hoofd te vinden.  Daarnaast  wordt de zorg voor mijn ouders ook steeds intensiever. Mijn moeder is aan het dementeren ze is 87 jaar nu. mijn vader is al 92 en ook niet zo best meer. De thuiszorg komt elke morgen langs, dus dat is fijn. Ik doe dan de boodschappen, de was en maak het sanitair schoon. de rest kan ze nog wel een beetje zelf bijhouden. In de weken dat we op vakantie zijn neemt een neefje en een nichtje deze zorg waar. Daar ben ik reuze blij mee. Het is allemaal wel goed geregeld, maar toch vind ik het lastig om weg te gaan. We gaan 4 weken dus dat is best lang voor ze.

Maar ik ben er wel aan toe :-)  4 weken lang naar de spaanse zon.

Maar tussendoor wel tijd gehad om 4 leuke cactussen te maken. Ik had 3 patroontjes van wolplein gehaald en 1 zelf een beetje verzonnen.
Leuk om te maken, Ik neem ze denk mee naar Spanje. voor in de Caravan :- )  De potjes kocht ik bij de action.














Het wordt al netjes, vrijdag komt het nieuwe tuinsetje. 
Dat wordt genieten van de zomer


Aangezien we moederdag nog niet hebben gevierd komen de kinderen zondag. 
en gaan we BBQ-en 
Mijn man wilde persé een weber. 

Dus we hebben op Marktplaats gewinkeld.

ff goed schoonmaken 
en hij kan er weer mee door.


En nu nog leuke kussens haken.
In de nieuwe Hobby handig staat dit patroontje 


Voor de kleuren moet ik nog even over nadenken. Maar denk de citroenen. 







Nog meer  :-) In de Anna creatief vond ik dit patroontje.
Nu had ik voor buiten op de tafel zo'n rieten bak gekocht voor kaarsjes en zo.
Toen ik dit zag bedacht ik me dat ik in de doos vol met gehaakte kleedjes ook nog een zelfde soort kleedje heb leggen, die ik ooit voor mijn moeder heb gehaakt maar weer terug heb gehad.


Dus....

Net zo leuk toch, of eigenlijk nog leuker want hij heeft heel lang bij mijn ouders op tafel gelegen.
Ik weet eigenlijk niet meer waarom ze hem weer terug heeft gegeven. Maar mijn moeder is meer van de cremewitte kleedjes en dit was wel een buitenbeentje.



Ondanks alle drukte toch nog tijd voor een blogje gehad.
:-)

Lieve groetjes petra




10 reacties:

Angélique

Hahaha, die potjes staan hier ook klaar om, jawel, cactussen in te haken :-D
Fijn dat jullie er een tijdje tussenuit gaan, probeer de zorgen hier los te laten, hoe moeilijk dat ook is. Heerlijk genieten van rust en zon. En als jullie terug komen van jullie mooie tuin.

Elizabeth

Grote grutten..., dat is inderdaad mega druk! Hoe doe je het allemaal?
Ik heb even opgezocht wat EIM inhoudt; zou ook aan mij besteed zijn want ik loop altijd te pamperen...:)
Fijn dat de zorg voor je ouders even wordt overgenomen, maar petje af dat je dit allemaal nog doet naast je baan hoor! Maar zorg wel dat er evenwicht blijft, want het is niet goed als je je gejaagd gaat voelen... Daarom is 4 weken vakantie op korte termijn een heel goed plan!
En dan is het ook nog niet zo superheet in Spanje...
Ik geniet altijd van de leuke handwerkjes die je uitkiest. Leuk hè dat die kleedjes weer helemaal terug komen..
Fijne vakantie gewenst!
Groetjes, Elizabeth

Unknown

Hallo Peetje, ik zag jouw leuke gehaalte schaapjes en zou er graag een patroon van willen. Kun jij me eraan helpen? Mirjampennings@gmail.com Ik hoor het graag. Groetjes.

Monique

Dit is fantastisch! :)

gomaa elsayed

شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالخبر

Anoniem

perde modelleri
sms onay
Mobil ödeme bozdurma
nft nasıl alınır
Ankara Evden Eve Nakliyat
Trafik sigortasi
DEDEKTÖR
web sitesi kurma
aşk kitapları

Anoniem

Smm panel
Smm panel
İs İlanlari Blog
instagram takipçi satın al
hirdavatciburada.com
Beyazesyateknikservisi.com.tr
servis
TİKTOK PARA HİLESİ İNDİR

vbet

Good content. You write beautiful things.
hacklink
taksi
hacklink
vbet
sportsbet
korsan taksi
sportsbet
mrbahis
mrbahis

betmatik

Success Write content success. Thanks.
kralbet
canlı poker siteleri
deneme bonusu
betpark
betturkey
canlı slot siteleri
kıbrıs bahis siteleri

pınar

kars
kütahya
niğde
urfa
aydın

2XO

Een reactie posten