CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

4 april 2018

Zal ik weer gaan bloggen

Hoi Allemaal ,voor wie dit bericht mag tegenkomen en verder gaat lezen
           In  Mei 2012, was mijn laatste blogberichtje. 

We zijn nu 6 jaar verder.

Eigenlijk wil ik wel weer gaan bloggen, want het handwerken heeft nooit stilgelegen, Soms heeft het wel op een laag pitje gestaan, maar op dit moment ben ik weer lekker bezig met mijn wolletjes en bolletjes. even dacht ik nog om een nieuwe blog te beginnen. De oude berichten te verwijderen.

Maar toch maar niet gedaan

Dus hier na weer een hele lange periode mijn eerste blogbericht.

Aan de rechterkant van mijn blog zie je een aantal projecten waar ik mee bezig was, niet afgemaakt.
Ach je kent het wel. Teveel dingen op de pen, het blijft liggen en je begint weer met wat nieuws.

Vandaag heb ik dus eindelijk Het project gastendoekjes afgemaakt. De bedoeling was om er eigenlijk 8 te maken, maar ik heb het aantal gehalveerd. De paarse kleuren die ik er voor uitgekozen had past niet meer zo bij het interieur. en 4 is ook wel genoeg. Misschien dat ik er binnenkort nog 2 groene bij maak, maar de licht en donkergrijze Gastendoekjes zijn nu klaar.




Liefs Petra




5 reacties:

Anita Willems

Welkom terug dan maar! Ik zag je reactie op het blog van iemand anders (naam is me even ontschoten), en kwam even kijken. Grappig om dan te lezen dat dit je eerste blog is sinds 6 jaar. Ik ben 6 jaar geleden juist begonnen met bloggen!

Elizabeth

Hoi Petra! Wat ontzettend leuk dat je weer terug bent in Blogland... Ik werd helemaal blij toen ik gisteren je reactie op mijn bericht las, maar had even niet de gelegenheid om te reageren.
Je blog stond al niet meer in mijn bloglijst, maar ik heb hem weer toegevoegd hoor. Alleen kreeg ik de melding dat er geen url zou zijn... Nou ja, ik kijk gewoon even regelmatig!
Je gastendoekjes zijn leuk om te zien en oh... ik zie daar dat mooie ajourzakje voor de wattenbolletjes die ik ook heb gemaakt. Dat patroon kwam toch van jou? En weet je nog van die heerlijke bloggerdag?
Wij zijn inmiddels verhuisd, zoals je misschien wel hebt opgevist uit m'n blog en ik ben gestopt op de school waar ik werkte.
Leuk dat jij op een zorgboerderij werkt, daar heb ik ook wel over gedacht!
Nou, ik hoop weer vaak te genieten van je blogverhalen hoor...

Groetjes, Elizabeth

Hallo Peetje

Bedankt voor je berichtje en ja er gebeurd veel in 6 jaar tijd. ;-).

Angélique

Ja, leuk dat je er weer bent!
Mooie doekjes heb je gebreid, ik ben nu al benieuwd wat er nog allemaal op je blog gaat verschijnen :-)

Dientje

Via de blog van Elizabeth zag ik dat je weer actief bent in Blokland. Jaren heb ik je blogs gelezen en ineens ... stop. Leuk dat je er weer bent. Ik ga je weer volgen. Groet, Dini / Dientje (Dientjes Bezigheden)

Een reactie posten