CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

3 juli 2011

Ikea Zondag.

Al weken geleden had ik met mijn vriendin afgesproken om naar de Ikea te gaan.. Dat doen we meestal 2 keer per jaar.. Maar dit wordt de tweede keer al en het is pas Juli. Dus ik vrees....
Maar ze heeft iets speciaals nodig, dus we gaan er gezellig op uit en maken er een leuke dag van. En Ik ..Ik heb eigenlijk niets nodig, alleen nu ik er dan toch ben, ga ik wel even kijken voor een lijstje voor mijn Lizzie Kate Cat Lover Borduurwerkje. En als het even kan en mag en hij is er nog... Dan koop ik die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele mooie kan met blauwe bloemen, waar ik de vorige keer al helemaal weg van was, maar toen zat ik al aan mijn budget. Dus had ik me netjes ingehouden. ;-)

Kijk maar hoe mooi die is



Ik hou er zo van........En als ik hem heb, dan mag hij vanavond nog op de foto met mijn nieuwe haakwerkje...

4 reacties:

Facts and Fairytales

laat ik nou woensdag precies dezelfde gekocht hebben! LOL

groetjes
Brigitta

by Ieke

Die kan is ook wel heel erg mooi.

Ik koop bij de Ikea altijd de allergoedkoopste kussens. Op slapen kun je er niet, maar het is uitstekend vulmateriaal. Ik vind het netter vullen dan fiberfill. Maar waarschijnlijk lees je dit pas als je terug bent, dus misschien ga je in augustus nog maar een keer naar de Ikea... ;)

Olga Visser

Ah-h-h, IKEA...... Pretpark voor volwassenen. Je vind er altijd iets leuks!

groetjes,
Olga

Anoniem

mooie KAN ik ben nog NOOIT !!!!!! bij Ikea geweest haha, moet ik toch eens gaan doen, wat een mooie blogjes heb je weer geplaatst ik liep wat achter ivm mijn comp, die deed een paar dagen helemaal niets meer .......fijne zondag
♥ Marjolein

Een reactie posten