CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

3 juli 2011

Afsluiting van de week...


Helaas pieste ik naast die mooie kan, want hij was helemaal uitverkocht en zat ook niet meer in het assortiment. Tja, wel in Ikea Amersfoort, maar ik stond in Utrecht. Helaas pindakaas....
Wel heb ik twee van deze leuke kussens gekocht. grappig met die strikjes.
Verder heb ik nog een paar nep-plantjes voor in huis meegenomen. Helaas heb ik geen passend fotolijstje gevonden, maar wel een gezellige dag gehad, wat dat betreft was het een mooie afsluiting van een drukke week. Een dagje avifauna, vrijdagavond de jaarlijkse bbq op het werk en zondag Ikea.. En Ieeeeeeeeeeehhh morgen op de weegschaal...

Het beloofde nieuwe haakwerkje met het patroontje komt ook morgen...

lieve groetjes - Petra

4 reacties:

Elizabeth

O, wat jammer dat je die kan niet meer kon scoren. Ik vond hem zelf ook erg mooi .. Kun je em niet online bestellen?
Wat een leuke clipart bovenaan je berichtje; moest er erg om lachen in combinatie met je "openingszin"...

Groetjes, Elizabeth

MrsYarnart

poor Petra :) but the cushion is really nice! have a nice week!
groetjes,
Eva

Facts and Fairytales

Wat jammer dat de kan al was uitverkocht, maar je kussentjes zijn ook heel erg leuk. Ik ben vandaag maar weer eens aan de sonja begonnen want bij de WW schiet het ook niet echt lekker op zucht, wat een strijd de hele tijd.

groetjes
Brigitta

by Ieke

Aaah wat balen dat je kan er niet meer was...

Marktplaats al gecheckt?

Die kussens zijn trouwens wel vet leuk. Blauw is niet mijn ding, dus waren ze er ook in een andere kleur?

Een reactie posten