CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

16 juli 2011

Nieuwe Naaimachien + uitslag give-away


Hij staat er hoor, De nieuwe naaimachine.
En ik hoop dat hij net zo lang mee mag gaan als de vorige.
Het is een nieuw (voor mij onbekend) merk. Bernette 15.
Een machine met een jonge vernieuwde uitstraling, ontworpen door de jeugd... haha, Ik heb me laten adviseren hoor, want in de jaren is er toch het één en ander veranderd en ik wilde wel binnen mijn budget blijven. Volgens de verkoopster was dit een goede keuze.
Het is allemaal even wennen, want alles gaat een beetje anders, het instellen van de draad, de spoel. Ik heb er ook veel meer steken opzitten en heeeeeeeeeeeeeel handig...Een automatische draad in de naald steker. jaja...Dus hoef ik er niet meer 100 keer naast te prikken.
Aan de voorkant ziet hij er kaal uit..alles zit in de bovenklep.


De spoel zit in een spoelhuisje achter een klepje en niet meer bovenop de naaimachine.
Het is allemaal even wennen, dus ik zal echt nog wel een paar proeflapjes moeten maken eer ik weer vertrouwwd ben met deze machien.


Verder er zit 5 jaar garantie op. Dus ik hoop dat het een goede keuze is. De tijd zal het leren.
Ik ben er in ieder geval heeeeeel content mee. :-)))))


Zo en nu de uitslag van de kleine Give-away.
Gewoon zomaar een klein weggevertje, omdat ik een haakboekje dubbel had.
Ik had in het totaal 13 mede-bloggers die een reactie hadden achtergelaten en dat waren:

01 - Angelique
02 - Marjolein
03 - Ria
04 - Rozewiezewo
05 - Regina
06 - Marjo
07 - Elizabeth
08 - MrsYarnart
09 - Rachel
10 - Thea
11 - Ieke
12 - Jacomijn
13 - Betsy

En met random.org is de keuze gevallen op



Gefeliciteerd!! Het boekje is voor jou Jacomijn, als je mij een mailtje stuurt naar hallopeetje@gmail.com voor je adresgegevens, dan stuur ik het boekje naar je toe..

Veel plezier ermee

9 reacties:

Elizabeth

Wat heerlijk, zo'n nieuwe naaimachine! Even alles uitproberen..., en je zal zien dat je er snel op thuis bent. En voorlopig wil je alleen maar naaien...
En Jacomijn, gefeliciteerd! Altijd leuk om te winnen, helaas was ik het niet..., nee hoor, grapje, ik gun het iedereen!

Groetjes, Elizabeth

Thea

Mooie machine Petra, daar zul je blij mee zijn!
Je berichtje was doorgekomen hoor, dankjewel. Leuk dat je volger bent geworden.

Groetjes Thea

susie

Wo-ow .. een automatische draad in de naald steker .. wo-ow !! Das pas gerief !!! Ik stak, steek ook altijd meer ernaast dan erin, pff :)
't Ziet er een mooi machien uit en als het nu nog mooi werkt dan is het allemaal ok hé Petra ! Veel stikplezier hoor !

En Jacomijn , gefeliciteerd hé !

Groetjes !

Tineke Machiela

mooie machine Petra, heel veel mooie steekjes erop :)
fijne zondag

Jacomijn

Mooie machine, Petra ! En een fijne keuze aan steken. Nr. 12 heb ik o.a. ook op m'n machien. Dat is een heel leuk randje om iets af te werken ! Veel plezier ermee ! En wat leuk dat mijn naam getrokken is !

Anoniem

mooie naaimachiene heb je Petra en je zal zien het went heel snel........is het een zusje van de Bernina?
fijne zondag.....

by Ieke

Dat is zeker een mooie machine. Heb laatst wel eens wat van het merk gehoord, ken het verder niet. Qua design lijkt het op een Pfaff, maar ik geloof dat het allemaal op elkaar lijkt. Hoop dat je maar vele kilometers mag maken op je machine!!! En die draadinsteker, dat is nog een kunst op zich. Gewoon ook even oefenen ;)

En Jacomijn, heel veel plezier met het haakboekje. Ik was weer te hebberig: toch maar 1 berichtje later reageren de volgende keer ;)

sarams1987a

Proficiat aan de winnaar van de Give away ;)

Veel plezier met je nieuwe naaimachine ;)

Mvg Sarah

Amarins

Wat gaaf zo'n nieuwe naaimachine, heerlijk alles uit proberen. Veel plezier ermee!

Een reactie posten