CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

28 juli 2011

Flowers and Leaves....en koffie!!



Goedemorgen!!!
Ik ben lekker vroeg vandaag en ik hoef pas om 9 uur op mijn werk aanwezig te zijn...Dus ik hoef me niet zo vreselijk te haasten. Nu zit ik nog lekker even aan de tafel wat te rommelen... Want wat ging ik ook alweer doen met de restjes...De bovenstaande foto verteld dat ik klaar ben met mijn Plaid. Gisteravond heb ik de laatste toer gehaakt..
Yesssssss... Weer wat af...Althans ...bijna dan....Want die vervelende draadjes moeten nog.
Alleen gisteravond had ik daar even geen zin meer in...Als ik vanmiddag thuiskom uit nijn werk ga ik daar aan beginnen. Dan pas kan ik hem op de blog showen. ;-).
Maar wat doe je met de restanten...Wat er van over was is 115 gram. Nu heb ik die kale rieten tas van de Trekpleister! en dat schattige lieve bloemetje van Lucy ;-) Flower and Leaves. Dus daar ben ik een beetje mee aan het puzzelen... dat kan niet zonder koffie... ;-) Kijk!!! ik heb inmiddels al 4 bloempjes gemaakt en 8 blaadjes... Dit wordt mijn haak/brei werk tas.



9 reacties:

Vlijtige Handjes

Leuke bloemen. Dat wordt een retourtje Trekpleister want het is een kei leuk idee. Dank je wel.
groetjes Anita

Anoniem

Mooie blommekes, dat heb je gauw gedaan onder het koffie drinken. Mijn koffie uurtje wordt steeds langer en dan heb ik 8 naaldjes gebreid puffff...

Elizabeth

Nou ja..., ik had vanmorgen toch een reactie hier geplaatst...? Is ie zomaar foetsie...
Ik weet niet wat ik allemaal te vertellen had, maar in elk geval zoiets van "heerlijk dat je plaid af is, en nog heerlijker om er onder weg te kruipen als het zo koud blijft..."

Angélique

Grappig, ik herken al aan je fotootje dat het om jouw blog gaat.
Leuke bloemetjes en leuk resultaat! Ik heb vorige week die garen nog in mijn handen gehad, maar toch gekozen voor andere.
Mooi dat je deken af is, succes met de draadjes!

Hallo Peetje

Roos, ik had er gisteravond al 2 gemaakt hoor, zo snel ben ik echt niet ;-) Maar ze op zich zijn redelijk snel gehaakt.

Elizabeth..Ik had eerder nog geen bericht gezien.
maar ik had wel de blogtitel veranderd. misschien dat het daar door komt. zal eens kijken of er een concept staat.
Nu de draadjes nog... maar eerst het huishouden :-(, het is niet altijd feest hier ;-)

Anita - ik hoop dat je nog een tas kan bemachtigen, hier liggen ze al niet meer.

Unknown

Die tas ziet er leuk uit zo met die vrolijke bloemen, en wat heerlijk dat je plaid af is.

Rachel

Wat goed dat je nog wat garen over had... Die bloemetjes zijn super en pimpen die tas echt fantastisch leuk op.

Groetjes,
Rachel

by Ieke

Wat heerlijk dat je plaid af is! Zal dat je inmiddels alle draadjes ook weggewerkt hebt, klasse!

Ik vind je tas prachtig worden. Krijg haast ideeën om ook richting Trekpleister te gaan. Maar ik heb al minstens 4 tassen/manden/dozen om mijn haakwerk in op te ruimen. Denk dat mams ontploft als ik er daar 5 van maak :)

Lindevrouwsweb

Oh wat leuk die bloemetjes op die tas! Heb ook nog zo'n tas liggen, heb helaas veel te weinig tijd! Ik had er eerst andere plannen mee, maar dat is nog een hoop werk, die bloemetjes van jou staan er ook heel leuk op, misschien ga ik dat ook doen...groetjes Joke

Een reactie posten