CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

2 december 2022

Placemats en onderzetters



In het kader van projecten afmaken. Ben ik lekker bezig.

Van de zomer wilde ik graag placemats omhaken, een mooi handwerkje voor in de auto onderweg naar Spanje. Ergens had ik dat ideetje gezien en vond het zo leuk. De placemats had ik bij de action gekocht. 

En garen meegenomen. Na een paar keer uithalen de juiste kleuren uitgekozen en toen was het gaan met die banaan. Inmiddels had ik er al 2 af bij aankomst. Maar nog niet echt tevreden over de kleur. Dus in Spanje ander garen erbij gekocht. Maar eigenlijk waren ze ook te groot. Een campingtafeltje is een stuk kleiner als de tafel thuis natuurlijk. Dus wat nu. Het project kwam stil te leggen. Ik had nog andere werkjes zat. Na de vakantie thuis kwam het in een hoekje terecht. Mijn schoonzus was er ook al mee bezig geweest en kwam tot dezelfde conclusie. Het werd te groot. Uiteindelijk hebben we er een stuk afgehaald en heb ik uiteindelijk toch het hele project afgekregen. Ze mogen weer mee naar Spanje.


De placemats koop je bij de Action. Ze zijn er in verschillende kleuren. 

Het idee komt van kaatje haakt


De kleurenkeuze heb ik van Attelier Valerie

Het idee van de onderzetters heb ik van 

Bij Mientje Haakt

Liefs Petra



0 reacties:

Een reactie posten